quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef hoink581 het volgende:
Eventjes haar gezicht laten zien voor wat reacties. Kenser wat opzichtig.
Jouw snor is anders ook opzichtigquote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef hoink581 het volgende:
Eventjes haar gezicht laten zien voor wat reacties. Kenser wat opzichtig.
quote:
Alleen zijn en geheelonthouder gaat niet samenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Aberella het volgende:
Nu blijf ik alleen en geheelonthouder 4-ever
Je ging vreemd met die mocro doen je met exmod hadquote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
hoezo beweer je dat ik niet trouw ben
Laat der uit en weer posten of ik bel janinequote:
gadverdammequote:
Ze Meloewa ook dagen in de reflectie van een prullenbak kijken om te denken dat ze daar haar ware liefde ziet?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al heeft een zwarte zwaan wel klasse.
Ik gebruik louter Tinderquote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet een beetje huilen dat een geroemde hosselaar Fok! nodig heeft als jachtgrond.
Make my own money, bitch.quote:
Nee was al vergaande glorie toen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je ging vreemd met die mocro doen je met exmod had
Wat is dit nou?quote:
WD laat enkel Foxy uit.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat der uit en weer posten of ik bel janine
Jij hebt ook al lang niet meer dan je eigen knuistje geneukt zo te zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nare vent. Treffende omschrijving, netals die holmaat van 'm hier.
Fakequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |