Septum piercing is er al sinds de jaren 80.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neh, vind ik een beetje commercieel worden.![]()
Hou het wel bij mijn Inner conch.
Dan doe je dat.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De volgende keer dat je een Braddietje doet zou ik op zijn minst een "mijn vrienden zijn kut" topic openen.
Dat is toch niet mooi?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zoiets onder de huid door:
[ afbeelding ]
Sorry, wist niet dat je boos werd ;squote:Op maandag 23 februari 2015 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
isn't it amazing how you talk all this shit to me and we still lack communication
Whyyyyy.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Fok heeft iets, waardoor je erin wordt meegezogen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Net was het van "nee doei" en nu ben je er weer, ik snap er niets van.
Hoeveel is dat?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
En ik zit nou eindelijk boven het bijstandsniveau als ik weken maak van 40 uur per week, dus echt topsalaris nu
Zuigende werking van allemaal suckersquote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Fok heeft iets, waardoor je erin wordt meegezogen.
klasgenootje bij haar borstkas als je daar aan blijft hangen ben je genaaidquote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik was jong. En rebelser dan dat werd ik nietquote:
Ja, was wel meer voor de punkers en goths! Nu zie ik het wel wat vaker.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Septum piercing is er al sinds de jaren 80.
Zeeën van aandacht. Ik snap het wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef DjeDje het volgende:
had hem in 91quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, was wel meer voor de punkers en goths! Nu zie ik het wel wat vaker.
Lijkt me gewoon een goor idee, stuk metaal dat onder je huid door loopt.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Ik was jong. En rebelser dan dat werd ik niet
Ligt er ook aan op welke plek.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Tunnels
Septum
Piercings
Alleen soms leuk
Ik heb ooit een meisje gezien die ze in de kuiltjes van haar wangen had.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
klasgenootje bij haar borstkas als je daar aan blijft hangen ben je genaaid
ik heb een dermal anchor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een goor idee, stuk metaal dat onder je huid door loopt.
Dacht iets ¤900,-quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel is dat?
Niet een 9 uur-contract hebben en alles erboven met toeslag krijgen. Zit vandaag al over die 9 heen
.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wow, dacht echt ¤1600 ofzo. #naiefquote:Op maandag 23 februari 2015 22:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dacht iets ¤900,-
We kunnen niet allemaal zo rijk zijn als jou
Oh daarom maak je dus radio.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeeën van aandacht. Ik snap het wel.
Word.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wd![]()
![]()
![]()
een van de drie vrouwen die ik direct zou trouwen
Het ging ook helemaal mis. Maar dat gore verhaal bespaar ik iedereen maar.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een goor idee, stuk metaal dat onder je huid door loopt.
Pus die langs je pols afsijpelt, rottende gapende vleeswond etc?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het ging ook helemaal mis. Maar dat gore verhaal bespaar ik iedereen maar.
WD is niet met woorden te beschrijven.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
chai. kun jij me even vertellen wie wd is
je kunt wel de volledige usernaam geven ipv afkortingquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
WD is niet met woorden te beschrijven.
En foto's mag niet.
Zo'n unit die eruit groeit.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pus die langs je pols afsijpelt, rottende gapende vleeswond etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wolvendagenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
chai. kun jij me even vertellen wie wd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |