wolvendagenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je kunt wel de volledige usernaam geven ipv afkorting
150 per maandquote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, dacht echt ¤1600 ofzo. #naief
Toen ik stage liep kreeg ik ¤150 per maand ja.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo'n unit die eruit groeit.
[ afbeelding ]Hah! ik ben immuun, heeft die wekelijkse AA meeting en alcohol verslaving toch geholpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij scheurde volledig uit toen ik ging paardrijden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pus die langs je pols afsijpelt, rottende gapende vleeswond etc?
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, hij scheurde volledig uit toen ik ging paardrijden.
[..]
Nee, heb het laten behandelen. Kreeg het toch vergoedquote:
[..]
Haha " Hurray " voor de zorgstaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, heb het laten behandelen. Kreeg het toch vergoed
Je punani?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar 3 dagen gelukkig dus kon op de andere 2 wel werkenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
150 per maand![]()
Ik kom rond, dus dan vind ik het goed. Kan zelfs nog iets sparen
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Gridlok het volgende:
Geintje, m'n voet begint te jeuken, kut mongool.
Soms heb ik wel eens van die momenten, dat ik ineens alles en iedereen accepteer en in z'n waarde laat. Helaas duren die momenten van verlichting maar even.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou doen, maar toen werd ik zen & shit.
Geld voor compensatie in natura? Ben geen hoertjequote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar 3 dagen gelukkig dus kon op de andere 2 wel werken.
Anders wil ik je wel helpen hoor, voor wat compensatie in natura
Hehehehehhehehe.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens van die momenten, dat ik ineens alles en iedereen accepteer en in z'n waarde laat. Helaas duren die momenten van verlichting maar even.
Wou alleen maar wat groente van je moestuintje terugquote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geld voor compensatie in natura? Ben geen hoertje
Fucking knew it, die klote bobbit kwam net ook al voorbijquote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sick, keek 'm net een minuut geleden.
Ja, weet nu niet of ik mijn tanden of een banaan moet poetsen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaat je toch wel een beetje aan het twijfelen zetten ofniet.
Geen probleem, er is heus wel een sekte ergens te vinden die je antwoord kan geven.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, weet nu niet of ik mijn tanden of een banaan moet poetsen.
Kunt u mij ook een keer weer vernederen? Ik heb daar heel erg behoefte aan meneer dWc Grey.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens van die momenten, dat ik ineens alles en iedereen accepteer en in z'n waarde laat. Helaas duren die momenten van verlichting maar even.
Zit dwc ook in je Sims huis?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunt u mij ook een keer weer vernederen? Ik heb daar heel erg behoefte aan meneer dWc Grey.
zaterdag zei zo'n Chick dat ik op die gast lijkquote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunt u mij ook een keer weer vernederen? Ik heb daar heel erg behoefte aan meneer dWc Grey.
Saai hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een moestuin heb ik niet. Er ligt nog wel een pizza in de vriezer.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou alleen maar wat groente van je moestuintje terug. Sjeetje.
Je bent nog stommer dan hoinkquote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft geen marketing gedaan, maar commerciële economie.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik begrijp wel waarom een marketing student met zo weinig creativiteit in een magazijn werkt.
Die jongen is gebaat bij repetitief werk gezien hij weinig anders kan dan herhalen.
Juist niet vind ik, heerlijk om je ā la Jan Mulder aan dingen te ergerenquote:
Als het maar niet zo'n dikke bodem heeftquote:Een moestuin heb ik niet. Er ligt nog wel een pizza in de vriezer.
Zou het niet doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, weet nu niet of ik mijn tanden of een banaan moet poetsen.
Dankjewel Grid.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, er is heus wel een sekte ergens te vinden die je antwoord kan geven.
nederland 2 man. Debat tussen mensen die nog niet weten dat ze dood zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Potje haxball iemand? Samen naar m'n kutradiostationnetje luisteren anders met 2 andere luisteraars?
..BF4?
Bij mij komen ergernissen naar buiten in boosheidquote:Op maandag 23 februari 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Juist niet vind ik, heerlijk om je ā la Jan Mulder aan dingen te ergeren.
[..]
Als het maar niet zo'n dikke bodem heeft.
Geen idee, zal eens kijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dankjewel Grid.
Is trouwens misschien "how to basic" niet iets voor jou?
Zijn kookfilmpjes op YouTube.
Dat je nog de energie hebt voor al die dingen na zo'n lange werkdag.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Potje haxball iemand? Samen naar m'n kutradiostationnetje luisteren anders met 2 andere luisteraars?
..BF4?
geen sin in interlectuele shit vandaag ;S zgn politiek geëngageerd :squote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nederland 2 man. Debat tussen mensen die nog niet weten dat ze dood zijn
Jij lijkt me iemand die ik niet serieus zou kunnen nemen wanneer boos vanwege je toenemende schattigheid danquote:Op maandag 23 februari 2015 22:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij komen ergernissen naar buiten in boosheid
Nee, daar hou ik ook niet van.
TSJAKKA JONGE BAMquote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je nog de energie hebt voor al die dingen na zo'n lange werkdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |