Als je m niet gezien hebt moet je ook niet roepen dat ie m niet verdient/quote:Op maandag 23 februari 2015 03:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
NEE.
Vooruit, niet gezien en geen zin in maar dat patriottistische.
nee, net als de juryledenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 03:11 schreef Grunge. het volgende:
Haha, niemand wilde sluiten en openen. Lekker snel weer Fok-it.
Mandariinid gezien en goed (8.0), Leviathan heb ik hier liggen om nog te kijken.quote:
Want?quote:
Ja je weet het al beterquote:Op maandag 23 februari 2015 03:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoop dat die VSAmerikaanse oorlogspropaganda niks wint.
Maar dat zal wel weer tegen beter weten in zijn.
dit is echt de categorie die echt niemand wat interesseert.quote:
Die foreign films wil ik wel gaan kijken, nog geen eentje gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 03:12 schreef Grunge. het volgende:
Ida is wel een heel mooie film trouwens. Al best lang geleden gezien trouwens.
Wel benieuwdquote:Op maandag 23 februari 2015 03:13 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik heb Ida gezien, ja. Uitstekende film.
Buitenlandse films zijn wel interessant vaakquote:Op maandag 23 februari 2015 03:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dit is echt de categorie die echt niemand wat interesseert.
Houd de boel wat bij elkaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:13 schreef Grunge. het volgende:
Tweede vrouw met zwarte choker om oude nek.
Tegen dat kippennek syndroomquote:Op maandag 23 februari 2015 03:13 schreef Grunge. het volgende:
Tweede vrouw met zwarte choker om oude nek.
Ja maar de oscars gaan over hollywood. Het is gewoon zo'n dr bij gefietste categoriequote:Op maandag 23 februari 2015 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buitenlandse films zijn wel interessant vaak
Het is juist goed dat er ook buiten Hollywood gekeken wordtquote:Op maandag 23 februari 2015 03:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja maar de oscars gaan over hollywood. Het is gewoon zo'n dr bij gefietste categorie
http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/quote:Op maandag 23 februari 2015 03:15 schreef Joezi het volgende:
Iemand een stream? Ik heb alleen de rode loper stream volgens mij
ik zeg boyhoodquote:
Ja een van die 2. Sowieso bij de belangrijke categorieen denk ikquote:
Thnxquote:Op maandag 23 februari 2015 03:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/
Was die niet van vorig jaar?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:18 schreef El_Matador het volgende:
Zit nu te kijken naar de Oscarlijst van vorig jaar en van beste films heb ik alleen Philomena niet gezien, mis ik er iets aan?
En Wes, al 5 nominaties, nooit gewonnen.
Moet ik ook nog zien. Schijnt best mooie film te zijn jaquote:Op maandag 23 februari 2015 03:18 schreef El_Matador het volgende:
Zit nu te kijken naar de Oscarlijst van vorig jaar en van beste films heb ik alleen Philomena niet gezien, mis ik er iets aan?
Da's nog zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:19 schreef Danny het volgende:
wtf, ze verneuken everything is awesome
Ja, dat zei ik ook: "Zit nu te kijken naar de Oscarlijst van vorig jaar"quote:
quote:
jah. en everything is awesome is normaal gesproken gewoon awesome...quote:
Nja, zelfs die 800 ingehuurde wannabe legopopjes konden het niet meer redden, lachertje van de avond dit, helaas.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:21 schreef Danny het volgende:
[..]
jah. en everything is awesome is normaal gesproken gewoon awesome...
Zij is ook zo`n vervelend `ik ben zo lekker anders'' wijf.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zo'n kutfilm dat. 'Hartenstraat.'
Dat accentje vooral.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij is ook zo`n vervelend `ik ben zo lekker anders'' wijf.
zij is toch die geforceerd lesbisch "caberatiere" ?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij is ook zo`n vervelend `ik ben zo lekker anders'' wijf.
Geen idee of ze cabaretiere is. Wel regisseur en actricequote:Op maandag 23 februari 2015 03:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zij is toch die geforceerd lesbisch "caberatiere" ?
Yep.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik vond Philomena wel een van de betere films die vorig jaar genomineerd was, verraste me daarin wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:18 schreef El_Matador het volgende:
Ok, toch es opsnorren dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vond Philomena wel een van de betere films die vorig jaar genomineerd was, verraste me daarin wel.
was dit een gok of zat je te spoilen?quote:
Die gunde ik hetquote:Op maandag 23 februari 2015 03:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
was dit een gok of zat je te spoilen?
dat is het 'je tijd is om, rot op van het podium af' muziekjequote:Op maandag 23 februari 2015 03:27 schreef Ygritte het volgende:
Die muziekjes zijn soms net alsof er iemand overleden is i.p.v. dat iemand een 'onderscheiding' krijgt...
YgritteYgritte heeft geen premium accountquote:Op maandag 23 februari 2015 03:27 schreef Ygritte het volgende:
Die muziekjes zijn soms net alsof er iemand overleden is i.p.v. dat iemand een 'onderscheiding' krijgt...
Ja, werkte net alleen niet helemaalquote:Op maandag 23 februari 2015 03:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is het 'je tijd is om, rot op van het podium af' muziekje
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
YgritteYgritte heeft geen premium account
You know nothing!
pi_149944318
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste dan maar... En nu?
Terug naar TV !
(iemand anders opent maar een nieuwe) Lekker makkelijk
Oopsquote:Op maandag 23 februari 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
YgritteYgritte heeft geen premium account
You know nothing!
pi_149944318
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste dan maar... En nu?
Terug naar TV !
(iemand anders opent maar een nieuwe) Lekker makkelijk
Dat haar aan de zijkantquote:
Dat is Sara Kroos.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 03:31 schreef Ygritte het volgende:
Whehe, je moet ballen hebben om zo'n jurk te dragen
GMTAquote:Op maandag 23 februari 2015 03:31 schreef Danny het volgende:
takes a lot of balls to wear a dress like that
WTF IS DIT?quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
nachtelijke backup draait en met de oscars samen kan dat hier en daar een probleem gevenquote:
Duidelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:34 schreef Danny het volgende:
[..]
nachtelijke backup draait en met de oscars samen kan dat hier en daar een probleem geven
Je houdt het nog volquote:
Gewoon lijntje nemen straks. Hou je het nog tot half 7 uitquote:
Dat ligt niet aan jouquote:Op maandag 23 februari 2015 03:37 schreef houdjemond het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn alle optredens tot zover gewoon ruk?
is elk jaar zoquote:Op maandag 23 februari 2015 03:37 schreef houdjemond het volgende:
Lady Gaga moet nog komenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:37 schreef houdjemond het volgende:
Dat is ook gegarandeerd volledig kut, dus dat past welquote:
Die laat zich onderkotsen waarschijnlijk. dus dat gaat ook geen hoge ogen gooien.quote:
Strak plan.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon lijntje nemen straks. Hou je het nog tot half 7 uit
Yeah BITCHquote:
Ik ben blij dat Gwyneth Paltrow aankondigt in plaats van zelf besluit te zingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:37 schreef houdjemond het volgende:
Filmreclame en daarna tweets.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Joezi het volgende:
Wat zien jullie nu op tv? Op de stream een rood oscar scherm met kutmuziek
reclamequote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Joezi het volgende:
Nouja, denk niet dat het erger kan worden afgezien van Gaga danquote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Gwyneth Paltrow aankondigt in plaats van zelf besluit te zingen.
Dit dus. Vond Film1 reclame dan toch iets beterquote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Joezi het volgende:
Ja? is me niet opgevallenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:40 schreef Fok-it het volgende:
Is die gast met die basebalpet niet Fernando Sucre van Prison Break?
nu je het zegt, vond m al een bekende kop hebbenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:40 schreef Fok-it het volgende:
Is die gast met die basebalpet niet Fernando Sucre van Prison Break?
Zal de volgende 5 keer dat die reclame voorbij komt wel ff kijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
nu je het zegt, vond m al een bekende kop hebben
En hij dan achter de drums! Leuk gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
Birdman-imitatie van NPHhaha briljant
Oei die heb ik dan nog niet gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
Ja toch. Al die zuurkutten die hem gemaakt vindenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En hij dan achter de drums! Leuk gedaan.
ah ik dacht alquote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
Wel vervelende rollen heeft die gast vaakquote:
nee is naturel ditquote:Op maandag 23 februari 2015 03:44 schreef Joezi het volgende:
Lijkt wel of ze lippenstift op heeft gedaan.
True hoop dat ie nog wat andere rollen gaat uitkiezen komende jaren.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel vervelende rollen heeft die gast vaak
Whiplash was echt een verademing. Want ik vind hem wel echt een goeie acteur. Maar de hele tijd dat laidback coole mooiboii dude die veel te veel praatjes heeftquote:Op maandag 23 februari 2015 03:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True hoop dat ie nog wat andere rollen gaat uitkiezen komende jaren.
nee ze heeft vaginale trilballetjes ingebrachtquote:
Vandaar het giebeltjequote:Op maandag 23 februari 2015 03:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee ze heeft vaginale trilballetjes ingebracht
Jep straks ook weer met insurgent etc. Ben benieuwd. Net wat je zegt, een goede acteur dus zou tof zijn als ie wat meer dingen zou doenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whiplash was echt een verademing. Want ik vind hem wel echt een goeie acteur. Maar de hele tijd dat laidback coole mooiboii dude die veel te veel praatjes heeftWerd je echt gek van
je zag hem ook echt overal een tijdje
Sound Mixing he. Dat was geweldig bij Whiplash. Draait de hele film toch omquote:Op maandag 23 februari 2015 03:47 schreef HostiMeister het volgende:
Booo, die had interstellar moeten winnen.
Jij had toch cap-dienst vanavond?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je die gecapt, wel caps maken he
Meh. Als je die best score maar scoort.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sound Mixing he. Dat was geweldig bij Whiplash. Draait de hele film toch om
Erg mooie film ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:49 schreef Fok-it het volgende:
Unbroken mag ook wel een Oscar winnen. Topfilm
Mwah, 7.3, zou niet raken.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:49 schreef Fok-it het volgende:
Unbroken mag ook wel een Oscar winnen. Topfilm
Je gaat alleen op IMDB-rating af?quote:
Nee, dat is mijn score voor die film.quote:
Brrrrrquote:Op maandag 23 februari 2015 03:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, toen zelfs met blonde dip-dye.
maar goed ook zo te zienquote:Op maandag 23 februari 2015 03:54 schreef Grunge. het volgende:
Oh, Meryl doet dit jaar ook mee, wist ik niet. Niet gezien ook trouwens, deze film.
Leek me een musicalquote:Op maandag 23 februari 2015 03:54 schreef Grunge. het volgende:
Oh, Meryl doet dit jaar ook mee, wist ik niet. Niet gezien ook trouwens, deze film. Maar ze wint niet.
Vind ik niet, wel een geniale actrice.quote:
True Romancequote:Op maandag 23 februari 2015 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik niet, wel een geniale actrice.
Speelt in 2 van mijn top3-films.
Uiteraard, all-time nummer 2.quote:
Welke?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik niet, wel een geniale actrice.
Speelt in 2 van mijn top3-films.
Wat is nummer 1?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard, all-time nummer 2.
En Lost Highway (nummer 3).
The Fountainquote:
is toch altijd zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Het is wel de oscars van de bullshit-statements of niet dan
Oh ja die wil ik ook nog een keer zienquote:
Ik kan er niet naar kijken. Ik ga dan ook maar slapen. Kusjesquote:Op maandag 23 februari 2015 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is toch altijd zo.
Maak me er niet zo druk om
Dag dagquote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken. Ik ga dan ook maar slapen. Kusjes
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken. Ik ga dan ook maar slapen. Kusjes
Ik bekeek hem echt om 02:00 's nachts in Soedan (was daar voor mn werk en kon niet slapen). Heb midden in de nacht toen mn ex gebeld "wat ik nu toch heb gezien...."quote:Op maandag 23 februari 2015 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja die wil ik ook nog een keer zien
Gemiddeld zo'n 15 per maand.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel films kijken jullie per week/maand? Dag?
Haha baas zulke films waar je helemaal ingezogen wordtquote:Op maandag 23 februari 2015 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bekeek hem echt om 02:00 's nachts in Soedan (was daar voor mn werk en kon niet slapen). Heb midden in de nacht toen mn ex gebeld "wat ik nu toch heb gezien...."
Elke keer zie je weer nieuwe details, die film zit zo geniaal in elkaar. En de muziek, beelden, pure kunst.
Death is the road to awequote:Op maandag 23 februari 2015 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bekeek hem echt om 02:00 's nachts in Soedan (was daar voor mn werk en kon niet slapen). Heb midden in de nacht toen mn ex gebeld "wat ik nu toch heb gezien...."
Elke keer zie je weer nieuwe details, die film zit zo geniaal in elkaar. En de muziek, beelden, pure kunst.
Dat vind ik van The Roomquote:Op maandag 23 februari 2015 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk nu meer series eigenlijk.. 1 per 2 weken ofzoquote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
Grapje zekerquote:
Bij mij gaat het echt in fases, soms kijk ik een tijd alleen maar series en soms kijk ik films achter elkaar. Gemiddeld vier per week denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik heb altijd een periode. Ene periode alleen maar series, andere alleen maar filmsquote:Op maandag 23 februari 2015 04:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk nu meer series eigenlijk.. 1 per 2 weken ofzo
quote:
40-45quote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan wat er uit komt. Vind het gros nogal teleurstellend de laatste tijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
Dit dus ja. Denk dat ik uiteindelijk toch meer een filmliefhebber ben. Al vind ik series wel stuk leuker dan vroegerquote:Op maandag 23 februari 2015 04:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Bij mij gaat het echt in fases, soms kijk ik een tijd alleen maar series en soms kijk ik films achter elkaar. Gemiddeld vier per week denk ik.
quote:Op maandag 23 februari 2015 04:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
40-45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Per dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
doorgaans elke dag 1.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
Staat bekend als één van de foutste films ever met een barslechte acteur. Heeft daardoor cultstatus verworven.quote:
Hmm, zo blijkt.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Staat bekend als één van de foutste films ever met een barslechte acteur. Heeft daardoor cultstatus verworven.
Die moet wel winnen jaquote:
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, zo blijkt.
Zou het beter zijn dan Bitch Slap? Die film is pas geniaal.
Maar heeft die een scene als deze?:quote:Op maandag 23 februari 2015 04:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, zo blijkt.
Zou het beter zijn dan Bitch Slap? Die film is pas geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |