Filmreclame en daarna tweets.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Joezi het volgende:
Wat zien jullie nu op tv? Op de stream een rood oscar scherm met kutmuziek
reclamequote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Joezi het volgende:
Nouja, denk niet dat het erger kan worden afgezien van Gaga danquote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Gwyneth Paltrow aankondigt in plaats van zelf besluit te zingen.
Dit dus. Vond Film1 reclame dan toch iets beterquote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Joezi het volgende:
Ja? is me niet opgevallenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:40 schreef Fok-it het volgende:
Is die gast met die basebalpet niet Fernando Sucre van Prison Break?
nu je het zegt, vond m al een bekende kop hebbenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:40 schreef Fok-it het volgende:
Is die gast met die basebalpet niet Fernando Sucre van Prison Break?
Zal de volgende 5 keer dat die reclame voorbij komt wel ff kijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
nu je het zegt, vond m al een bekende kop hebben
En hij dan achter de drums! Leuk gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
Birdman-imitatie van NPHhaha briljant
Oei die heb ik dan nog niet gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
Ja toch. Al die zuurkutten die hem gemaakt vindenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En hij dan achter de drums! Leuk gedaan.
ah ik dacht alquote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |