Imitation game lijkt mij een draak van een film. Net zoals die homo met zijn decryptie machine. Als hollywood wel iets verknald dan zijn het biopics die zitten te azen op een oscar.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus een goeie film moet altijd 'leuk' zijn?
Ik snap trouwens niet wat je niet aan die film begreep trouwens? Alles sprak wel voor zich volgens mij
Waarom hij zo bedreven was en de naam van die machine. En dat ie "anders" was, zonder te spoileren.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus een goeie film moet altijd 'leuk' zijn?
Ik snap trouwens niet wat je niet aan die film begreep trouwens? Alles sprak wel voor zich volgens mij
Dan begrijp je de film gewoon niet. Prima maar ga dan lekker American Pie kijken ofzo als je niet wilt nadenken.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom hij zo bedreven was en de naam van die machine. En dat ie "anders" was, zonder te spoileren.
En de aftiteling, uitleg wat er na de film is gebeurd maakte het nog iets aangrijpender, maar tijdens de film zelf (wist helemaal niets van de film, niet over wie het ging, ik wist niets) kon het me niet boeien.
American Piequote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan begrijp je de film gewoon niet. Prima maar ga dan lekker American Pie kijken ofzo als je niet wilt nadenken.
Dat hij anders was, was de hele film overigens overduidelijk te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |