abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150453915
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus een goeie film moet altijd 'leuk' zijn?

Ik snap trouwens niet wat je niet aan die film begreep trouwens? Alles sprak wel voor zich volgens mij
Imitation game lijkt mij een draak van een film. Net zoals die homo met zijn decryptie machine. Als hollywood wel iets verknald dan zijn het biopics die zitten te azen op een oscar.
pi_150454146
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus een goeie film moet altijd 'leuk' zijn?

Ik snap trouwens niet wat je niet aan die film begreep trouwens? Alles sprak wel voor zich volgens mij
Waarom hij zo bedreven was en de naam van die machine. En dat ie "anders" was, zonder te spoileren.

En de aftiteling, uitleg wat er na de film is gebeurd maakte het nog iets aangrijpender, maar tijdens de film zelf (wist helemaal niets van de film, niet over wie het ging, ik wist niets) kon het me niet boeien.
pi_150454209
En een film hoeft niet leuk te zijn in de exacte zin van het woord, maar wel vermakelijk. Je kijkt een film toch voor je lol, het is een film, geen History Channel docu.
  maandag 9 maart 2015 @ 11:36:53 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_150454318
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef JDx het volgende:

[..]

Waarom hij zo bedreven was en de naam van die machine. En dat ie "anders" was, zonder te spoileren.

En de aftiteling, uitleg wat er na de film is gebeurd maakte het nog iets aangrijpender, maar tijdens de film zelf (wist helemaal niets van de film, niet over wie het ging, ik wist niets) kon het me niet boeien.
Dan begrijp je de film gewoon niet. Prima maar ga dan lekker American Pie kijken ofzo als je niet wilt nadenken.

Dat hij anders was, was de hele film overigens overduidelijk te zien
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_150454809
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dan begrijp je de film gewoon niet. Prima maar ga dan lekker American Pie kijken ofzo als je niet wilt nadenken.

Dat hij anders was, was de hele film overigens overduidelijk te zien
American Pie :')

The Grand Budapest Hotel, Gone Girl, Nightcrawler, dat soort films waren gewoon leuk.

Trouwens was het helemaal geen nadenk film, was er maar iets om over na te denken.

Ohja, Whiplash vond ik ook geweldig.

Maar kan inderdaad ook genieten van simpelere films zoals John Wick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')