abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149963949
quote:
seat filler _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 23 februari 2015 @ 23:40:04 #182
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_149975320
Jammer dat Boyhood niet Best Picture won. Volgens mij heeft die meer historische waarde.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 24 februari 2015 @ 00:55:29 #183
319979 Fok-it
All is well
pi_149977012
http://www.moviemeter.nl/film/102993

Na Birdman heeft Meneer Alejandro alweer de volgende `mogelijke' Oscarfilm klaar staan _O_
Eindelijk de erkenning voor Leo die hij verdient? :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_149977763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:

Na Birdman heeft Meneer Alejandro alweer de volgende `mogelijke' Oscarfilm klaar staan _O_
Laat maar komen. _O_
  Redactie Frontpage dinsdag 24 februari 2015 @ 04:26:03 #185
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149977913
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef VeX- het volgende:
Jammer dat Boyhood niet Best Picture won. Volgens mij heeft die meer historische waarde.
Dat hij werd opgenomen over 12 jaar?
Als de film met dit script werd opgenomen ineen maand was t dan n goede film?
pi_149977934
Zie ik nou dat Citizenfour de Oscar voor beste documentaire heeft gewonnen?

Dramatisch zeg. Wat een baggerslechte docu was dat. 4.0/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150036967
hebben ze nog stil gestaan bij het overlijden van Robin Williams?
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 18:33:28 #188
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_150037678
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze nog stil gestaan bij het overlijden van Robin Williams?
Z'n foto kwam voorbij bij het In Memoriam gedeelte. Meer hoeft ook niet, want er zijn vorig jaar heel veel bekende acteurs en actrices overleden en je kunt in zo'n lange show niet bij iedereen uitgebreid stilstaan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_150452588
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:25 schreef JDx het volgende:

En het lijkt wel alsof je tegenwoordig een Oscar pakt als je film maar over een een ziekte of oorlog gaat en gooi er wat depressies en discriminatie of racisme bij en je hebt je Oscar binnen.
Dat is toch al jaaaaren zo?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150452652
quote:
12s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is toch al jaaaaren zo?
Ja afgelopen jaren inderdaad. Maar het totaalplaatje, of het echt een leuke film was wordt een beetje vergeten.
pi_150452706
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:35 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja afgelopen jaren inderdaad. Maar het totaalplaatje, of het echt een leuke film was wordt een beetje vergeten.
Nah, "een leuke film" is natuurlijk geen basis. Vernieuwend, origineel, stemt tot nadenken, dat soort meer hoogstaande beschouwingen vind ik logischer.

Ben het met je eens met veel Oscargenomineerde films, daar niet van.

pi_150452722
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef VeX- het volgende:
Dus als ik jou 12 jaar lang film zou die een oscar moeten verdienen? Beetje rare redenatie. Meestal gaat het om een film niet om de hoeveelheid energie die je er in steekt.
pi_150452749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:

Ik denk dat het nu wel zover is dat hij niet meer naar de oscars moet komen. Het is niet echt een goed acteur, maar het is wel zo mooi om in het rijtje van de groten te zitten die nooit een oscar hebben gekregen.
pi_150452790
Oscars zijn trouwens altijd fataal voor iemand zijn carriere, die dingen kan je beter zoals rijk de gooyer ooit deed met de gouden kalf uit het raam gooien.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:40:52 #195
319979 Fok-it
All is well
pi_150452799
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:39 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik denk dat het nu wel zover is dat hij niet meer naar de oscars moet komen. Het is niet echt een goed acteur, maar het is wel zo mooi om in het rijtje van de groten te zitten die nooit een oscar hebben gekregen.
Wat maakt hem geen goed acteur volgens jou dan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_150452840
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat maakt hem geen goed acteur volgens jou dan?
Beetje de Al Pacino op steroide. Die man is niet serieus te nemen en kent niet de vorm van subtiliteit.

Die hele Django Unchained is wel een beetje verkloot door zijn rol er in, bijvoorbeeld.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:43:19 #197
319979 Fok-it
All is well
pi_150452857
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

Beetje de Al Pacino op steroide. Die man is niet serieus te nemen en kent niet de vorm van subtiliteit.
:')
  maandag 9 maart 2015 @ 10:49:02 #198
319979 Fok-it
All is well
pi_150452994
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

Die hele Django Unchained is wel een beetje verkloot door zijn rol er in, bijvoorbeeld.
In Django zag je juist subtiliteit. Ik dacht dat je het over Wolf of wall street had
pi_150453644
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

In Django zag je juist subtiliteit. Ik dacht dat je het over Wolf of wall street had
Hier maar even verder dan, maar we vielen niet letterlijk in slaap tijdes the Imitation Game, maar we waren redelijk moe en zagen na een uur geen reden om hem af te kijken.

Volgende dag alsnog gedaan, maar heel erg leuk was de film niet toch? Gebeurde maar weinig in het begin.

Achteraf snapte je er wel meer van, maar dat maakte hem in het begin nog niet echt leuk.
  maandag 9 maart 2015 @ 11:14:52 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_150453705
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Hier maar even verder dan, maar we vielen niet letterlijk in slaap tijdes the Imitation Game, maar we waren redelijk moe en zagen na een uur geen reden om hem af te kijken.

Volgende dag alsnog gedaan, maar heel erg leuk was de film niet toch? Gebeurde maar weinig in het begin.

Achteraf snapte je er wel meer van, maar dat maakte hem in het begin nog niet echt leuk.
Dus een goeie film moet altijd 'leuk' zijn?

Ik snap trouwens niet wat je niet aan die film begreep trouwens? Alles sprak wel voor zich volgens mij
pi_150453915
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik snap trouwens niet wat je niet aan die film begreep trouwens? Alles sprak wel voor zich volgens mij
Imitation game lijkt mij een draak van een film. Net zoals die homo met zijn decryptie machine. Als hollywood wel iets verknald dan zijn het biopics die zitten te azen op een oscar.
pi_150454146
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom hij zo bedreven was en de naam van die machine. En dat ie "anders" was, zonder te spoileren.

En de aftiteling, uitleg wat er na de film is gebeurd maakte het nog iets aangrijpender, maar tijdens de film zelf (wist helemaal niets van de film, niet over wie het ging, ik wist niets) kon het me niet boeien.
pi_150454209
En een film hoeft niet leuk te zijn in de exacte zin van het woord, maar wel vermakelijk. Je kijkt een film toch voor je lol, het is een film, geen History Channel docu.
  maandag 9 maart 2015 @ 11:36:53 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_150454318
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef JDx het volgende:

[..]

Waarom hij zo bedreven was en de naam van die machine. En dat ie "anders" was, zonder te spoileren.

En de aftiteling, uitleg wat er na de film is gebeurd maakte het nog iets aangrijpender, maar tijdens de film zelf (wist helemaal niets van de film, niet over wie het ging, ik wist niets) kon het me niet boeien.
Dan begrijp je de film gewoon niet. Prima maar ga dan lekker American Pie kijken ofzo als je niet wilt nadenken.

Dat hij anders was, was de hele film overigens overduidelijk te zien
pi_150454809
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dan begrijp je de film gewoon niet. Prima maar ga dan lekker American Pie kijken ofzo als je niet wilt nadenken.

Dat hij anders was, was de hele film overigens overduidelijk te zien
American Pie :')

The Grand Budapest Hotel, Gone Girl, Nightcrawler, dat soort films waren gewoon leuk.

Trouwens was het helemaal geen nadenk film, was er maar iets om over na te denken.

Ohja, Whiplash vond ik ook geweldig.

Maar kan inderdaad ook genieten van simpelere films zoals John Wick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')