Was die niet van vorig jaar?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:18 schreef El_Matador het volgende:
Zit nu te kijken naar de Oscarlijst van vorig jaar en van beste films heb ik alleen Philomena niet gezien, mis ik er iets aan?
En Wes, al 5 nominaties, nooit gewonnen.
Moet ik ook nog zien. Schijnt best mooie film te zijn jaquote:Op maandag 23 februari 2015 03:18 schreef El_Matador het volgende:
Zit nu te kijken naar de Oscarlijst van vorig jaar en van beste films heb ik alleen Philomena niet gezien, mis ik er iets aan?
Da's nog zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:19 schreef Danny het volgende:
wtf, ze verneuken everything is awesome
Ja, dat zei ik ook: "Zit nu te kijken naar de Oscarlijst van vorig jaar"quote:
quote:
jah. en everything is awesome is normaal gesproken gewoon awesome...quote:
Nja, zelfs die 800 ingehuurde wannabe legopopjes konden het niet meer redden, lachertje van de avond dit, helaas.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:21 schreef Danny het volgende:
[..]
jah. en everything is awesome is normaal gesproken gewoon awesome...
Zij is ook zo`n vervelend `ik ben zo lekker anders'' wijf.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zo'n kutfilm dat. 'Hartenstraat.'
Dat accentje vooral.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij is ook zo`n vervelend `ik ben zo lekker anders'' wijf.
zij is toch die geforceerd lesbisch "caberatiere" ?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij is ook zo`n vervelend `ik ben zo lekker anders'' wijf.
Geen idee of ze cabaretiere is. Wel regisseur en actricequote:Op maandag 23 februari 2015 03:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zij is toch die geforceerd lesbisch "caberatiere" ?
Yep.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik vond Philomena wel een van de betere films die vorig jaar genomineerd was, verraste me daarin wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:18 schreef El_Matador het volgende:
Ok, toch es opsnorren dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vond Philomena wel een van de betere films die vorig jaar genomineerd was, verraste me daarin wel.
was dit een gok of zat je te spoilen?quote:
Die gunde ik hetquote:Op maandag 23 februari 2015 03:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
was dit een gok of zat je te spoilen?
dat is het 'je tijd is om, rot op van het podium af' muziekjequote:Op maandag 23 februari 2015 03:27 schreef Ygritte het volgende:
Die muziekjes zijn soms net alsof er iemand overleden is i.p.v. dat iemand een 'onderscheiding' krijgt...
YgritteYgritte heeft geen premium accountquote:Op maandag 23 februari 2015 03:27 schreef Ygritte het volgende:
Die muziekjes zijn soms net alsof er iemand overleden is i.p.v. dat iemand een 'onderscheiding' krijgt...
Ja, werkte net alleen niet helemaalquote:Op maandag 23 februari 2015 03:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is het 'je tijd is om, rot op van het podium af' muziekje
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
YgritteYgritte heeft geen premium account
You know nothing!
pi_149944318
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste dan maar... En nu?
Terug naar TV !
(iemand anders opent maar een nieuwe) Lekker makkelijk
Oopsquote:Op maandag 23 februari 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
YgritteYgritte heeft geen premium account
You know nothing!
pi_149944318
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste dan maar... En nu?
Terug naar TV !
(iemand anders opent maar een nieuwe) Lekker makkelijk
Dat haar aan de zijkantquote:
Dat is Sara Kroos.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |