quote:Op maandag 23 februari 2015 03:31 schreef Ygritte het volgende:
Whehe, je moet ballen hebben om zo'n jurk te dragen
GMTAquote:Op maandag 23 februari 2015 03:31 schreef Danny het volgende:
takes a lot of balls to wear a dress like that
WTF IS DIT?quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
nachtelijke backup draait en met de oscars samen kan dat hier en daar een probleem gevenquote:
Duidelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:34 schreef Danny het volgende:
[..]
nachtelijke backup draait en met de oscars samen kan dat hier en daar een probleem geven
Je houdt het nog volquote:
Gewoon lijntje nemen straks. Hou je het nog tot half 7 uitquote:
Dat ligt niet aan jouquote:Op maandag 23 februari 2015 03:37 schreef houdjemond het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn alle optredens tot zover gewoon ruk?
is elk jaar zoquote:Op maandag 23 februari 2015 03:37 schreef houdjemond het volgende:
Lady Gaga moet nog komenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:37 schreef houdjemond het volgende:
Dat is ook gegarandeerd volledig kut, dus dat past welquote:
Die laat zich onderkotsen waarschijnlijk. dus dat gaat ook geen hoge ogen gooien.quote:
Strak plan.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon lijntje nemen straks. Hou je het nog tot half 7 uit
Yeah BITCHquote:
Ik ben blij dat Gwyneth Paltrow aankondigt in plaats van zelf besluit te zingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:37 schreef houdjemond het volgende:
Filmreclame en daarna tweets.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Joezi het volgende:
Wat zien jullie nu op tv? Op de stream een rood oscar scherm met kutmuziek
reclamequote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Joezi het volgende:
Nouja, denk niet dat het erger kan worden afgezien van Gaga danquote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Gwyneth Paltrow aankondigt in plaats van zelf besluit te zingen.
Dit dus. Vond Film1 reclame dan toch iets beterquote:Op maandag 23 februari 2015 03:39 schreef Joezi het volgende:
Ja? is me niet opgevallenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:40 schreef Fok-it het volgende:
Is die gast met die basebalpet niet Fernando Sucre van Prison Break?
nu je het zegt, vond m al een bekende kop hebbenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:40 schreef Fok-it het volgende:
Is die gast met die basebalpet niet Fernando Sucre van Prison Break?
Zal de volgende 5 keer dat die reclame voorbij komt wel ff kijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
nu je het zegt, vond m al een bekende kop hebben
En hij dan achter de drums! Leuk gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
Birdman-imitatie van NPHhaha briljant
Oei die heb ik dan nog niet gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
Ja toch. Al die zuurkutten die hem gemaakt vindenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En hij dan achter de drums! Leuk gedaan.
ah ik dacht alquote:Op maandag 23 februari 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
Wel vervelende rollen heeft die gast vaakquote:
nee is naturel ditquote:Op maandag 23 februari 2015 03:44 schreef Joezi het volgende:
Lijkt wel of ze lippenstift op heeft gedaan.
True hoop dat ie nog wat andere rollen gaat uitkiezen komende jaren.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel vervelende rollen heeft die gast vaak
Whiplash was echt een verademing. Want ik vind hem wel echt een goeie acteur. Maar de hele tijd dat laidback coole mooiboii dude die veel te veel praatjes heeftquote:Op maandag 23 februari 2015 03:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True hoop dat ie nog wat andere rollen gaat uitkiezen komende jaren.
nee ze heeft vaginale trilballetjes ingebrachtquote:
Vandaar het giebeltjequote:Op maandag 23 februari 2015 03:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee ze heeft vaginale trilballetjes ingebracht
Jep straks ook weer met insurgent etc. Ben benieuwd. Net wat je zegt, een goede acteur dus zou tof zijn als ie wat meer dingen zou doenquote:Op maandag 23 februari 2015 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whiplash was echt een verademing. Want ik vind hem wel echt een goeie acteur. Maar de hele tijd dat laidback coole mooiboii dude die veel te veel praatjes heeftWerd je echt gek van
je zag hem ook echt overal een tijdje
Sound Mixing he. Dat was geweldig bij Whiplash. Draait de hele film toch omquote:Op maandag 23 februari 2015 03:47 schreef HostiMeister het volgende:
Booo, die had interstellar moeten winnen.
Jij had toch cap-dienst vanavond?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je die gecapt, wel caps maken he
Meh. Als je die best score maar scoort.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sound Mixing he. Dat was geweldig bij Whiplash. Draait de hele film toch om
Erg mooie film ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:49 schreef Fok-it het volgende:
Unbroken mag ook wel een Oscar winnen. Topfilm
Mwah, 7.3, zou niet raken.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:49 schreef Fok-it het volgende:
Unbroken mag ook wel een Oscar winnen. Topfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |