Nee, dat is mijn score voor die film.quote:
Brrrrrquote:Op maandag 23 februari 2015 03:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, toen zelfs met blonde dip-dye.
maar goed ook zo te zienquote:Op maandag 23 februari 2015 03:54 schreef Grunge. het volgende:
Oh, Meryl doet dit jaar ook mee, wist ik niet. Niet gezien ook trouwens, deze film.
Leek me een musicalquote:Op maandag 23 februari 2015 03:54 schreef Grunge. het volgende:
Oh, Meryl doet dit jaar ook mee, wist ik niet. Niet gezien ook trouwens, deze film. Maar ze wint niet.
Vind ik niet, wel een geniale actrice.quote:
True Romancequote:Op maandag 23 februari 2015 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik niet, wel een geniale actrice.
Speelt in 2 van mijn top3-films.
Uiteraard, all-time nummer 2.quote:
Welke?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik niet, wel een geniale actrice.
Speelt in 2 van mijn top3-films.
Wat is nummer 1?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard, all-time nummer 2.
En Lost Highway (nummer 3).
The Fountainquote:
is toch altijd zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Het is wel de oscars van de bullshit-statements of niet dan
Oh ja die wil ik ook nog een keer zienquote:
Ik kan er niet naar kijken. Ik ga dan ook maar slapen. Kusjesquote:Op maandag 23 februari 2015 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is toch altijd zo.
Maak me er niet zo druk om
Dag dagquote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken. Ik ga dan ook maar slapen. Kusjes
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken. Ik ga dan ook maar slapen. Kusjes
Ik bekeek hem echt om 02:00 's nachts in Soedan (was daar voor mn werk en kon niet slapen). Heb midden in de nacht toen mn ex gebeld "wat ik nu toch heb gezien...."quote:Op maandag 23 februari 2015 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja die wil ik ook nog een keer zien
Gemiddeld zo'n 15 per maand.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel films kijken jullie per week/maand? Dag?
Haha baas zulke films waar je helemaal ingezogen wordtquote:Op maandag 23 februari 2015 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bekeek hem echt om 02:00 's nachts in Soedan (was daar voor mn werk en kon niet slapen). Heb midden in de nacht toen mn ex gebeld "wat ik nu toch heb gezien...."
Elke keer zie je weer nieuwe details, die film zit zo geniaal in elkaar. En de muziek, beelden, pure kunst.
Death is the road to awequote:Op maandag 23 februari 2015 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bekeek hem echt om 02:00 's nachts in Soedan (was daar voor mn werk en kon niet slapen). Heb midden in de nacht toen mn ex gebeld "wat ik nu toch heb gezien...."
Elke keer zie je weer nieuwe details, die film zit zo geniaal in elkaar. En de muziek, beelden, pure kunst.
Dat vind ik van The Roomquote:Op maandag 23 februari 2015 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk nu meer series eigenlijk.. 1 per 2 weken ofzoquote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
Grapje zekerquote:
Bij mij gaat het echt in fases, soms kijk ik een tijd alleen maar series en soms kijk ik films achter elkaar. Gemiddeld vier per week denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik heb altijd een periode. Ene periode alleen maar series, andere alleen maar filmsquote:Op maandag 23 februari 2015 04:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk nu meer series eigenlijk.. 1 per 2 weken ofzo
quote:
40-45quote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan wat er uit komt. Vind het gros nogal teleurstellend de laatste tijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
Dit dus ja. Denk dat ik uiteindelijk toch meer een filmliefhebber ben. Al vind ik series wel stuk leuker dan vroegerquote:Op maandag 23 februari 2015 04:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Bij mij gaat het echt in fases, soms kijk ik een tijd alleen maar series en soms kijk ik films achter elkaar. Gemiddeld vier per week denk ik.
quote:Op maandag 23 februari 2015 04:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
40-45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Per dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
doorgaans elke dag 1.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
Staat bekend als één van de foutste films ever met een barslechte acteur. Heeft daardoor cultstatus verworven.quote:
Hmm, zo blijkt.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Staat bekend als één van de foutste films ever met een barslechte acteur. Heeft daardoor cultstatus verworven.
Die moet wel winnen jaquote:
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, zo blijkt.
Zou het beter zijn dan Bitch Slap? Die film is pas geniaal.
Maar heeft die een scene als deze?:quote:Op maandag 23 februari 2015 04:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, zo blijkt.
Zou het beter zijn dan Bitch Slap? Die film is pas geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |