in 't maisveld zekerquote:
ik zal volgende week eens voor je kijkenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
Als dat Delft is kom ik een keer langs
van horen zeggen natuurlijjkquote:
Koekje d'r bij?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik ben er weer met warme choco met slagroom
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.quote:
je moet eens weten...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die verhalen over mij de ronde deden
Ow, ik dacht dat het over 'brommers kieken' gingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.
Ik had een Yahama FS1 opgevoerd kreeg ik hem met wat reserve onderdelen ... tering hard ging die ...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.
Ja die konden ook aardig hard.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een Yahama FS1 opgevoerd kreeg ik hem met wat reserve onderdelen ... tering hard ging die ...
Ik werd er zelfs bang van ... Dus heb hem erg weinig gebruiktquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die konden ook aardig hard.
kreidlers waren voor LTSersquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kreidler kon het snelst, die hadden ook crossers en wegracers.
Alleen de link...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
Mag ik even een vraagje stellen tussen al het gebrom door?![]()
Kan je in je Fobo ook een You Toep neerzetten of alleen de link?
MM was ons al voor.. Ik heb geeneens een foboquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
Mag ik even een vraagje stellen tussen al het gebrom door?![]()
Kan je in je Fobo ook een You Toep neerzetten of alleen de link?
Wat heb jij wel?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
MM was ons al voor.. Ik heb geeneens een fobo
ik ook niet meer maar er staat er nog eentje bij mijn profieldinges met dat enorme glitterplaatje van Isaxquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
MM was ons al voor.. Ik heb geeneens een fobo
Sportiefquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog nooit brommer gereden
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het is allemaal zijn schuld dat wij hier zitten
De Griek staat nog iddquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet meer maar er staat er nog eentje bij mijn profieldinges met dat enorme glitterplaatje van Isax
Ik ook niet, achterop gezeten dat welquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
ook dat nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, achterop gezeten dat wel
Weet je nog wat het was ?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
Ik kocht op mijn 16e gelijk een tweedehands brommer van mijn spaargeld![]()
100 guldenen mijn vader was woest
![]()
maar dat was ie regelmatig toen ik die leeftijd had
Ik heb ook weleens achterop gezetenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik één keer op een motor, dat was één keer teveelquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deed ie brombrombrom of bbbbbrrrmbrmbbbbbbbrrrrrrrmquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij een honda, maar weet ik niet meer zeker hoor
Ik kan me dat helemaal voorstellen, daar krijg je mij echt niet op.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik één keer op een motor, dat was één keer teveelik scheet bagger
Ik ook 1 keer, moest me goed vasthouden weet ik nogquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
meestal deed ie sputter de sputter en stond in me een ongeluk te trappen voordat dat pokkedingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ie brombrombrom of bbbbbrrrmbrmbbbbbbbrrrrrrrm
Da's op zich ook best knapquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kende niemand met een brommer denk ik
Ik ben ooit achterop de motor naar Spanje gereden ... Na een aantal tussenstops bijna op lokatie ... Gingen we onderuit in een gladde bocht ... Motor kaduk (anwb- dingetje) Maar goed ik was waar ik moest zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je iets gezegd?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Voor het gemak zijn jullie mij maar vergeten?
Ook nooit achterop?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan er me geen herinnerenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij op de middelbare school hadden er misschien 5 mensen een brommer
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Voor het gemak zijn jullie mij maar vergeten?
Dat werd een leuke vakantiequote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook weleens bij een Italiaan achterop een brommer gezeten. We gingen toen kamperen met de sleurhut, mijn dochter was een jaar of 3 en toen we op de camping aankwamen zou een knul van de camping mij wel even de plaats wijzen, dus moest ik achterop de brommer. Reed die Italiaan als een malle over al die paadjes op die grote camping, ik hem krampachtig vasthouden natuurlijk, ik scheet peuken en toen ik even later weer bij mijn man instapte om met de caravan achter de auto naar onze plek te rijden wist ik het natuurlijk niet meer terug te vinden.
Dat was gezellig joh
Ik kon net zo goed brommer rijden als dat ik auto kon rijdenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook weleens bij een Italiaan achterop een brommer gezeten. We gingen toen kamperen met de sleurhut, mijn dochter was een jaar of 3 en toen we op de camping aankwamen zou een knul van de camping mij wel even de plaats wijzen, dus moest ik achterop de brommer. Reed die Italiaan als een malle over al die paadjes op die grote camping, ik hem krampachtig vasthouden natuurlijk, ik scheet peuken en toen ik even later weer bij mijn man instapte om met de caravan achter de auto naar onze plek te rijden wist ik het natuurlijk niet meer terug te vinden.
Dat was gezellig joh
Met zowel de auto als de brommer?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kon net zo goed brommer rijden als dat ik auto kon rijden![]()
de eerste keer dat ik er op stapte reed ik gelijk door de heg van de buren
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is diezelfde dag nog goed gekomen
Hij wilde graag goed vastgehouden worden gok ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Dat was gezellig joh
ow... met mijn auto in de vangrail, spookrijden en ik weet niet hoeveel bijna ongelukken, datquote:
Bedankt namens de samenlevingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... met mijn auto in de vangrail, spookrijden en ik weet niet hoeveel bijna ongelukken, dat
doe ik ook al járen niet meer
Herinner je mijn op weg naar Spanje foto nog auto-crash foto nog .. Net voor de vangrail...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... met mijn auto in de vangrail, spookrijden en ik weet niet hoeveel bijna ongelukken, dat
doe ik ook al járen niet meer
zéker herinner ik me die nog, in dat sexy broekjequote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Herinner je mijn op weg naar Spanje foto nog auto-crash foto nog .. Net voor de vangrail...
Ik had toen liever een MTX gewild,maar kon kiezen tussen zoiets of een envelop met 100 gulden.....quote:
jammerbak....quote:
Ik wilde een Aprilia, maar had geen 6000 gulden liggenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had toen liever een MTX gewild,maar kon kiezen tussen zoiets of een envelop met 100 gulden.....
Ja diequote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zéker herinner ik me die nog, in dat sexy broekje
Dat voldoet niet voor mijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja. ik laat me rijden tegenwoordig
dat dus,quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde een Aprilia, maar had geen 6000 gulden liggen
die foto zit in mijn Fok archiefquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die![]()
![]()
![]()
200 m verder was de vangrail en hadden we een andere afloop gehad ...
Paprika?quote:
ik heb geen privechauffeurquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb een Taxibewijs.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
En in de poep stappen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
en voor de rest ga ik met bus, tram en lopen
Vanwege mn broekje .. Ik had gvd wel een vette brandwond in mn bovenbeen pmdat ik net een peuk aan het rokene was toen het fout ging... Ja dat kon toen nog in 1983quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn ergenis van de dag gisteren, zeker in het zeur topic gelezen?
ik ga altijd met de trein naar Schiphol als ik op vliegvakantie ga en als ik naar het centrum van Utrecht ga ga ik ook met de treinquote:Op zondag 22 februari 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Trein ben ik al in 20 jaar niet geweest ofzo, ik zou niet eens weten hoe dat werkt tegenwoordig
Vin ik niet mooiquote:Op zondag 22 februari 2015 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Een jongen die ik kende had deze, en ik was wel een beetje jaloers
Ik vorig jaar een keertje, om mijn auto op te halen bij een garage aan de andere kant van het landquote:Op zondag 22 februari 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Trein ben ik al in 20 jaar niet geweest ofzo, ik zou niet eens weten hoe dat werkt tegenwoordig
Toen, 1986, waren dat hippe kleurenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Vin ik niet mooiik vin die vintage dingen wel leuk
Als jij erin stapt ja echt welquote:
Zoietsquote:Op zondag 22 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ow, dat zijn scooters...quote:Op zondag 22 februari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
En, hoe was het uitzicht?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vorig jaar een keertje, om mijn auto op te halen bij een garage aan de andere kant van het land
Ow, en toen ik 'm wegbracht ook uiteraard
Wat had de Griek dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's meer voor een vent, die scooters vin ik leuker
Volgens mij had die geen brommer, niet toen ik hem leerde kennen in elk geval, toen was ie 18 jaar,quote:
Behalve dan die brommer.....quote:Op zondag 22 februari 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
Kwam mooi uit trouwens want ik had net zoveel
Er was iemand bij ons in het dorp ,die had ook zoiets gekregen,binnen een jaar helemaal kapot.....quote:Op zondag 22 februari 2015 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Een jongen die ik kende had deze, en ik was wel een beetje jaloers
Tja, als je zoiets hebt moet er toch minimaal een 125cc op, en dan kan dat verkeerd aflopenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was iemand bij ons in het dorp ,die had ook zoiets gekregen,binnen een jaar helemaal kapot.....
jij vertrok echt met niets?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die bleef thuis achter... en die werd snel verkocht geloof ik
Hard mijn best voor gedaan hoor, avondschool enzo, allemaal klotebaantjes, mijn eerste baantjequote:
Dat is lief van je ...quote:Op zondag 22 februari 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar Fann Mmm Ik zou je niet meer willen missen
Ja, maar zo hebben ze er zelf geen last van, stom is dat eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Als mijn buren nou gewoon binnen zouden gaan roken, dan had ik nu geen last van een hele groep pratende en rokende vrienden in de achtertuin. Ik kan de gesprekken letterlijk verstaan en de rook komt ook fijn naar binnen.
Zo'n rijtjeshuis is ook niet alles.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Als mijn buren nou gewoon binnen zouden gaan roken, dan had ik nu geen last van een hele groep pratende en rokende vrienden in de achtertuin. Ik kan de gesprekken letterlijk verstaan en de rook komt ook fijn naar binnen.
Waarom ben jij altijd net wat sneller?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar zo hebben ze er zelf geen last van, stom is dat eigenlijk
ben bang dat ik nooit een andere keuze zal hebbenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n rijtjeshuis is ook niet alles.
Ik hoef dat niet hoor, nooit gewild eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n rijtjeshuis is ook niet alles.
Ja dat idd 4 hoog momenteel waar ik zit is primaquote:Op zondag 22 februari 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet hoor, nooit gewild eigenlijkeen vrijstaand huisje of etage of flat, maar niet zo'n rijtjesgeval...
Ik kan zo 55+ woning krijgen maar kan mijn Russische buurman niet missen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet hoor, nooit gewild eigenlijkeen vrijstaand huisje of etage of flat, maar diet zo'n rijtjesgeval...
Dat is toch gewoon een rijtjeshuis op de begane grondquote:Op zondag 22 februari 2015 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan zo 55+ woning krijgen maar kan mijn Russische buurman niet missen.
Ik kan kiezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een rijtjeshuis op de begane grond
Jullie kennen elkaar nu toch dus deals kunnen gewoon door gaan toch ..quote:Op zondag 22 februari 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij woont paar deuren verder en heeft garage om de hoek.
Ik regel beetje die computer daar en hij mijn auto.
Jij bent best ook wel complicated DDM!quote:Op zondag 22 februari 2015 00:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Bovenburen wil ik nooit meer en onderburen die op hun balkon roken zijn net zo erg als rokende rijtjeshuisburen
Ook zoiets..quote:
valt wel mee toch? Maar in de flat hoorde ik de bovenburen continuquote:Op zondag 22 februari 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent best ook wel complicated DDM!
Ik zou ook altijd bang zijn dat er wordt ingebroken, ik ben best vaak alleen thuis, ook 's nachtsquote:Op zondag 22 februari 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat idd 4 hoog momenteel waar ik zit is prima
Maar je hebt nu toch gewoon een rijtjeswoningquote:Op zondag 22 februari 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
valt wel mee toch? Maar in de flat hoorde ik de bovenburen continu
yup. Vorige rijtjeshuis was erg gehorig. Hier hoor ik niks, behalve als ze in de tuin zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch gewoon een rijtjeswoning
Damn ,kijk nu even achter je......quote:Op zondag 22 februari 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou ook altijd bang zijn dat er wordt ingebroken, ik ben best vaak alleen thuis, ook 's nachts
lijkt me eng.... hier kunnen ze niet binnenkomen, of ze moeten langs de gevel omhoog klimmen
of een hele vette deur door met tig sloten, dan ben ik wel wakker voordat ze naast mijn bed staan
denk ik... dat hoop ik tenminste wel want met die oordoppies tegenwoordig hoor ik niks meer,
geen wekker, geen telefoon, helemaal niks
Dat zal wederzijds zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 00:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup. Vorige rijtjeshuis was erg gehorig. Hier hoor ik niks, behalve als ze in de tuin zijn.
ik heb ze nog niet inquote:Op zondag 22 februari 2015 00:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Damn ,kijk nu even achter je......
Mooie op de Ketting.quote:
in die rijtjeshuizen hebben ze altijd last van elkaar schuttingen, dan moet de rijdende rechterquote:Op zondag 22 februari 2015 00:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup. Vorige rijtjeshuis was erg gehorig. Hier hoor ik niks, behalve als ze in de tuin zijn.
Zou hij geen ramp vindenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen tegen de Griek dat ie meer mag werken
Eerst folders rondbrengen, daarna kranten, toen achter buffet bij vd Valk en weefgetouwen poetsen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Hard mijn best voor gedaan hoor, avondschool enzo, allemaal klotebaantjes, mijn eerste baantje
was nota bene bij Mc Donalds
De natuur moet zijn loop hebben.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
Ik word trouwens toch steevast wakker tussen 4 of 5 uur want dan moet ik piesen
Bekend voorbeeldquote:Op zondag 22 februari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
Ik word trouwens toch steevast wakker tussen 4 of 5 uur want dan moet ik piesen
Toen je op jezelf was of woonde je toen nog thuis?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst folders rondbrengen, daarna kranten, toen achter buffet bij vd Valk en weefgetouwen poetsen.
Toen woonde ik nog thuis maar was er alleen om te eten en te slapen om mijn moeder te citeren.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen je op jezelf was of woonde je toen nog thuis?
Toen ik thuiswoonde had ik ook al allelei baantjes vanaf mijn 13e of 14e, zwart natuurlijk dat wel![]()
Babyoppas, dat was geen succes want ik viel altijd in slaap![]()
Toen ovens schoonmaken bij de plaatselijke bakker en dat soort dingen...
quote:
hmmm ik kom hier maar zo af en toe, dus telkens net als jij er niet bentquote:Op zondag 22 februari 2015 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom hier al sinds augustus hoor
(En tussendoor een paar maanden niet)
was het maar zo'n feestquote:Op zondag 22 februari 2015 00:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, dan gooit ie overal rum in
nee, dat heb ik de afgelopen maanden weten te vermijdenquote:
maar het was je bijna overkomen dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dat heb ik de afgelopen maanden weten te vermijden
ummmm ja, afgelopen juli, lang verhaal, maar het had met een Fok meet te makenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar het was je bijna overkomen dan?
Ah, vertel, hoe ging dat?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmm ja, afgelopen juli, lang verhaal, maar het had met een Fok meet te maken
?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
Weekend avond of niet ... Weekend nu .. en morgen.. Ik zeg negeren al die female requests ....
Ik begrijp niets van deze post?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
Weekend avond of niet ... Weekend nu .. en morgen.. Ik zeg negeren al die female requests ....
johquote:Op zondag 22 februari 2015 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
GC / [ik pas] #2 40 dagen geen alcohol part two dubbeldrank!
Mijn vrouw ziet internet contacten en chatten dus absoluut niet zitten, en vind het maar raar dat ik er tijd in steek die ik volgens haar in echte vrienden moet steken.quote:
wacht ff, je had een huwelijkscrisis door een Fokmeet? Ai.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmm ja, afgelopen juli, lang verhaal, maar het had met een Fok meet te maken
En soms gaat het goed...quote:
Is daar een topic van?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wacht ff, je had een huwelijkscrisis door een Fokmeet? Ai.
Mijn vrouw is net zo alleen zeg ik dan rot maar op.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn vrouw ziet internet contacten en chatten dus absoluut niet zitten, en vind het maar raar dat ik er tijd in steek die ik volgens haar in echte vrienden moet steken.
In juli was er vanuit KSC een BBQ waar ik me voor had opgegeven en ik dacht dat ik duidelijkw as geweest dat ik er graag heen wilde. Uiteindelijk toen ik wilde vertrekken was het " Rot dan maar op naar je nep vrienden maar dan hoef je niet meer terug te komen"
Oops .. Ik was ook ooit bij zo iets ... Waar maakt ze zich druk om..quote:Op zondag 22 februari 2015 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn vrouw ziet internet contacten en chatten dus absoluut niet zitten, en vind het maar raar dat ik er tijd in steek die ik volgens haar in echte vrienden moet steken.
In juli was er vanuit KSC een BBQ waar ik me voor had opgegeven en ik dacht dat ik duidelijkw as geweest dat ik er graag heen wilde. Uiteindelijk toen ik wilde vertrekken was het " Rot dan maar op naar je nep vrienden maar dan hoef je niet meer terug te komen"
klinkt alsof de communicatie bij jullie heel prettig verlooptquote:Op zondag 22 februari 2015 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was het al van plan, toen kwam deze 'actie' voorbijquote:Op zondag 22 februari 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verstandig. Ik zou er geen uitdaging in zien, maar het kan wel een eye-opener zijn
quote:Op zondag 22 februari 2015 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is net zo alleen zeg ik dan rot maar op.
quote:Op zondag 22 februari 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops .. Ik was ook ooit bij zo iets ... Waar maakt ze zich druk om..
mijn vrouw is op een aantal punten nogal ouderwets en onwrikbaar, dit is er een van.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klinkt alsof de communicatie bij jullie heel prettig verloopt
Ben je nou wél of niet gegaan?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
[..]
mijn vrouw is op een aantal punten nogal ouderwets en onwrikbaar, dit is er een van.
En het feit dat ze fors aan de antidepressiva zit maakt d'r ook niet flexibeler
mijn vrouw zou ik nauwelijks missen, m'n kinderen des te meerquote:
gezonder is goed. 40 dagen zonder chocola zou me nooit lukkenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was het al van plan, toen kwam deze 'actie' voorbij
Niet dat ik twijfel of ik het kan, maar gewoon omdat het gezonder is
Die gaat de deur niet uit zonder mijquote:Op zondag 22 februari 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Griek heeft het goed naar zijn zin bij jou volgens mij.
Hoe lang ken je je vrouw alquote:Op zondag 22 februari 2015 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
[..]
mijn vrouw is op een aantal punten nogal ouderwets en onwrikbaar, dit is er een van.
En het feit dat ze fors aan de antidepressiva zit maakt d'r ook niet flexibeler
Ja, ik kan haar niet missen.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een grote mond, je gaat janken als ze vertrekt
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw zou ik nauwelijks missen, m'n kinderen des te meer
dat klinkt serieus verontrustend en lijkt me een heel vreemde basis voor een huwelijkquote:Op zondag 22 februari 2015 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw zou ik nauwelijks missen, m'n kinderen des te meer
uiteindelijk na wel degelijk even weggereden te zijn richting de meet, naar station Gouda waar ik er een paar zou oppikken, toch maar teruggereden (nadat we voor die gasten wat anders geregeld hadden wua vervoer).quote:
Ow, daar heb ik geen moeite mee, een jaar lukt ook welquote:Op zondag 22 februari 2015 01:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gezonder is goed. 40 dagen zonder chocola zou me nooit lukken
ik zit niet voor niets zelf ook bij de psych sinds kort, er moet hetzij iets aan mij veranderen waardoor ik het leven weer wat leuker ga vinden, hetzij aan de thuissituatie (maar dat wordt lastig)quote:Op zondag 22 februari 2015 01:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt serieus verontrustend en lijkt me een heel vreemde basis voor een huwelijk
Nah... had je er beter eerst effe goed voor kunnen gaan zittenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uiteindelijk na wel degelijk even weggereden te zijn richting de meet, naar station Gouda waar ik er een paar zou oppikken, toch maar teruggereden (nadat we voor die gasten wat anders geregeld hadden wua vervoer).
En thuis na een half uurtje goed uitpraten draaide ze opeens om als een blad aan de boom en kon ik alsnog vertrekken richting Belgie
ik zei al, ik DACHT het goed besproken te hebben voorafquote:Op zondag 22 februari 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... had je er beter eerst effe goed voor kunnen gaan zitten
zoals bij iedere gezonde relatiequote:Op zondag 22 februari 2015 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
We zijn beide soms wat impulssief en dan is het ff lastig
Uiteindelijk heb ik gelijk en krijgt mijn vrouw haar zin.
Nou, dat gaat niet makkelijk worden dan....quote:Op zondag 22 februari 2015 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit niet voor niets zelf ook bij de psych sinds kort, er moet hetzij iets aan mij veranderen waardoor ik het leven weer wat leuker ga vinden, hetzij aan de thuissituatie (maar dat wordt lastig)
bij elkaar sinds 1994, getrouwd in 1999, kids zijn 10 en 12quote:Op zondag 22 februari 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, dat gaat niet makkelijk worden dan....
Hoe lang zijn jullie bijelkaar en hoeveel kinderen hebben jullie?
en hoe oud zijn die kinderen?
oké ik vraag veel
Herkenbaar...quote:Op zondag 22 februari 2015 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik geef die Griek ook meestal gelijk als het me te lang duurt, maar dan weet ie wel beter eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben een grote noob met relaties, voor deze had ik nooit langer wat dan paar dagen.quote:
4 januari en 12 februari zijn ze jarigquote:Op zondag 22 februari 2015 01:09 schreef Doedezemaar het volgende:
1 kind van Koen was een tijdje geleden jarig, dat heb ik nog onthouden
oké.. klote situatie dan...quote:Op zondag 22 februari 2015 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij elkaar sinds 1994, getrouwd in 1999, kids zijn 10 en 12
van de motor gewaaid?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een grote noob met relaties, voor deze had ik nooit langer wat dan paar dagen.
Wanneer ze keer achterop de motor gezeten hadden waren ze ineens verdwenen.
maare, die kids merken het vast ook wel dat het niet lekker looptquote:Op zondag 22 februari 2015 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 januari en 12 februari zijn ze jarig
yep, het went, ze heeft na geboorte zoon 2 in 2005 een mega PND gehad en is daarna nooit meer dezelfde vrolijke flexibele vrouw geworden waar ik voor gevallen benquote:
Hadden ze zich beter vast moeten houdenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ze keer achterop de motor gezeten hadden waren ze ineens verdwenen.
is helaas niet altijd te voorkomenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maare, die kids merken het vast ook wel dat het niet lekker loopt
altijd praktische oplossingen van jouquote:Op zondag 22 februari 2015 01:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hadden ze zich beter vast moeten houden
Daar is wel klote, voor jou, maar zéker ook voor haar, eigenlijk is ze dus gewoon ziek?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, het went, ze heeft na geboorte zoon 2 in 2005 een mega PND gehad en is daarna nooit meer dezelfde vrolijke flexibele vrouw geworden waar ik voor gevallen ben
Dat viel best wel mee, 1x zo'n vizier ding maar dat moet je ook niet omhoog klappen wanneer ik net ff gas geef.quote:
Ik kan heel praktisch zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 01:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd praktische oplossingen van jou
yep, en aangezien je het niet aan de buitenkant ziet en het meeste onder de motorkap blijft is het een klote aandoening waar veel te weinig erkenning voor isquote:Op zondag 22 februari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar is wel klote, voor jou, maar zéker ook voor haar, eigenlijk is ze dus gewoon ziek?
Want een zware depressie is geen grapje...
Sorry hoor,maar dat is al een hele tijd geleden.Daar hadden jullie wel aan kunnen werken.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, het went, ze heeft na geboorte zoon 2 in 2005 een mega PND gehad en is daarna nooit meer dezelfde vrolijke flexibele vrouw geworden waar ik voor gevallen ben
Zékerquote:Op zondag 22 februari 2015 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, en aangezien je het niet aan de buitenkant ziet en het meeste onder de motorkap blijft is het een klote aandoening waar veel te weinig erkenning voor is
het enige dat er aan te doen bleek was voor haar onderdrukken met medicijnen.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar dat is al een hele tijd geleden.Daar hadden jullie wel aan kunnen werken.
Je kan ook aanleg hebben voor depressie en dan hou je dat je leven lang, wel met ups en downsquote:Op zondag 22 februari 2015 01:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar dat is al een hele tijd geleden.Daar hadden jullie wel aan kunnen werken.
klopt, in 2013 heeft ze de medicijnen afgebouwd van begin 2013 tot in de zomer.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ook aanleg hebben voor depressie en dan hou je dat je leven lang, wel met ups en downs
dat dan weer wel..
dat was de truc he? Een paard voor haar regelenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vrouw die ik nu heb luistert wel wanneer het nodig is.
Daarnaast kom ik ook nog met witte paarden aan.
Luister jij ook wel eens naar je vrouw?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vrouw die ik nu heb luistert wel wanneer het nodig is.
Daarnaast kom ik ook nog met witte paarden aan.
trustenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:17 schreef D. het volgende:
Ik ga mijn oude lijf wat rust gunnen en luisteren wat mijn boek mij te vertellen heeft
truste D. en luisterzequote:Op zondag 22 februari 2015 01:17 schreef D. het volgende:
Ik ga mijn oude lijf wat rust gunnen en luisteren wat mijn boek mij te vertellen heeft
Ja zo gaat dat, dat bedoel ikquote:Op zondag 22 februari 2015 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, in 2013 heeft ze de medicijnen afgebouwd van begin 2013 tot in de zomer.
Helaas gin in najaar d'r werkgever (OAD) faillier, dus terug bij af
Dat is niet nodig, die doet toch haar eigen ding.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Luister jij ook wel eens naar je vrouw?
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het enige dat er aan te doen bleek was voor haar onderdrukken met medicijnen.
De scherpe kantjes zijn er echt wel vanaf gegaan, maar de persoonsverandering is er helaas niet mee terug te draaien, hoeveel psychiaters en psychologen ze ook gezien heeft in die 10 jaar
Eens ,en als partner moet je daar mee omgaan,en soms bovenstaan.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ook aanleg hebben voor depressie en dan hou je dat je leven lang, wel met ups en downs
dat dan weer wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |