in 't maisveld zekerquote:
ik zal volgende week eens voor je kijkenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
Als dat Delft is kom ik een keer langs
van horen zeggen natuurlijjkquote:
Koekje d'r bij?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik ben er weer met warme choco met slagroom
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.quote:
je moet eens weten...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die verhalen over mij de ronde deden
Ow, ik dacht dat het over 'brommers kieken' gingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.
Ik had een Yahama FS1 opgevoerd kreeg ik hem met wat reserve onderdelen ... tering hard ging die ...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.
Ja die konden ook aardig hard.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een Yahama FS1 opgevoerd kreeg ik hem met wat reserve onderdelen ... tering hard ging die ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |