in 't maisveld zekerquote:
ik zal volgende week eens voor je kijkenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
Als dat Delft is kom ik een keer langs
van horen zeggen natuurlijjkquote:
Koekje d'r bij?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik ben er weer met warme choco met slagroom
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.quote:
je moet eens weten...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die verhalen over mij de ronde deden
Ow, ik dacht dat het over 'brommers kieken' gingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.
Ik had een Yahama FS1 opgevoerd kreeg ik hem met wat reserve onderdelen ... tering hard ging die ...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.
Ja die konden ook aardig hard.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een Yahama FS1 opgevoerd kreeg ik hem met wat reserve onderdelen ... tering hard ging die ...
Ik werd er zelfs bang van ... Dus heb hem erg weinig gebruiktquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die konden ook aardig hard.
kreidlers waren voor LTSersquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kreidler kon het snelst, die hadden ook crossers en wegracers.
Alleen de link...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
Mag ik even een vraagje stellen tussen al het gebrom door?![]()
Kan je in je Fobo ook een You Toep neerzetten of alleen de link?
MM was ons al voor.. Ik heb geeneens een foboquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
Mag ik even een vraagje stellen tussen al het gebrom door?![]()
Kan je in je Fobo ook een You Toep neerzetten of alleen de link?
Wat heb jij wel?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
MM was ons al voor.. Ik heb geeneens een fobo
ik ook niet meer maar er staat er nog eentje bij mijn profieldinges met dat enorme glitterplaatje van Isaxquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
MM was ons al voor.. Ik heb geeneens een fobo
Sportiefquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog nooit brommer gereden
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het is allemaal zijn schuld dat wij hier zitten
De Griek staat nog iddquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet meer maar er staat er nog eentje bij mijn profieldinges met dat enorme glitterplaatje van Isax
Ik ook niet, achterop gezeten dat welquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog nooit brommer gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |