in 't maisveld zekerquote:
ik zal volgende week eens voor je kijkenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
Als dat Delft is kom ik een keer langs
van horen zeggen natuurlijjkquote:
Koekje d'r bij?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik ben er weer met warme choco met slagroom
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.quote:
je moet eens weten...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die verhalen over mij de ronde deden
Ow, ik dacht dat het over 'brommers kieken' gingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.
Ik had een Yahama FS1 opgevoerd kreeg ik hem met wat reserve onderdelen ... tering hard ging die ...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Begon met een Zundapp, daarna een Puch tijdelijk voor de fun, toen een Belgische Flandria die erg hard ging, daarna Kreidler met 14 PK.
Ja die konden ook aardig hard.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een Yahama FS1 opgevoerd kreeg ik hem met wat reserve onderdelen ... tering hard ging die ...
Ik werd er zelfs bang van ... Dus heb hem erg weinig gebruiktquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die konden ook aardig hard.
kreidlers waren voor LTSersquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kreidler kon het snelst, die hadden ook crossers en wegracers.
Alleen de link...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
Mag ik even een vraagje stellen tussen al het gebrom door?![]()
Kan je in je Fobo ook een You Toep neerzetten of alleen de link?
MM was ons al voor.. Ik heb geeneens een foboquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
Mag ik even een vraagje stellen tussen al het gebrom door?![]()
Kan je in je Fobo ook een You Toep neerzetten of alleen de link?
Wat heb jij wel?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
MM was ons al voor.. Ik heb geeneens een fobo
ik ook niet meer maar er staat er nog eentje bij mijn profieldinges met dat enorme glitterplaatje van Isaxquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
MM was ons al voor.. Ik heb geeneens een fobo
Sportiefquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog nooit brommer gereden
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het is allemaal zijn schuld dat wij hier zitten
De Griek staat nog iddquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet meer maar er staat er nog eentje bij mijn profieldinges met dat enorme glitterplaatje van Isax
Ik ook niet, achterop gezeten dat welquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
ook dat nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, achterop gezeten dat wel
Weet je nog wat het was ?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
Ik kocht op mijn 16e gelijk een tweedehands brommer van mijn spaargeld![]()
100 guldenen mijn vader was woest
![]()
maar dat was ie regelmatig toen ik die leeftijd had
Ik heb ook weleens achterop gezetenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik één keer op een motor, dat was één keer teveelquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deed ie brombrombrom of bbbbbrrrmbrmbbbbbbbrrrrrrrmquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij een honda, maar weet ik niet meer zeker hoor
Ik kan me dat helemaal voorstellen, daar krijg je mij echt niet op.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik één keer op een motor, dat was één keer teveelik scheet bagger
Ik ook 1 keer, moest me goed vasthouden weet ik nogquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
meestal deed ie sputter de sputter en stond in me een ongeluk te trappen voordat dat pokkedingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ie brombrombrom of bbbbbrrrmbrmbbbbbbbrrrrrrrm
Da's op zich ook best knapquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kende niemand met een brommer denk ik
Ik ben ooit achterop de motor naar Spanje gereden ... Na een aantal tussenstops bijna op lokatie ... Gingen we onderuit in een gladde bocht ... Motor kaduk (anwb- dingetje) Maar goed ik was waar ik moest zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je iets gezegd?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Voor het gemak zijn jullie mij maar vergeten?
Ook nooit achterop?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan er me geen herinnerenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij op de middelbare school hadden er misschien 5 mensen een brommer
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Voor het gemak zijn jullie mij maar vergeten?
Dat werd een leuke vakantiequote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook weleens bij een Italiaan achterop een brommer gezeten. We gingen toen kamperen met de sleurhut, mijn dochter was een jaar of 3 en toen we op de camping aankwamen zou een knul van de camping mij wel even de plaats wijzen, dus moest ik achterop de brommer. Reed die Italiaan als een malle over al die paadjes op die grote camping, ik hem krampachtig vasthouden natuurlijk, ik scheet peuken en toen ik even later weer bij mijn man instapte om met de caravan achter de auto naar onze plek te rijden wist ik het natuurlijk niet meer terug te vinden.
Dat was gezellig joh
Ik kon net zo goed brommer rijden als dat ik auto kon rijdenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook weleens bij een Italiaan achterop een brommer gezeten. We gingen toen kamperen met de sleurhut, mijn dochter was een jaar of 3 en toen we op de camping aankwamen zou een knul van de camping mij wel even de plaats wijzen, dus moest ik achterop de brommer. Reed die Italiaan als een malle over al die paadjes op die grote camping, ik hem krampachtig vasthouden natuurlijk, ik scheet peuken en toen ik even later weer bij mijn man instapte om met de caravan achter de auto naar onze plek te rijden wist ik het natuurlijk niet meer terug te vinden.
Dat was gezellig joh
Met zowel de auto als de brommer?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kon net zo goed brommer rijden als dat ik auto kon rijden![]()
de eerste keer dat ik er op stapte reed ik gelijk door de heg van de buren
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is diezelfde dag nog goed gekomen
Hij wilde graag goed vastgehouden worden gok ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Dat was gezellig joh
ow... met mijn auto in de vangrail, spookrijden en ik weet niet hoeveel bijna ongelukken, datquote:
Bedankt namens de samenlevingquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... met mijn auto in de vangrail, spookrijden en ik weet niet hoeveel bijna ongelukken, dat
doe ik ook al járen niet meer
Herinner je mijn op weg naar Spanje foto nog auto-crash foto nog .. Net voor de vangrail...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... met mijn auto in de vangrail, spookrijden en ik weet niet hoeveel bijna ongelukken, dat
doe ik ook al járen niet meer
zéker herinner ik me die nog, in dat sexy broekjequote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Herinner je mijn op weg naar Spanje foto nog auto-crash foto nog .. Net voor de vangrail...
Ik had toen liever een MTX gewild,maar kon kiezen tussen zoiets of een envelop met 100 gulden.....quote:
jammerbak....quote:
Ik wilde een Aprilia, maar had geen 6000 gulden liggenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had toen liever een MTX gewild,maar kon kiezen tussen zoiets of een envelop met 100 gulden.....
Ja diequote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zéker herinner ik me die nog, in dat sexy broekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |