Dan ben je wel snel alcoholistquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:21 schreef danny081 het volgende:
Das ook echt mooi he dat de ggd vind dat je een alcoholist bent als je meer dan 6 bier in de week drinkt.
Ik drink doordeweeks geen druppel. Maar eens in de twee weken op zaterdag ga ik naar mijn vrienden en dan ga ik door tot ik niet meer kan. Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:24 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dan ben je wel snel alcoholistDan val ik zeker onder de categorie ultra-alcoholist met mijn kratje per week.
Een zware drinker is iets anders dan een alcoholist. Verder staat er minimaal 1x per week meer dan 6 glazen. Het gaat dus om op 1 avond minstens 7 glazen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:21 schreef danny081 het volgende:
Das ook echt mooi he dat de ggd vind dat je een alcoholist bent als je meer dan 6 bier in de week drinkt.
Zou je mij nog willen toevoegen aan de OP?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Al bijna 14 uur volgehouden het gaat er om spannen nu
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik pas. Liever een flinke borrel dan dat gemuteerde Dubbel Drank troep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:39 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]Liever dan een pure wodka. Die dubbel drank heeft zoveel suiker dat je na een glas al bang moet zijn voor diabetes type 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, om te beginnen heb ik al moeite met TS serieus nemenquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik doe mee, geheelonthouder en nog nooit gedronken ook dus lekker simpel
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:18 schreef Beach het volgende:
Geen probleem. Ik drink misschien eens in de twee maanden een biertje.
En die mensen worden wel 'serieus' op de deelnemerslijst gezet,quote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef Hamergek het volgende:
Ik drink nooit, dus die extra 40 dagen kunnen er ook nog wel bij
Lol,, ik sta ds blijkbaar echt in het lijstje. Tja, maakt mij niet uit hoor, ik ga toch niet drinken, maar daar had ik dit topic niet voor nodig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:05 schreef D. het volgende:
En die mensen worden wel 'serieus' op de deelnemerslijst gezet, dus krijg ik niet de indruk dat de hele actie serieus is.
Zoals ik al aangaf, als het serieus zou zijn zou ik mee willen doen, maar het ONZ gehalte is iets te hoog
TS 1quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, om te beginnen heb ik al moeite met TS serieus nemen,
TS2 'ken' ik niet, dus die geef ik het voordeel van de twijfelquote:
Al twijfel ik daar nu ook aanquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Al bijna 14 uur volgehouden het gaat er om spannen nu
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
TS2 'ken' ik niet, dus die geef ik het voordeel van de twijfel
quote:[..]
Al twijfel ik daar nu ook aan
Nou, zo erg is het gelukkig bij mij nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:37 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wat om te lezen als vervanging voor je drankje;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Korsakov
Uiteindelijk doe je het voor jezelf toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, om te beginnen heb ik al moeite met TS serieus nemen,
maar als ik reacties lees als:
[..]
[..]
[..]
En die mensen worden wel 'serieus' op de deelnemerslijst gezet,
dan krijg ik niet de indruk dat de hele actie serieus is.
Zoals ik al aangaf, als het serieus zou zijn zou ik mee willen doen, maar het ONZ gehalte is iets te hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |