SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
[ Bericht 3% gewijzigd door RijstbaI op 19-02-2015 11:36:09 ]#LockupDS2
Zie OPquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, nieuw topic.
Even van de gelegenheid gebruikmaken.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Dan mag die ander er wel uit.
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:44 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Binnenkort weer een keer Manf1ster City'en?
3 euro geboden, extra snelquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:07 schreef bjr93 het volgende:
Iemand behoefte goedkoop fifa 15 coins voor ps4? Heb nog ongeveer 6 miljoen mag weg voor ¤30. Wel snel want ga ps4 verkopen en web app doet niet meer.
Verkoop je ze ook los?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:07 schreef bjr93 het volgende:
Iemand behoefte goedkoop fifa 15 coins voor ps4? Heb nog ongeveer 6 miljoen mag weg voor ¤30. Wel snel want ga ps4 verkopen en web app doet niet meer.
ik betaal 15 euro voor je 6 miljoenquote:
Zo 500 euro per miljoenquote:
Sorry te weinigquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik betaal 15 euro voor je 6 miljoen
¤16,01quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:14 schreef bjr93 het volgende:
[..]
Als ik aan einde van de dag geen hogere biedingen krijg mag jij ze hebben voor 16 euro
Episodegame.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de game 'Life is Strange' gezien/gekocht? Ik heb de eerste 10 minuten gezien en twijfel om 'm zelf te gaan halen. Ziet er erg goed uit. Heb er nog nooit van gehoord.
Uitgever is Square Enix, dus dat lijkt me prima.
Wacht ik ondertussen nog even op een nieuwe van Quantic Dream.Krijg echt weer kriebels als ik stukjes van Beyond Two Souls en Heavy Rain zie. Wat een games.
Om die reden kijk ik bij TWD altijd gewoon een playthrough, elke keer los 5 euro voor zon game kopen vind ik kut. En uiteindelijk zijn het games die wmb niet veel toevoegen of je het nu zelf speelt ofnietquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Episodegame.Kan de eerste ep kopen voor 5 euro of de volledige game (5 eps) in stukjes voor 20. Is dus nog niet gereleased.
Maar die TWD games zijn ook wel heel simpel illegaal te downloaden, want het is puur single player.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om die reden kijk ik bij TWD altijd gewoon een playthrough, elke keer los 5 euro voor zon game kopen vind ik kut. En uiteindelijk zijn het games die wmb niet veel toevoegen of je het nu zelf speelt ofniet
Ook dat vind ik teveel moeite tov een playthrough kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar die TWD games zijn ook wel heel simpel illegaal te downloaden, want het is puur single player.
True, vind het jammer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om die reden kijk ik bij TWD altijd gewoon een playthrough, elke keer los 5 euro voor zon game kopen vind ik kut. En uiteindelijk zijn het games die wmb niet veel toevoegen of je het nu zelf speelt ofniet
Gewoon rvp 7 chem spelen ik speel al t 2 jaar 2-3 spelers op 7 chem maakt echt geen fuck uit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is een optie, alleen zit ik dan wel met Valencia en Rafael... Ook moet ik even Thiago Silva kopen en mijn Serie A team aanpassen.
[ afbeelding ]
Dacht jij even voor te lopen he.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Diego Alves voor 125K verkocht, MOTM Atsu voor 70K. Tonnetje nummer 1 is binnen dus
Rafael is best wel een baasje hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is een optie, alleen zit ik dan wel met Valencia en Rafael... Ook moet ik even Thiago Silva kopen en mijn Serie A team aanpassen.
[ afbeelding ]
Van mij verkoopt er godverdomme geen fuckquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Diego Alves voor 125K verkocht, MOTM Atsu voor 70K. Tonnetje nummer 1 is binnen dus
Een gifje posten.quote:
En bedankt.quote:
Ik had alleen wel gehoopt dat Lindgren. dat zelf zou doen... wat voel ik me alleen zeg.quote:
quote:
De autist in mij steekt daar toch een stokje voor....quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:23 schreef bjr93 het volgende:
[..]
Gewoon rvp 7 chem spelen ik speel al t 2 jaar 2-3 spelers op 7 chem maakt echt geen fuck uit.
En dat maakt het altijd nog frustrerender om te verliezen van iemand die wel met spelers op onvolledige chem spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De autist in mij steekt daar toch een stokje voor....
Ben totaal geen Feyenoord supporter maar dit is toch wel mooi dat er zoveel meegaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
http://www.skylinewebcams(...)iazza-di-spagna.html
Live webcam vanaf de spaanse trappen, verzamelplaats Feyenoord supporters
Spaanse?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
http://www.skylinewebcams(...)iazza-di-spagna.html
Live webcam vanaf de spaanse trappen, verzamelplaats Feyenoord supporters
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:50 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_Trappen
Wat een clown hequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je daar nog nooit van gehoord?
Ben er zelf nog geweest zie ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je daar nog nooit van gehoord?
Nou, dat valt ook wel mee. Maar het staat wel in de top 5 van Romeinse bezienswaardigheden imo.quote:
Nummer 1 moet wel die rotonde zijn in Nijmegen waar het hier altijd over gaatquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee. Maar het staat wel in de top 5 van Romeinse bezienswaardigheden imo.
Ja, want die lag er al ten tijde van Noviomagumquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nummer 1 moet wel die rotonde zijn in Nijmegen waar het hier altijd over gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gaat weer verder met aan de afstudeeropdracht werken*
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gooit het handdoekje in de wasmand*NAC Breda
Rèsbaarge
Wil je per se IF Mertens dan? Anders is het wel stukje makkelijker om full chem te krijgen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat is nieuw voor me danquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]![]()
Je mag niet op de trappen staan krijg ik zojuist door van mijn bron te plaatse
#RijstsRomeNews
Enige overeenkomst die ik zie is het balkon. En dat ze beide twee mammae hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gaat weer verder met aan de afstudeeropdracht werken*
mehhhh lange vingers. Zou niet raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gaat weer verder met aan de afstudeeropdracht werken*Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Vind het wel leuk om er een hybrid van te maken..quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wil je per se IF Mertens dan? Anders is het wel stukje makkelijker om full chem te krijgen.
Zijn gisteren ook groepen aangevallen op straat, daar hoor je dan weer niks overquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dat is nieuw voor me dan
Ik moest trouwens vanochtend wel lachen om het radionieuws. Een Rotterdamse "fan" werd geinterviewd over de rellen. Teksten als:
- "Ja, maar ja, ze weten toch wat voor supporters wij zijn? Dan ken je dit verwachten!"
- "Dit is echt niet onze schuld. Wij zijn gewoon amper geinformeerd voor we hierheen reisden."![]()
Eens Romeins altijd Romeinsquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want die lag er al ten tijde van Noviomagum
Jawel dus. Via #RijstsRomeNews. Het nieuws van de andere zijde belicht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:09 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Zijn gisteren ook groepen aangevallen op straat, daar hoor je dan weer niks over
Volg je die webcam?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel dus. Via #RijstsRomeNews. Het nieuws van de andere zijde belicht.
Dat klinkt wel bekend ja. Keepers van mijn tegenstander zijn ook bijna altijd MOTM.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om er een hybrid van te maken..
Net een potje gespeeld met dat team en het gaat heerlijk. 15 schoten waar echte grote kansen tussen zaten. Helaas maar 1x gescoord en mijn tegenstander die tikt de eerste twee halve kansen er gelijk in...
Neuh, ik baseer me op jouw liveverslagquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Volg je die webcam?
Politie is lekker bezig
Met een stoelquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
Alle Feyenoord fans zouden gewoon een klap op hun kop moeten krijgen.
of gummiknuppelquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
Alle Feyenoord fans zouden gewoon een klap op hun kop moeten krijgen.
Een bekende van mij is gisteren gestokenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:15 schreef Papadiouf het volgende:
Teamgenoten van mij zitten daar, sinds gisteravond niks meer van vernomen :p.
Door een mug. Hi ha hoquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Een bekende van mij is gisteren gestoken
Door een mug of echt door een wesp, kan wel eens flink zeer doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Een bekende van mij is gisteren gestoken
Zou zomaar kunnen dat ze dan nu ook echt zitten. Letterlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:15 schreef Papadiouf het volgende:
Teamgenoten van mij zitten daar, sinds gisteravond niks meer van vernomen :p.
Vind je? echt totaal niks boeiend. zijn letterlijk wat trappen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee. Maar het staat wel in de top 5 van Romeinse bezienswaardigheden imo.
1. Vaticaanstadquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je? echt totaal niks boeiend. zijn letterlijk wat trappen.
Met de Rome-reis van mijn middelbare school gingen we daar bijna elke avond zuipen (of Trevifontein). Uitgezonderd van de avonden dat ik 's avonds niet mee weg mocht, omdat ik me had misdragenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je? echt totaal niks boeiend. zijn letterlijk wat trappen.
Tja je hebt eigenlijk geen andere keus dan valencia + rafael daar neer te zetten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om er een hybrid van te maken..
Net een potje gespeeld met dat team en het gaat heerlijk. 15 schoten waar echte grote kansen tussen zaten. Helaas maar 1x gescoord en mijn tegenstander die tikt de eerste twee halve kansen er gelijk in...
Vaticaanstad is wel erg makkelijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1. Vaticaanstad
2. Colosseum
3. Trevi-fontein
4. Forum Romanum
5. De Spaanse trappen.
Het zijn inderdaad letterlijk maar wat trappen, maar het uitzicht is er mooi, en 's avonds is het er gezellig. Tenminste, dat was het tot woensdag. Als je iets mist hoor ik het graag
Erg makkelijk? Zo kan ik elk gebouw op het Forum Romanum ook wel apart gaan noemenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vaticaanstad is wel erg makkelijk
Dat zijn natuurlijk meerdere bezienswaardigheden onder een naam, kan je net zo goed gewoon 1. Rome doen.
Verder mis je het Pantheon.
hihi dat is in amsterdam domboquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mooiste dingen in Rome:
1. Italie
2. Europa
3. De wereld
4. De melkweg
5. Het Universum
Breed georienteerde gast ben je ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mooiste dingen in Rome:
1. Italie
2. Europa
3. De wereld
4. De melkweg
5. Het Universum
Doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 20 Jumbos leverden bij mij dit op trouwens: IF Khazri, UP Matic, Dani Alves, Tevez, UP Danilo. Dat was het wel zo'n beetje. Toch ben ik geneigd om ook 20 packs op mijn andere account te openen. Ik bedoel, ik moet toch een keer een legend krijgen.
Ja want de gebouwen van een stadscentrum uit de oudheid zijn te vergelijken met een land.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Erg makkelijk? Zo kan ik elk gebouw op het Forum Romanum ook wel apart gaan noemen
Vaticaanstad (met name het Vaticaans museum) ben je in principe een hele dag zoet mee. Spaanse trappen, Trevifontein, Colosseum en Forum Romanum kun je samen ook in één dag doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Erg makkelijk? Zo kan ik elk gebouw op het Forum Romanum ook wel apart gaan noemen
Ja want het is ook echt een land waar je een week nodig hebt om het te bereizen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja want de gebouwen van een stadscentrum uit de oudheid zijn te vergelijken met een land.
Niemand geeft een neuk. Tenzij je een legend pullt. Dus waag het niet om aan te komen met een of andere waardeloze IFquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, wat wordt de beste speler?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja want het is ook echt een land waar je een week nodig hebt om het te bereizen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vaticaanstad (met name het Vaticaans museum) ben je in principe een hele dag zoet mee. Spaanse trappen, Trevifontein, Colosseum en Forum Romanum kun je samen ook in één dag doen.
Haha ja dan is het gelijk een heel nieuw teamquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja je hebt eigenlijk geen andere keus dan valencia + rafael daar neer te zetten.
Of je moet t zo willen:
Mertens - Yilmaz - Adin
Nain - Sneijder - Melo
Cole - Cahill - Toure - Eboue
Mignolet
Opzich ook wel grappig teampje met 6 mogelijke IF's
Maar dat wil niet zeggen dat het geen volwaardige bezienswaardigheden zijnquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vaticaanstad (met name het Vaticaans museum) ben je in principe een hele dag zoet mee. Spaanse trappen, Trevifontein, Colosseum en Forum Romanum kun je samen ook in één dag doen.
Denk je nu echt dat ik een legend ga krijgen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk. Tenzij je een legend pullt. Dus waag het niet om aan te komen met een of andere waardeloze IF
Als je het blijft proberen en er vooral ook zelf de moed niet verliest gaat het je lukken!quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik een legend ga krijgen?
Denk je nu echt dat ik ga zitten nadenken over of jij wel of geen legend krijgt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb je zojuist gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik ga zitten nadenken over of jij wel of geen legend krijgt?
Durf te wedden dat je er nu toch over na hebt gedacht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik ga zitten nadenken over of jij wel of geen legend krijgt?
nog geen legend gepulled hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je er nu toch over na hebt gedacht.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik deed hooguit alsof.
tquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef RijstbaI het volgende:
Is het:
Als u voor half 7 bestelt of besteld.......................?
besteltquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef RijstbaI het volgende:
Is het:
Gewoon tegenwoordige tijdquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef RijstbaI het volgende:
Is het:
ik heb gezien wat er met kiid gebeurde na zijn messi pull. Stijgt je naar het hoofd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS als je er zelf niet in gelooft gaat het ook niet lukken
Dus voor Sjon geldt;quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb gezien wat er met kiid gebeurde na zijn messi pull. Stijgt je naar het hoofd.
fok kwijt, vriendin kwijt, alles kwijt.
dan maar geen high value card
Is hij zijn vriendin ook kwijt jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb gezien wat er met kiid gebeurde na zijn messi pull. Stijgt je naar het hoofd.
fok kwijt, vriendin kwijt, alles kwijt.
dan maar geen high value card
Sjon hecht blijkbaar weinig waarde aan worstenbroodquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus voor Sjon geldt;
fok+ vrienden = alles
zie jij een is gelijk aan teken staan dikke?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus voor Sjon geldt;
fok+ vrienden = alles
Jupquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is hij zijn vriendin ook kwijt ja?
Maar Kiid heeft een permban? Lekker bezig M
een , is geen opsommingsteken vriend!quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus voor Sjon geldt;
fok+ vrienden = alles
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon hecht blijkbaar weinig waarde aan worstenbrood
Op beiden?quote:
Ik ben het met je eens dat die bezienswaardigheden van het Vaticaan boven die andere 4 staan. Dus dan zou je zo iets krijgen:quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat het geen volwaardige bezienswaardigheden zijn
Ik geef 6 miljoen voor 20 euro !quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef bjr93 het volgende:
6 miljoen ¤25 ps4 coins moet vandaag weg jongens niemand??
Dat ligt niet aan hem, dat ligt aan iets wat hij in een ander topic heeft gepost. Dat hebben de mods verkeerd opgevat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verlaag mijn bod naar 10 euro!quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef bjr93 het volgende:
6 miljoen ¤25 ps4 coins moet vandaag weg jongens niemand??
hij wilde haar inruilen voor een ander :pquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus dat jij worstenbrood miste in dat rijtjequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ik ben ook wel Rome liefhebber, alhoewel oostblok steden mij beter bevallen de laatste paar jaar omdat het ook goedkoper is. Maar Rome en Firenzequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die bezienswaardigheden van het Vaticaan boven die andere 4 staan. Dus dan zou je zo iets krijgen:
1. St. Pieter (inclusief het plein)
2. Vaticaansmuseum (inclusief Sixtijnse Kapel)
3. Colosseum
4. Trevi-fontein
5. Forum Romanum
6. De Spaanse trappen.
Alhoewel ik zelf Colosseum overrated vind. Vond het maar een anti-climax toen we daar binnen waren. Maar omdat het zo bekend is moet je het wel gezien hebben. Zelf zou ik Pantheon daar voor in de plaats zetten en Colosseum eruit trappen. Maar er zijn echt zoveel mooie dingen in Rome
. Ik word er al helemaal weer enthousiast van
Ik vind het ook machtig mooi allemaal; alleen de Trevi-fontein vond ik dan de minst bijzondere van dat rijtjequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die bezienswaardigheden van het Vaticaan boven die andere 4 staan. Dus dan zou je zo iets krijgen:
1. St. Pieter (inclusief het plein)
2. Vaticaansmuseum (inclusief Sixtijnse Kapel)
3. Colosseum
4. Trevi-fontein
5. Forum Romanum
6. De Spaanse trappen.
Alhoewel ik zelf Colosseum overrated vind. Vond het maar een anti-climax toen we daar binnen waren. Maar omdat het zo bekend is moet je het wel gezien hebben. Zelf zou ik Pantheon daar voor in de plaats zetten en Colosseum eruit trappen. Maar er zijn echt zoveel mooie dingen in Rome
. Ik word er al helemaal weer enthousiast van
Hij heeft zijn vriendin ingeruild omdat hij een ander toch leuker vindt misschienquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik geloof überhaupt niet dat Kiid een vriendin had dus
Ik vind de iets kleinere Italiaanse stadjes in Toscane vaak nog wat chiller. Luca, Sienna, Arezzo, San Gimignanoquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel Rome liefhebber, alhoewel oostblok steden mij beter bevallen de laatste paar jaar omdat het ook goedkoper is. Maar Rome en Firenze![]()
![]()
Dat zullen we nooit weten, want bans worden hier niet besprokenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan hem, dat ligt aan iets wat hij in een ander topic heeft gepost. Dat hebben de mods verkeerd opgevat.
Ik weet niet hoe jij je Rome-trip hebt gedaan, maar wij gingen dus met school en die hebben al jaaaaren ervaring in Romequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het ook machtig mooi allemaal; alleen de Trevi-fontein vond ik dan de minst bijzondere van dat rijtje
San Gimignano is met al die torentjes toch? Of is dat een andere?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind de iets kleinere Italiaanse stadjes in Toscane vaak nog wat chiller. Luca, Sienna, Arezzo, San Gimignano
Ik denk dat het een groot verzonnen verhaal isquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:46 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vriendin ingeruild omdat hij een ander toch leuker vindt misschien
Kortom: Italiëquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind de iets kleinere Italiaanse stadjes in Toscane vaak nog wat chiller. Luca, Sienna, Arezzo, San Gimignano
Ik ben er nu 3x geweest. Een keer een week met school (toen hebben we dat kerkje ook bezocht, met nog 20 anderen), en nog twee 2/3 dagen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je Rome-trip hebt gedaan, maar wij gingen dus met school en die hebben al jaaaaren ervaring in Rome. Dus dan bezoek je ook echt wel toffe plekken waar je niet zomaar naartoe zou gaan. De basiliek van Santa Maria in Trastevere is er ook zo eentje. Prachtig kerkje, liepen amper toeristen rond, omdat het gewoon niet interessant lijkt, maar het toch heel mooi is.
Dat is die ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
San Gimignano is met al die torentjes toch? Of is dat een andere?
Lang geleden dat ik daar ben geweest...
Oh dus door jou is die mattie van Rijstbal neergestoken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn bezoek aan Rome met mijn alter ego Enzo is nog steeds een van de mooiste uit mijn geschiedenis met een controller in mijn hand
Ja klopt. Pokke-end rijden over kronkelende bergweggetjes, maar het dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
San Gimignano is met al die torentjes toch? Of is dat een andere?
Lang geleden dat ik daar ben geweest...
Ik bedoelde Ezioquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh dus door jou is die mattie van Rijstbal neergestoken?
Verona is ook machtig mooi jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is die ja.
Zit ook in Assassins Creed 2
Verona is mijn favoriete stad in Italia, maar eigenlijk moet je daar niet op 1 stad focusen, het hele land is geweldig, zowel natuur als cultuur![]()
Ezioquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn bezoek aan Rome met mijn alter ego Enzo is nog steeds een van de mooiste uit mijn geschiedenis met een controller in mijn hand
Al aangepast maar echt slecht jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ezio![]()
Of scheurde je er met een Ferrari doorheen?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ezio![]()
Of scheurde je er met een Ferrari doorheen?
De McDonalds is egt kut daar ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ostia_____! Wat een ellende, daar ben ik toen met school geweest
![]()
Ik ben daar in de buurt een jaar of 12 geleden met mn ouders op vakantie geweest. Toen we dus een dag in Verona zelf waren gingen m'n vader even bij het stadion kijken, en bleek dat alle hekken gewoon open stonden en we konden rechtstreeks het veld oplopen. Dus ik, zo cool als ik je als puber kan zijn, ben toen even op de middenstip gaan staan, gewoon omdat het konquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is die ja.
Zit ook in Assassins Creed 2
Verona is mijn favoriete stad in Italia, maar eigenlijk moet je daar niet op 1 stad focusen, het hele land is geweldig, zowel natuur als cultuur![]()
Ook ff een dikke drol op die middenstip gelegd of niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ben daar in de buurt een jaar of 12 geleden met mn ouders op vakantie geweest. Toen we dus een dag in Verona zelf waren gingen m'n vader even bij het stadion kijken, en bleek dat alle hekken gewoon open stonden en we konden rechtstreeks het veld oplopen. Dus ik, zo cool als ik je als puber kan zijn, ben toen even op de middenstip gaan staan, gewoon omdat het kon
Waarom lach ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook ff een dikke drol op die middenstip gelegd of niet?
Als de SIF Muller geen first owner is zal ik voor Bale gaan!quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef zamory het volgende:
First owner Garreth Bale of SIF Muller?
Hardop gelachenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef zamory het volgende:
First owner is echt super vetquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Als de SIF Muller geen first owner is zal ik voor Bale gaan!
Net als met Pokemon kaartjes, 1st edition waren vet koel!quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
First owner is echt super vet
Als die nog fresh is dan lijkt me dat duidelijk togquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef zamory het volgende:
uiloggen opnieuw inloggen krijg je zlatan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
3x Fletcher in 6 packs, 2x achter elkaarEn Coentrao en Pepe in 1 pack.
Geen nosepack aanradenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uiloggen opnieuw inloggen krijg je zlatan.
wtf is een nosepack dan?quote:
Ik denk het welquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wtf is een nosepack dan?
T is toch niet wat ik denk dat het is he
Met je neus een pack openen. Dan heb je vaak geluk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wtf is een nosepack dan?
T is toch niet wat ik denk dat het is he
bohh dan ga ik dadelijk met mijn neus relistenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met je neus een pack openen. Dan heb je vaak geluk.
Schiet op vent, iedereen weet dat je de meeste kans maakt op CR7 met een dickpack en op zlatan met een clitpack.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met je neus een pack openen. Dan heb je vaak geluk.
Bohh dan doe ik even een dickrelistquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Schiet op vent, iedereen weet dat je de meeste kans maakt op CR7 met een dickpack en op zlatan met een clitpack.
Dan kopen alleen homo's je kaarten. heb wel eens gehooord dat die in de minderheid te zijn bij het voetbalpubliekquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bohh dan doe ik even een dickrelist
Nou koopt niemand ze dus daar teken ik maar voor danquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan kopen alleen homo's je kaarten. heb wel eens gehooord dat die in de minderheid te zijn bij het voetbalpubliek
Ik snap er ook geen kut van hoor hoe Ernst en Thad dat allemaal voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou koopt niemand ze dus daar teken ik maar voor dan
Ik denk dat ik het wel weet maar ik kan het pas gaan doen als ik iemand verkoopquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kut van hoor hoe Ernst en Thad dat allemaal voor elkaar krijgen.
waarom doe je het dan niet met je huidige kaarten?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet maar ik kan het pas gaan doen als ik iemand verkoopHeb investeringsruimte nodig
Komt door de elektrische gitaarquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:25 schreef DannyDeko het volgende:
Wtf zit ik hier gewoon muziek te luisteren via mn laptop met oordopjes in, krijg ik ineens een schok in m'n oor van mn oordopjes
Omdat dat niet kan met mijn huidige kaartenverzamelingquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom doe je het dan niet met je huidige kaarten?
Ik heb 100 TP plekken, misschien dat dat scheelt: meer spelers in de verkoop, des te meer kans dat ze verkocht worden? Afijn: Cabella voor 55Kquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kut van hoor hoe Ernst en Thad dat allemaal voor elkaar krijgen.
Wie zei er gister nou dat guarin zo lekker goedkoop wasdie gozer is 190K man
of zit futfocus er goed naast.
Zeker van die goedkope kut dingen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:25 schreef DannyDeko het volgende:
Wtf zit ik hier gewoon muziek te luisteren via mn laptop met oordopjes in, krijg ik ineens een schok in m'n oor van mn oordopjes
Je maakt me nieuwschierigquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat dat niet kan met mijn huidige kaartenverzameling
Jij list ze ook op momenten dat er minder auctions zijn denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb 100 TP plekken, misschien dat dat scheelt: meer spelers in de verkoop, des te meer kans dat ze verkocht worden? Afijn: Cabella voor 55K
[ afbeelding ]
Ipod.. maar zal wel aan mn laptop (macbookquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeker van die goedkope kut dingen?
Op de PC zijn er nu nog geen eens 200K auctionsquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij list ze ook op momenten dat er minder auctions zijn denk ikgister avond waren er zo'n 2M weet niet hoeveel er nu zijn.
Daar hoef je geen wiskunde voor gestudeerd te hebben dat er gisterenavond meer auctions waren met die 15K packsquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij list ze ook op momenten dat er minder auctions zijn denk ikgister avond waren er zo'n 2M weet niet hoeveel er nu zijn.
Wie speelt er dan ook FUT op de PCquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Op de PC zijn er nu nog geen eens 200K auctions![]()
Als webapp up is zijn t er ook maar max 350k
shockingquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:25 schreef DannyDeko het volgende:
Mensen die geen xbox of ps4 gaan kopen om er vervolgens alleen fifa op te gaan spelenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook FUT op de PC
Ik heb ze gisteren al gekocht voor 80k per stukquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En 2 Auriers en 2 Schurrles terug gekocht. IF Schurrle zit nu onder de 50K, dit is wel een investeringskans voor een ieder denk ik. Doe er je voordeel mee
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mensen die geen xbox of ps4 gaan kopen om er vervolgens alleen fifa op te gaan spelen
Ik moet AC nog steeds afmaken. ook die update nog. en heb far cry nog liggenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef DutchSL het volgende:
Andere spellen![]()
Nu deze week zonder Fifa eindelijk eens begonnen aan Bioshock Infinite, bazengame
Same, waarom ik daar nog niet aan begonnen ben snap ik echt nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik moet AC nog steeds afmaken. ook die update nog. en heb far cry nog liggen
Haha Unity ook nog ja. Ik vond Rogue leukerquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik moet AC nog steeds afmaken. ook die update nog. en heb far cry nog liggen
Ik vind dat iedereen die Unity heeft gekocht rogue gratis moet krijgen. BS om speciale edities per console te doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Haha Unity ook nog ja. Ik vond Rogue leukerdie heb ik inmiddels wel uitgespeeld
Je krijgt die andere toch gratisquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen die Unity heeft gekocht rogue gratis moet krijgen. BS om speciale edities per console te doen
Had ik iig gelijk dat je hem voor 260k moest verkopenquote:
waquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je krijgt die andere toch gratis
Ik snap niet dat ze Unity zo hard verneukt hebben. Combat is nog slechter dan dat van AC1quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen die Unity heeft gekocht rogue gratis moet krijgen. BS om speciale edities per console te doen
Die add-on kan je gratis downloaden, weet ff niet meer hoe ie heet.quote:
Was 177k, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ik iig gelijk dat je hem voor 260k moest verkopen![]()
Was een grapje, ik twijfel of ik er een paar ga kopen voor die 20kquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was 177k, maar je hebt gelijk.Heb 'm zelf gekocht voor 30k geloof ik.
Ik heb aldoor het idee dat het niet lager kan, maar dan kan het toch nog lager...quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was een grapje, ik twijfel of ik er een paar ga kopen voor die 20k
twitter:FKRotterdam twitterde op donderdag 19-02-2015 om 15:30:438 supporters zijn door de snelrechter na gisteravond veroordeeld tot 45.000 (!!!) euro boete. Ze worden tevens het land uitgezet. #romFEY reageer retweet
45.000 euro is wel heel veelquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:31 schreef RijstbaI het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op donderdag 19-02-2015 om 15:30:438 supporters zijn door de snelrechter na gisteravond veroordeeld tot 45.000 (!!!) euro boete. Ze worden tevens het land uitgezet. #romFEY reageer retweet
Van een kale kip kan je niet plukkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:31 schreef RijstbaI het volgende:
Misschien is het wel die chirurg die laatst in dat boek genoemd werd. Die kan wel 45k missen hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken
Gewoon gerechtigheidquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
45.000 euro is wel heel veel
Maar ja ander land andere wetten.
Vraag me af wat je moet doen voor een boete van 45Kquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien is het wel die chirurg die laatst in dat boek genoemd werd. Die kan wel 45k missen hoor.
Tegen monumenten aan plassenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vraag me af wat je moet doen voor een boete van 45K
En ze slopen hopelijk?quote:
Het is 45k de manquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En ze slopen hopelijk?Anders lijkt het me wat overdadig.
5k de man, die kunnen hun spaarrekening gaan checken.
quote:De eerste supporters van de 33 man die gisteren zijn opgepakt in Rome zijn veroordeeld. De acht supporters kregen een boete opgelegd van 45.000 euro. De straffen zouden zijn opgelegd voor vandalisme van historische monumenten, zoals wildplassen. Volgens diverse Italiaanse media worden de relschoppers begeleidt naar het vliegveld en terug naar Rotterdam gebracht.
Dat zijn nog heel wat FUT muntjes m'n knecht.quote:
Grootste gajes zijn de Feyenoord supporters. Zie je hier in het topic ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat zijn het ook fijne figuren hè, die 'supporters'
Jezusquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon terecht dus. Eindelijk eens opgetreden tegen die gasten ipv dat softe gedoe hier in Nederlandquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Softe gedoe? Als je hier een flesje naast de prullenbak gooit heb je al een stadionverbod bij wijze vanquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon terecht dus. Eindelijk eens opgetreden tegen die gasten ipv dat softe gedoe hier in Nederland
DOE DAT DAN OOK NIETquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Softe gedoe? Als je hier een flesje naast de prullenbak gooit heb je al een stadionverbod bij wijze van
En dan kan je daarna met dat stadionverbod gewoon weer naar binnen wandelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Softe gedoe? Als je hier een flesje naast de prullenbak gooit heb je al een stadionverbod bij wijze van
Of een biertje drinkt binnen de stadiondriehoek (de weg van het station naar Varkenoord (PMDS plek) valt onder de stadiondriehoek)quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tja ze kunnen lastig 50.000 man hun id gaan controleren. Je kunt in ieder geval niet meer zelf kaarten kopenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan kan je daarna met dat stadionverbod gewoon weer naar binnen wandelen.
En dat stadion verbod is geen reet waard. In Engeland is het precies hetzelfde maar wordt dat stadionverbod vervolgens gewoon gehandhaafdquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt echt veel meer oplossingen dan datquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tja ze kunnen lastig 50.000 man hun id gaan controleren
Meldplicht of videoherkenning zoals in Engelandquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tja ze kunnen lastig 50.000 man hun id gaan controleren. Je kunt in ieder geval niet meer zelf kaarten kopen
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meldplicht of videoherkenning zoals in Engeland
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt echt veel meer oplossingen dan dat
Meldplicht bijvoorbeeld.
Beetje onduidelijke post. Hoeveel kost SIF Aurier en wat zat er in die packs?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een feest, 3 Auriers kunnen terugkopen en 2 15k packs geopend met shit voor de prijs van 1 Aurier
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:49 schreef DannyDeko het volgende:
Racisme! Waarom moeten ze meteen het land uit als ze een overtreding begaan? Deden ze dat hier maar eens.
Ik had Italiaanse verkeersboetes. Even nagezocht: je kan beter wel betalenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat als je gewoon nooit meer in Italië komt en die boete niet betaald?
1 Verkocht voor 160k, 3 teruggekocht voor 41k en vervolgens 2 15k packs gekocht met als beste speler Lampaardquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje onduidelijke post. Hoeveel kost SIF Aurier en wat zat er in die packs?
Bohhh die heb ik nog niet in mijn collectiequote:Op donderdag 19 februari 2015 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had Italiaanse verkeersboetes. Even nagezocht: je kan beter wel betalen
want anders?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had Italiaanse verkeersboetes. Even nagezocht: je kan beter wel betalen
Je hebt dus profit gemaakt op 2 15K packs met als beste spelert lampert. Daar hebben goede consumables ingezetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 Verkocht voor 160k, 3 teruggekocht voor 41k en vervolgens 2 15k packs gekocht met als beste speler Lampaard
uh nee?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je hebt dus profit gemaakt op 2 15K packs met als beste spelert lampert. Daar hebben goede consumables ingezeten
Stapelt het zich op (boete op boete) en de NLse politie werkt samen met de Italiaanse. Maar ja, ik heb ook niet over schijt aan, zoals die "fans".quote:
Zoals ik het las kwam uit die 2 packs schijt t.w.v. 41Kquote:
Jij bent ekt een schele dakduif he sjonquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zoals ik het las kwam uit die 2 packs schijt t.w.v. 41Ken dus profit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mijn berekening hebben nog steeds een aantal mensen mijn enquête nog niet ingevuld/verneukt.Hoe lang duurt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Leg de fout maar bij de ander. Dan staat het er gewoon enorm krom.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent ekt een schele dakduif he sjon
Die stoet is vertrokkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:58 schreef bombmannl het volgende:
Wordt schoongeveegd http://www.skylinewebcams(...)iazza-di-spagna.html
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 15:59:39Stoet is vetrokken. Me op Linie sluit straten af http://t.co/7WbZrdyCXv reageer retweet
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:01:33Politie jaagt massa smalle straat in. Vuurwerk en flessen vliegen. reageer retweet
Staat 10 minuten maar het kan makkelijk in 5. Lekker snel lezen niet teveel nadenken, wat dat betreft is het net studeren.quote:
twitter:JeanPaulRison twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:06:28@DuBlanqeBogarde het gaat hier he-le-maal los nu. Geen grap reageer retweet
Die gozerquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef RijstbaI het volgende:
twitter:JeanPaulRison twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:06:28@DuBlanqeBogarde het gaat hier he-le-maal los nu. Geen grap reageer retweet
Beter dan dat ie mee gaat zitten rellen tochquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die gozerZit ie daar in Rome zit hij de hele tijd te twitteren
Jezus wat een trieste figuren lopen er rond daar. Hopelijk houden ze zich in het stadion een beetje inquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://video.corriere.it/(...)&utm_medium=urlshort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |