SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
[ Bericht 3% gewijzigd door RijstbaI op 19-02-2015 11:36:09 ]#LockupDS2
Zie OPquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, nieuw topic.
Even van de gelegenheid gebruikmaken.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Dan mag die ander er wel uit.
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:44 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Binnenkort weer een keer Manf1ster City'en?
3 euro geboden, extra snelquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:07 schreef bjr93 het volgende:
Iemand behoefte goedkoop fifa 15 coins voor ps4? Heb nog ongeveer 6 miljoen mag weg voor ¤30. Wel snel want ga ps4 verkopen en web app doet niet meer.
Verkoop je ze ook los?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:07 schreef bjr93 het volgende:
Iemand behoefte goedkoop fifa 15 coins voor ps4? Heb nog ongeveer 6 miljoen mag weg voor ¤30. Wel snel want ga ps4 verkopen en web app doet niet meer.
ik betaal 15 euro voor je 6 miljoenquote:
Zo 500 euro per miljoenquote:
Sorry te weinigquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik betaal 15 euro voor je 6 miljoen
¤16,01quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:14 schreef bjr93 het volgende:
[..]
Als ik aan einde van de dag geen hogere biedingen krijg mag jij ze hebben voor 16 euro
Episodegame.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de game 'Life is Strange' gezien/gekocht? Ik heb de eerste 10 minuten gezien en twijfel om 'm zelf te gaan halen. Ziet er erg goed uit. Heb er nog nooit van gehoord.
Uitgever is Square Enix, dus dat lijkt me prima.
Wacht ik ondertussen nog even op een nieuwe van Quantic Dream.Krijg echt weer kriebels als ik stukjes van Beyond Two Souls en Heavy Rain zie. Wat een games.
Om die reden kijk ik bij TWD altijd gewoon een playthrough, elke keer los 5 euro voor zon game kopen vind ik kut. En uiteindelijk zijn het games die wmb niet veel toevoegen of je het nu zelf speelt ofnietquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Episodegame.Kan de eerste ep kopen voor 5 euro of de volledige game (5 eps) in stukjes voor 20. Is dus nog niet gereleased.
Maar die TWD games zijn ook wel heel simpel illegaal te downloaden, want het is puur single player.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om die reden kijk ik bij TWD altijd gewoon een playthrough, elke keer los 5 euro voor zon game kopen vind ik kut. En uiteindelijk zijn het games die wmb niet veel toevoegen of je het nu zelf speelt ofniet
Ook dat vind ik teveel moeite tov een playthrough kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar die TWD games zijn ook wel heel simpel illegaal te downloaden, want het is puur single player.
True, vind het jammer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om die reden kijk ik bij TWD altijd gewoon een playthrough, elke keer los 5 euro voor zon game kopen vind ik kut. En uiteindelijk zijn het games die wmb niet veel toevoegen of je het nu zelf speelt ofniet
Gewoon rvp 7 chem spelen ik speel al t 2 jaar 2-3 spelers op 7 chem maakt echt geen fuck uit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is een optie, alleen zit ik dan wel met Valencia en Rafael... Ook moet ik even Thiago Silva kopen en mijn Serie A team aanpassen.
[ afbeelding ]
Dacht jij even voor te lopen he.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Diego Alves voor 125K verkocht, MOTM Atsu voor 70K. Tonnetje nummer 1 is binnen dus
Rafael is best wel een baasje hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is een optie, alleen zit ik dan wel met Valencia en Rafael... Ook moet ik even Thiago Silva kopen en mijn Serie A team aanpassen.
[ afbeelding ]
Van mij verkoopt er godverdomme geen fuckquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Diego Alves voor 125K verkocht, MOTM Atsu voor 70K. Tonnetje nummer 1 is binnen dus
Een gifje posten.quote:
En bedankt.quote:
Ik had alleen wel gehoopt dat Lindgren. dat zelf zou doen... wat voel ik me alleen zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |