SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
[ Bericht 3% gewijzigd door RijstbaI op 19-02-2015 11:36:09 ]#LockupDS2
Zie OPquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, nieuw topic.
Even van de gelegenheid gebruikmaken.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Dan mag die ander er wel uit.
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:44 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Binnenkort weer een keer Manf1ster City'en?
3 euro geboden, extra snelquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:07 schreef bjr93 het volgende:
Iemand behoefte goedkoop fifa 15 coins voor ps4? Heb nog ongeveer 6 miljoen mag weg voor ¤30. Wel snel want ga ps4 verkopen en web app doet niet meer.
Verkoop je ze ook los?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:07 schreef bjr93 het volgende:
Iemand behoefte goedkoop fifa 15 coins voor ps4? Heb nog ongeveer 6 miljoen mag weg voor ¤30. Wel snel want ga ps4 verkopen en web app doet niet meer.
ik betaal 15 euro voor je 6 miljoenquote:
Zo 500 euro per miljoenquote:
Sorry te weinigquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik betaal 15 euro voor je 6 miljoen
¤16,01quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:14 schreef bjr93 het volgende:
[..]
Als ik aan einde van de dag geen hogere biedingen krijg mag jij ze hebben voor 16 euro
Episodegame.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de game 'Life is Strange' gezien/gekocht? Ik heb de eerste 10 minuten gezien en twijfel om 'm zelf te gaan halen. Ziet er erg goed uit. Heb er nog nooit van gehoord.
Uitgever is Square Enix, dus dat lijkt me prima.
Wacht ik ondertussen nog even op een nieuwe van Quantic Dream.Krijg echt weer kriebels als ik stukjes van Beyond Two Souls en Heavy Rain zie. Wat een games.
Om die reden kijk ik bij TWD altijd gewoon een playthrough, elke keer los 5 euro voor zon game kopen vind ik kut. En uiteindelijk zijn het games die wmb niet veel toevoegen of je het nu zelf speelt ofnietquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Episodegame.Kan de eerste ep kopen voor 5 euro of de volledige game (5 eps) in stukjes voor 20. Is dus nog niet gereleased.
Maar die TWD games zijn ook wel heel simpel illegaal te downloaden, want het is puur single player.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om die reden kijk ik bij TWD altijd gewoon een playthrough, elke keer los 5 euro voor zon game kopen vind ik kut. En uiteindelijk zijn het games die wmb niet veel toevoegen of je het nu zelf speelt ofniet
Ook dat vind ik teveel moeite tov een playthrough kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar die TWD games zijn ook wel heel simpel illegaal te downloaden, want het is puur single player.
True, vind het jammer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om die reden kijk ik bij TWD altijd gewoon een playthrough, elke keer los 5 euro voor zon game kopen vind ik kut. En uiteindelijk zijn het games die wmb niet veel toevoegen of je het nu zelf speelt ofniet
Gewoon rvp 7 chem spelen ik speel al t 2 jaar 2-3 spelers op 7 chem maakt echt geen fuck uit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is een optie, alleen zit ik dan wel met Valencia en Rafael... Ook moet ik even Thiago Silva kopen en mijn Serie A team aanpassen.
[ afbeelding ]
Dacht jij even voor te lopen he.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Diego Alves voor 125K verkocht, MOTM Atsu voor 70K. Tonnetje nummer 1 is binnen dus
Rafael is best wel een baasje hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is een optie, alleen zit ik dan wel met Valencia en Rafael... Ook moet ik even Thiago Silva kopen en mijn Serie A team aanpassen.
[ afbeelding ]
Van mij verkoopt er godverdomme geen fuckquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Diego Alves voor 125K verkocht, MOTM Atsu voor 70K. Tonnetje nummer 1 is binnen dus
Een gifje posten.quote:
En bedankt.quote:
Ik had alleen wel gehoopt dat Lindgren. dat zelf zou doen... wat voel ik me alleen zeg.quote:
quote:
De autist in mij steekt daar toch een stokje voor....quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:23 schreef bjr93 het volgende:
[..]
Gewoon rvp 7 chem spelen ik speel al t 2 jaar 2-3 spelers op 7 chem maakt echt geen fuck uit.
En dat maakt het altijd nog frustrerender om te verliezen van iemand die wel met spelers op onvolledige chem spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De autist in mij steekt daar toch een stokje voor....
Ben totaal geen Feyenoord supporter maar dit is toch wel mooi dat er zoveel meegaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
http://www.skylinewebcams(...)iazza-di-spagna.html
Live webcam vanaf de spaanse trappen, verzamelplaats Feyenoord supporters
Spaanse?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
http://www.skylinewebcams(...)iazza-di-spagna.html
Live webcam vanaf de spaanse trappen, verzamelplaats Feyenoord supporters
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:50 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_Trappen
Wat een clown hequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je daar nog nooit van gehoord?
Ben er zelf nog geweest zie ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je daar nog nooit van gehoord?
Nou, dat valt ook wel mee. Maar het staat wel in de top 5 van Romeinse bezienswaardigheden imo.quote:
Nummer 1 moet wel die rotonde zijn in Nijmegen waar het hier altijd over gaatquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee. Maar het staat wel in de top 5 van Romeinse bezienswaardigheden imo.
Ja, want die lag er al ten tijde van Noviomagumquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nummer 1 moet wel die rotonde zijn in Nijmegen waar het hier altijd over gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gaat weer verder met aan de afstudeeropdracht werken*
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gooit het handdoekje in de wasmand*NAC Breda
Rèsbaarge
Wil je per se IF Mertens dan? Anders is het wel stukje makkelijker om full chem te krijgen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat is nieuw voor me danquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]![]()
Je mag niet op de trappen staan krijg ik zojuist door van mijn bron te plaatse
#RijstsRomeNews
Enige overeenkomst die ik zie is het balkon. En dat ze beide twee mammae hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gaat weer verder met aan de afstudeeropdracht werken*
mehhhh lange vingers. Zou niet raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gaat weer verder met aan de afstudeeropdracht werken*Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Vind het wel leuk om er een hybrid van te maken..quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wil je per se IF Mertens dan? Anders is het wel stukje makkelijker om full chem te krijgen.
Zijn gisteren ook groepen aangevallen op straat, daar hoor je dan weer niks overquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dat is nieuw voor me dan
Ik moest trouwens vanochtend wel lachen om het radionieuws. Een Rotterdamse "fan" werd geinterviewd over de rellen. Teksten als:
- "Ja, maar ja, ze weten toch wat voor supporters wij zijn? Dan ken je dit verwachten!"
- "Dit is echt niet onze schuld. Wij zijn gewoon amper geinformeerd voor we hierheen reisden."![]()
Eens Romeins altijd Romeinsquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want die lag er al ten tijde van Noviomagum
Jawel dus. Via #RijstsRomeNews. Het nieuws van de andere zijde belicht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:09 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Zijn gisteren ook groepen aangevallen op straat, daar hoor je dan weer niks over
Volg je die webcam?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel dus. Via #RijstsRomeNews. Het nieuws van de andere zijde belicht.
Dat klinkt wel bekend ja. Keepers van mijn tegenstander zijn ook bijna altijd MOTM.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om er een hybrid van te maken..
Net een potje gespeeld met dat team en het gaat heerlijk. 15 schoten waar echte grote kansen tussen zaten. Helaas maar 1x gescoord en mijn tegenstander die tikt de eerste twee halve kansen er gelijk in...
Neuh, ik baseer me op jouw liveverslagquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:12 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Volg je die webcam?
Politie is lekker bezig
Met een stoelquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
Alle Feyenoord fans zouden gewoon een klap op hun kop moeten krijgen.
of gummiknuppelquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
Alle Feyenoord fans zouden gewoon een klap op hun kop moeten krijgen.
Een bekende van mij is gisteren gestokenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:15 schreef Papadiouf het volgende:
Teamgenoten van mij zitten daar, sinds gisteravond niks meer van vernomen :p.
Door een mug. Hi ha hoquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Een bekende van mij is gisteren gestoken
Door een mug of echt door een wesp, kan wel eens flink zeer doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Een bekende van mij is gisteren gestoken
Zou zomaar kunnen dat ze dan nu ook echt zitten. Letterlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:15 schreef Papadiouf het volgende:
Teamgenoten van mij zitten daar, sinds gisteravond niks meer van vernomen :p.
Vind je? echt totaal niks boeiend. zijn letterlijk wat trappen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee. Maar het staat wel in de top 5 van Romeinse bezienswaardigheden imo.
1. Vaticaanstadquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je? echt totaal niks boeiend. zijn letterlijk wat trappen.
Met de Rome-reis van mijn middelbare school gingen we daar bijna elke avond zuipen (of Trevifontein). Uitgezonderd van de avonden dat ik 's avonds niet mee weg mocht, omdat ik me had misdragenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je? echt totaal niks boeiend. zijn letterlijk wat trappen.
Tja je hebt eigenlijk geen andere keus dan valencia + rafael daar neer te zetten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om er een hybrid van te maken..
Net een potje gespeeld met dat team en het gaat heerlijk. 15 schoten waar echte grote kansen tussen zaten. Helaas maar 1x gescoord en mijn tegenstander die tikt de eerste twee halve kansen er gelijk in...
Vaticaanstad is wel erg makkelijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1. Vaticaanstad
2. Colosseum
3. Trevi-fontein
4. Forum Romanum
5. De Spaanse trappen.
Het zijn inderdaad letterlijk maar wat trappen, maar het uitzicht is er mooi, en 's avonds is het er gezellig. Tenminste, dat was het tot woensdag. Als je iets mist hoor ik het graag
Erg makkelijk? Zo kan ik elk gebouw op het Forum Romanum ook wel apart gaan noemenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vaticaanstad is wel erg makkelijk
Dat zijn natuurlijk meerdere bezienswaardigheden onder een naam, kan je net zo goed gewoon 1. Rome doen.
Verder mis je het Pantheon.
hihi dat is in amsterdam domboquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mooiste dingen in Rome:
1. Italie
2. Europa
3. De wereld
4. De melkweg
5. Het Universum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |