quote:
De autist in mij steekt daar toch een stokje voor....quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:23 schreef bjr93 het volgende:
[..]
Gewoon rvp 7 chem spelen ik speel al t 2 jaar 2-3 spelers op 7 chem maakt echt geen fuck uit.
En dat maakt het altijd nog frustrerender om te verliezen van iemand die wel met spelers op onvolledige chem spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De autist in mij steekt daar toch een stokje voor....
Ben totaal geen Feyenoord supporter maar dit is toch wel mooi dat er zoveel meegaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
http://www.skylinewebcams(...)iazza-di-spagna.html
Live webcam vanaf de spaanse trappen, verzamelplaats Feyenoord supporters
Spaanse?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef RijstbaI het volgende:
http://www.skylinewebcams(...)iazza-di-spagna.html
Live webcam vanaf de spaanse trappen, verzamelplaats Feyenoord supporters
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:50 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_Trappen
Wat een clown hequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je daar nog nooit van gehoord?
Ben er zelf nog geweest zie ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je daar nog nooit van gehoord?
Nou, dat valt ook wel mee. Maar het staat wel in de top 5 van Romeinse bezienswaardigheden imo.quote:
Nummer 1 moet wel die rotonde zijn in Nijmegen waar het hier altijd over gaatquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee. Maar het staat wel in de top 5 van Romeinse bezienswaardigheden imo.
Ja, want die lag er al ten tijde van Noviomagumquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nummer 1 moet wel die rotonde zijn in Nijmegen waar het hier altijd over gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gaat weer verder met aan de afstudeeropdracht werken*
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gooit het handdoekje in de wasmand*NAC Breda
Rèsbaarge
Wil je per se IF Mertens dan? Anders is het wel stukje makkelijker om full chem te krijgen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is een optie, alleen zit ik dan wel met Valencia en Rafael... Ook moet ik even Thiago Silva kopen en mijn Serie A team aanpassen.
[ afbeelding ]
Ah, dat is nieuw voor me danquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]![]()
Je mag niet op de trappen staan krijg ik zojuist door van mijn bron te plaatse
#RijstsRomeNews
Enige overeenkomst die ik zie is het balkon. En dat ze beide twee mammae hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gaat weer verder met aan de afstudeeropdracht werken*
mehhhh lange vingers. Zou niet raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deze lijkt wel wat op die chick van mijn UI, denk niet dat het dezelfde is.
*gaat weer verder met aan de afstudeeropdracht werken*Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |