Breed georienteerde gast ben je ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mooiste dingen in Rome:
1. Italie
2. Europa
3. De wereld
4. De melkweg
5. Het Universum
Doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 20 Jumbos leverden bij mij dit op trouwens: IF Khazri, UP Matic, Dani Alves, Tevez, UP Danilo. Dat was het wel zo'n beetje. Toch ben ik geneigd om ook 20 packs op mijn andere account te openen. Ik bedoel, ik moet toch een keer een legend krijgen.
Ja want de gebouwen van een stadscentrum uit de oudheid zijn te vergelijken met een land.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Erg makkelijk? Zo kan ik elk gebouw op het Forum Romanum ook wel apart gaan noemen
Vaticaanstad (met name het Vaticaans museum) ben je in principe een hele dag zoet mee. Spaanse trappen, Trevifontein, Colosseum en Forum Romanum kun je samen ook in één dag doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Erg makkelijk? Zo kan ik elk gebouw op het Forum Romanum ook wel apart gaan noemen
Ja want het is ook echt een land waar je een week nodig hebt om het te bereizen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja want de gebouwen van een stadscentrum uit de oudheid zijn te vergelijken met een land.
Niemand geeft een neuk. Tenzij je een legend pullt. Dus waag het niet om aan te komen met een of andere waardeloze IFquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, wat wordt de beste speler?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja want het is ook echt een land waar je een week nodig hebt om het te bereizen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vaticaanstad (met name het Vaticaans museum) ben je in principe een hele dag zoet mee. Spaanse trappen, Trevifontein, Colosseum en Forum Romanum kun je samen ook in één dag doen.
Haha ja dan is het gelijk een heel nieuw teamquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja je hebt eigenlijk geen andere keus dan valencia + rafael daar neer te zetten.
Of je moet t zo willen:
Mertens - Yilmaz - Adin
Nain - Sneijder - Melo
Cole - Cahill - Toure - Eboue
Mignolet
Opzich ook wel grappig teampje met 6 mogelijke IF's
Maar dat wil niet zeggen dat het geen volwaardige bezienswaardigheden zijnquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vaticaanstad (met name het Vaticaans museum) ben je in principe een hele dag zoet mee. Spaanse trappen, Trevifontein, Colosseum en Forum Romanum kun je samen ook in één dag doen.
Denk je nu echt dat ik een legend ga krijgen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk. Tenzij je een legend pullt. Dus waag het niet om aan te komen met een of andere waardeloze IF
Als je het blijft proberen en er vooral ook zelf de moed niet verliest gaat het je lukken!quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik een legend ga krijgen?
Denk je nu echt dat ik ga zitten nadenken over of jij wel of geen legend krijgt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb je zojuist gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik ga zitten nadenken over of jij wel of geen legend krijgt?
Durf te wedden dat je er nu toch over na hebt gedacht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik ga zitten nadenken over of jij wel of geen legend krijgt?
nog geen legend gepulled hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je er nu toch over na hebt gedacht.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik deed hooguit alsof.
tquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef RijstbaI het volgende:
Is het:
Als u voor half 7 bestelt of besteld.......................?
besteltquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef RijstbaI het volgende:
Is het:
Als u voor half 7 bestelt of besteld.......................?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |