quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je er nu toch over na hebt gedacht.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik deed hooguit alsof.
tquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef RijstbaI het volgende:
Is het:
Als u voor half 7 bestelt of besteld.......................?
besteltquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef RijstbaI het volgende:
Is het:
Gewoon tegenwoordige tijdquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef RijstbaI het volgende:
Is het:
ik heb gezien wat er met kiid gebeurde na zijn messi pull. Stijgt je naar het hoofd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS als je er zelf niet in gelooft gaat het ook niet lukken
Dus voor Sjon geldt;quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb gezien wat er met kiid gebeurde na zijn messi pull. Stijgt je naar het hoofd.
fok kwijt, vriendin kwijt, alles kwijt.
dan maar geen high value card
Is hij zijn vriendin ook kwijt jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb gezien wat er met kiid gebeurde na zijn messi pull. Stijgt je naar het hoofd.
fok kwijt, vriendin kwijt, alles kwijt.
dan maar geen high value card
Sjon hecht blijkbaar weinig waarde aan worstenbroodquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus voor Sjon geldt;
fok+ vrienden = alles
zie jij een is gelijk aan teken staan dikke?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus voor Sjon geldt;
fok+ vrienden = alles
Jupquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is hij zijn vriendin ook kwijt ja?
Maar Kiid heeft een permban? Lekker bezig M
een , is geen opsommingsteken vriend!quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus voor Sjon geldt;
fok+ vrienden = alles
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon hecht blijkbaar weinig waarde aan worstenbrood
Op beiden?quote:
Ik ben het met je eens dat die bezienswaardigheden van het Vaticaan boven die andere 4 staan. Dus dan zou je zo iets krijgen:quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat het geen volwaardige bezienswaardigheden zijn
Ik geef 6 miljoen voor 20 euro !quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef bjr93 het volgende:
6 miljoen ¤25 ps4 coins moet vandaag weg jongens niemand??
Dat ligt niet aan hem, dat ligt aan iets wat hij in een ander topic heeft gepost. Dat hebben de mods verkeerd opgevat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verlaag mijn bod naar 10 euro!quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef bjr93 het volgende:
6 miljoen ¤25 ps4 coins moet vandaag weg jongens niemand??
hij wilde haar inruilen voor een ander :pquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus dat jij worstenbrood miste in dat rijtjequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ik ben ook wel Rome liefhebber, alhoewel oostblok steden mij beter bevallen de laatste paar jaar omdat het ook goedkoper is. Maar Rome en Firenzequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die bezienswaardigheden van het Vaticaan boven die andere 4 staan. Dus dan zou je zo iets krijgen:
1. St. Pieter (inclusief het plein)
2. Vaticaansmuseum (inclusief Sixtijnse Kapel)
3. Colosseum
4. Trevi-fontein
5. Forum Romanum
6. De Spaanse trappen.
Alhoewel ik zelf Colosseum overrated vind. Vond het maar een anti-climax toen we daar binnen waren. Maar omdat het zo bekend is moet je het wel gezien hebben. Zelf zou ik Pantheon daar voor in de plaats zetten en Colosseum eruit trappen. Maar er zijn echt zoveel mooie dingen in Rome
. Ik word er al helemaal weer enthousiast van
Ik vind het ook machtig mooi allemaal; alleen de Trevi-fontein vond ik dan de minst bijzondere van dat rijtjequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die bezienswaardigheden van het Vaticaan boven die andere 4 staan. Dus dan zou je zo iets krijgen:
1. St. Pieter (inclusief het plein)
2. Vaticaansmuseum (inclusief Sixtijnse Kapel)
3. Colosseum
4. Trevi-fontein
5. Forum Romanum
6. De Spaanse trappen.
Alhoewel ik zelf Colosseum overrated vind. Vond het maar een anti-climax toen we daar binnen waren. Maar omdat het zo bekend is moet je het wel gezien hebben. Zelf zou ik Pantheon daar voor in de plaats zetten en Colosseum eruit trappen. Maar er zijn echt zoveel mooie dingen in Rome
. Ik word er al helemaal weer enthousiast van
Hij heeft zijn vriendin ingeruild omdat hij een ander toch leuker vindt misschienquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik geloof überhaupt niet dat Kiid een vriendin had dus
Ik vind de iets kleinere Italiaanse stadjes in Toscane vaak nog wat chiller. Luca, Sienna, Arezzo, San Gimignanoquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel Rome liefhebber, alhoewel oostblok steden mij beter bevallen de laatste paar jaar omdat het ook goedkoper is. Maar Rome en Firenze![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |