Hardop gelachenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef zamory het volgende:
First owner Garreth Bale of SIF Muller?
First owner is echt super vetquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Als de SIF Muller geen first owner is zal ik voor Bale gaan!
Net als met Pokemon kaartjes, 1st edition waren vet koel!quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
First owner is echt super vet
Als die nog fresh is dan lijkt me dat duidelijk togquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef zamory het volgende:
First owner Garreth Bale of SIF Muller?
uiloggen opnieuw inloggen krijg je zlatan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
3x Fletcher in 6 packs, 2x achter elkaarEn Coentrao en Pepe in 1 pack.
Geen nosepack aanradenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uiloggen opnieuw inloggen krijg je zlatan.
wtf is een nosepack dan?quote:
Ik denk het welquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wtf is een nosepack dan?
T is toch niet wat ik denk dat het is he
Met je neus een pack openen. Dan heb je vaak geluk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wtf is een nosepack dan?
T is toch niet wat ik denk dat het is he
bohh dan ga ik dadelijk met mijn neus relistenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met je neus een pack openen. Dan heb je vaak geluk.
Schiet op vent, iedereen weet dat je de meeste kans maakt op CR7 met een dickpack en op zlatan met een clitpack.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met je neus een pack openen. Dan heb je vaak geluk.
Bohh dan doe ik even een dickrelistquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Schiet op vent, iedereen weet dat je de meeste kans maakt op CR7 met een dickpack en op zlatan met een clitpack.
Dan kopen alleen homo's je kaarten. heb wel eens gehooord dat die in de minderheid te zijn bij het voetbalpubliekquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bohh dan doe ik even een dickrelist
Nou koopt niemand ze dus daar teken ik maar voor danquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan kopen alleen homo's je kaarten. heb wel eens gehooord dat die in de minderheid te zijn bij het voetbalpubliek
Ik snap er ook geen kut van hoor hoe Ernst en Thad dat allemaal voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou koopt niemand ze dus daar teken ik maar voor dan
Ik denk dat ik het wel weet maar ik kan het pas gaan doen als ik iemand verkoopquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kut van hoor hoe Ernst en Thad dat allemaal voor elkaar krijgen.
waarom doe je het dan niet met je huidige kaarten?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet maar ik kan het pas gaan doen als ik iemand verkoopHeb investeringsruimte nodig
Komt door de elektrische gitaarquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:25 schreef DannyDeko het volgende:
Wtf zit ik hier gewoon muziek te luisteren via mn laptop met oordopjes in, krijg ik ineens een schok in m'n oor van mn oordopjes
Omdat dat niet kan met mijn huidige kaartenverzamelingquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom doe je het dan niet met je huidige kaarten?
Ik heb 100 TP plekken, misschien dat dat scheelt: meer spelers in de verkoop, des te meer kans dat ze verkocht worden? Afijn: Cabella voor 55Kquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kut van hoor hoe Ernst en Thad dat allemaal voor elkaar krijgen.
Wie zei er gister nou dat guarin zo lekker goedkoop wasdie gozer is 190K man
of zit futfocus er goed naast.
Zeker van die goedkope kut dingen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:25 schreef DannyDeko het volgende:
Wtf zit ik hier gewoon muziek te luisteren via mn laptop met oordopjes in, krijg ik ineens een schok in m'n oor van mn oordopjes
Je maakt me nieuwschierigquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat dat niet kan met mijn huidige kaartenverzameling
Jij list ze ook op momenten dat er minder auctions zijn denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb 100 TP plekken, misschien dat dat scheelt: meer spelers in de verkoop, des te meer kans dat ze verkocht worden? Afijn: Cabella voor 55K
[ afbeelding ]
Ipod.. maar zal wel aan mn laptop (macbookquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeker van die goedkope kut dingen?
Op de PC zijn er nu nog geen eens 200K auctionsquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij list ze ook op momenten dat er minder auctions zijn denk ikgister avond waren er zo'n 2M weet niet hoeveel er nu zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |