Je hebt dus profit gemaakt op 2 15K packs met als beste spelert lampert. Daar hebben goede consumables ingezetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 Verkocht voor 160k, 3 teruggekocht voor 41k en vervolgens 2 15k packs gekocht met als beste speler Lampaard
uh nee?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je hebt dus profit gemaakt op 2 15K packs met als beste spelert lampert. Daar hebben goede consumables ingezeten
Stapelt het zich op (boete op boete) en de NLse politie werkt samen met de Italiaanse. Maar ja, ik heb ook niet over schijt aan, zoals die "fans".quote:
Zoals ik het las kwam uit die 2 packs schijt t.w.v. 41Kquote:
Jij bent ekt een schele dakduif he sjonquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zoals ik het las kwam uit die 2 packs schijt t.w.v. 41Ken dus profit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mijn berekening hebben nog steeds een aantal mensen mijn enquête nog niet ingevuld/verneukt.Hoe lang duurt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Leg de fout maar bij de ander. Dan staat het er gewoon enorm krom.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent ekt een schele dakduif he sjon
Die stoet is vertrokkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:58 schreef bombmannl het volgende:
Wordt schoongeveegd http://www.skylinewebcams(...)iazza-di-spagna.html
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 15:59:39Stoet is vetrokken. Me op Linie sluit straten af http://t.co/7WbZrdyCXv reageer retweet
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:01:33Politie jaagt massa smalle straat in. Vuurwerk en flessen vliegen. reageer retweet
Staat 10 minuten maar het kan makkelijk in 5. Lekker snel lezen niet teveel nadenken, wat dat betreft is het net studeren.quote:
twitter:JeanPaulRison twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:06:28@DuBlanqeBogarde het gaat hier he-le-maal los nu. Geen grap reageer retweet
Die gozerquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef RijstbaI het volgende:
twitter:JeanPaulRison twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:06:28@DuBlanqeBogarde het gaat hier he-le-maal los nu. Geen grap reageer retweet
Beter dan dat ie mee gaat zitten rellen tochquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die gozerZit ie daar in Rome zit hij de hele tijd te twitteren
Jezus wat een trieste figuren lopen er rond daar. Hopelijk houden ze zich in het stadion een beetje inquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://video.corriere.it/(...)&utm_medium=urlshort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |