nope, volop zon hierquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:42 schreef Chloroform het volgende:
Is het bij jullie ook zo mistig? :s
Jaloers op je burgerquote:
aahhww wat een liefde weerquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Haha grapje remi, hou van je alsof je mijn retarded achterneefje bent.
Ja echt, niet normaal meer ditquote:
Zou eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Goede titel.quote:
Moet jij nou weer, met je frituurvet gezicht?quote:
denk als je dit daar draait, je vriend daarna moet kiezen tussen jou of zijn oudersquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede titel.
Zou draaien als ik bij mn schoonouders ben.
kun je het een beetje vinden met je schoonouders?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede titel.
Zou draaien als ik bij mn schoonouders ben.
Hou je ballenbakbekquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:55 schreef Matip het volgende:
[..]
Moet jij nou weer, met je frituurvet gezicht?
Keuze is al gemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
denk als je dit daar draait, je vriend daarna moet kiezen tussen jou of zijn ouders
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je het een beetje vinden met je schoonouders?
ik denk van niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keuze is al gemaakt![]()
[..]
Wat denk je zelf?
#classicquote:
Whehequote:
Heb net een cappuccino in je nek gegooid.quote:
Dat zou wat zijn zegquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb net een cappuccino in je nek gegooid.
Weet ik, want dat zag ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg![]()
Heb net cappuccino gehad.
Welke kleur dropsleutel maar dan neit van drop maar van winegum eet ik dan nu?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik, want dat zag ik.
Strikvraag: je eet nu spareribs met chilivlokkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke kleur dropsleutel maar dan neit van drop maar van winegum eet ik dan nu?
Groen, die zijn het lekkerst.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke kleur dropsleutel maar dan neit van drop maar van winegum eet ik dan nu?
quote:
Was wel strikvraag maar met broodje pindakaas met stukjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Strikvraag: je eet nu spareribs met chilivlokken
Doe mij maar Purple & yellowquote:
Black and yellow x 25quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was wel strikvraag maar met broodje pindakaas met stukjes
[..]
Doe mij maar Purple & yellow
Verslavende shit wel..quote:
Maar purple is framboosquote:
Purple & yellow?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was wel strikvraag maar met broodje pindakaas met stukjes
[..]
Doe mij maar Purple & yellow
Net op tijdquote:
;pquote:
Belachelijk idd.. hoe heeft dit kunnen gebeuren?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spiderman steelt gewoon baby's!
Spigiesch toen oom ben doodgingquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Belachelijk idd.. hoe heeft dit kunnen gebeuren?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spigiesch toen oom ben doodging
lolquote:
jij hebt zeker samen met fylaxquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
Waar is TARDIS eigenlijk?
oh wacht
haahhahahahaha
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
oh wacht
haahhahahahaha
too spoonquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
oh wacht
haahhahahahaha
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:25 schreef Matip het volgende:
[..]
jij hebt zeker samen met fylaxtr gemaakt hé tyfusjong
Wat houd dat in? en wanneer ga je haar stalken en constant painten?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Wat houd dat in? en wanneer ga je haar stalken en constant painten?
ahahaha ;Dquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
en wanneer ga je haar stalken en constant painten?
[..]
[..]
Omdat je 'm ook zo lekker vaak toe kunt passen.quote:
Ramon...quote:
v Barneveldquote:
reymonquote:
Dat weet ik toch allemaal niet joh kijk die troep never.quote:
Ja.quote:
Zou kunnen... echt geen idee.quote:
is dat die kale mongool?quote:
haha ja diequote:
Die gezichtsuitdrukking beschrijft zoveel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:34 schreef Matip het volgende:
Omdat je 'm ook zo lekker vaak toe kunt passen.
Foto van fylaxquote:
Fylax moest even achter met de crew bespreken wat er moest gebeuren met de foto die Tardis van hem had geplaatst.quote:
Hij denkt echt mod te worden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fylax moest even achter met de crew bespreken wat er moest gebeuren met de foto die Tardis van hem had geplaatst.
En dan toch doen he!quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik mag geen kanker meer zeggen van pharkus
Dat is echt kanker erg voor je man.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Pas maar op dat ene Fylax deze post niet tr't.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mag je wel kk zeggen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ook niet toewensen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
tr gemachtquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kanker, zo'n klein woord.quote:
lig geen kosten meer voor de kapper.quote:
xdquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
lig geen kosten meer voor de kapper.
Gewoon Krebs gebruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie, kan 't altijd proberen
jij had zeker dat nummer van Steen aangevraagd eergisterenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie, kan 't altijd proberen
ik vond jouw nummer beter dan deze eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij had zeker dat nummer van Steen aangevraagd eergisteren
als*quote:
Ik zou ook nummers van Steen aanvragen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij had zeker dat nummer van Steen aangevraagd eergisteren
dacht hoink anders overquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond jouw nummer beter dan deze eigenlijk
spierverslappersquote:
preciesquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoink heeft mijn nummer niet eens gespeeld dus hij kan lekker waterpokken krijgen
Wat een positieve beledigingquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoink heeft mijn nummer niet eens gespeeld dus hij kan lekker waterpokken krijgen
ik ben sinds mijn volwassen gimmick erg positiefquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een positieve beledigingVergeleken met de woorden die gisteren werden gebezigd
dat ik daar nooit op ben gekomenquote:
*tquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een positieve beledigingVergeleken met de woorden die gisteren werden gebezigd
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:48 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zou ook nummers van Steen aanvragen.
haha nee, jij spoot deze onder;quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat ik daar nooit op ben gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ben toen bij releaseparty geweest, kanker ziek.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
deze is ook zo lekker ziek
ik wil geen chemokuur of behandeling
ik wil met de hele wereld naar de totale verkankering
Die vent kan helemaal niks.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent echt goed met die plaatjes werkend krijgen
ahaha echt hè wat een herman is 't ook eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Die vent kan helemaal niks.
[ afbeelding ]
ik ben wel goed in posts rapporteren, pas maar op jijquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahaha echt hè wat een herman is 't ook eigenlijk
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo beter hoink?Je jasje zit niet helemaal lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepaal ik godver zelf wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je jasje zit niet helemaal lekker
Zo beter hoink?Beter. Contrast van kleuren. Al vind ik het zelf nog steeds een veel te aanwezige das.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo beter hoink?jasje zit wel strakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die tas
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
zwarte das zou beter zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter. Contrast van kleuren. Al vind ik het zelf nog steeds een veel te aanwezige das.
daar zit zijn swek inquote:
Komt door filter#insta #good hahah ;pquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter. Contrast van kleuren. Al vind ik het zelf nog steeds een veel te aanwezige das.
Zo beter hoink?Gele stropdas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zwarte das zou beter zijn
Dat is correct. Ben Harvey Specter niet,quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het is in de gauwigheid een beetje bij elkaar gegrist, dat pakje van tijger
Zou je ontslaan als je zo bij mij aankwamquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is correct. Ben Harvey Specter niet,En ik loop ook geen modeshows. Strak zat zo..
Je doet maar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, voel me niet meer op mijn gemak, weet niet of ik nog wel alles kan zeggen
Gelukkig ben ik niet geïnteresseerd in de Hentai branchequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je ontslaan als je zo bij mij aankwam
Zo ga ik dagelijks naar mijn werk knulquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar waar ga je heen, BT? Solliciteren? (Te lui om het topic terug te lezen, sry)
jammer, verdient goedquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet geïnteresseerd in de Hentai branche
Ik dacht dat jij nog op school zat? :squote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo ga ik dagelijks naar mijn werk knul
wat voor werk doe je eigenlijk dat je zo strak in pak moet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer zocht namelijk nog een kortzichtige marketingmanquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Afstuderend bezig hier. Heb wel een jaarcontract gekregen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog op school zat? :s
hij is weer helemaal de oude hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij kan het weten met die kapotte anus van je.
Als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
je had beter gb's kunnen vragenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staan er veel mb's in je Hentai-mapje, Hermann?
haha beetje overdressed als je vrachtwagenchauffeur bent, niet waar?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Netjes!quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Afstuderend bezig hier. Heb wel een jaarcontract gekregen.
hehequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef Matip het volgende:
[..]
haha beetje overdressed als je vrachtwagenchauffeur bent, niet waar?
Ja dus dat ben ik niet he ;Dquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef Matip het volgende:
[..]
haha beetje overdressed als je vrachtwagenchauffeur bent, niet waar?
Antwoord mag ook in gb's als jou dat beter ligt uiteraard.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had beter gb's kunnen vragen
boven de 10 maar wel onder de 67quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Antwoord mag ook in gb's als jou dat beter ligt uiteraard.
KLB / Chelseaquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Antwoord mag ook in gb's als jou dat beter ligt uiteraard.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had beter gb's kunnen vragen
66?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
boven de 10 maar wel onder de 67
Heb al gereageerd zelfs. Die TS is niet helemaal 100.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
KLB / Chelsea
toppicje voor jou guus
toen ik laatst keer niet hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moeders kutje is van verlept leer.
gewoon doen alsof het echt is jatokquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snap niet hoe je daarop zou kunnen fappen.
voed die kerel nou nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb hzaw even op zijn plek gezet:
[ afbeelding ]
jij doet niets andersquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voed die kerel nou niet
Je UI beweegt niet zoals zou moeten manquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb hzaw even op zijn plek gezet:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, waar blijf je.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
bt die zich zelf weer moet profileren als 'belangrijk persoon'![]()
Manmanman wie probeer je nou aldoor te overtuigen. Die houding ook op die pic. Alsof er een tak in je bips vast zit
Mijn UI beweegt sws niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je UI beweegt niet zoals zou moeten man
haha eend is kkhighquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je UI beweegt niet zoals zou moeten man
Het is toch dat huisje van TARDIS. die beweegt toch ;squote:
Ik heb geen idee hoe ik gifs moet bewerken, dus ik heb maar zo gedaan :squote:Op woensdag 18 februari 2015 14:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is toch dat huisje van TARDIS. die beweegt toch ;s
wat heb jij gerookt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is toch dat huisje van TARDIS. die beweegt toch ;s
Oh je wil gewoon weer een reactie van me...quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijf je.
haha jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
haha nee, jij spoot deze onder;
[ afbeelding ]
ik ben wel onder de indruk van BT hoor ;s ;squote:Op woensdag 18 februari 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je wil gewoon weer een reactie van me...
Nou nogmaals; belachelijk weer. Maar ik hoop dat de fylaxjes onder de indruk zijn, man
is van Bill and Tedquote:
Niet anders verwacht van je, fylax ;pquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:17 schreef Matip het volgende:
[..]
ik ben wel onder de indruk van BT hoor ;s ;s
wow, oud zeerquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Manmanman wie probeer je nou aldoor te overtuigen. Die houding ook op die pic. Alsof er een tak in je bips vast zit
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet anders verwacht van je, fylax ;p
Van Doctor who hoor ik netquote:
ze zeggen toch; kleren maken de man.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Vond de neppe ducktales das van de vorige keer wel leukerquote:
Gvdquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
ze zeggen toch; kleren maken de man.
nou soms dus niet
[ afbeelding ]
ohja, die dood gaat jaquote:
Swik, swek en swak toch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond de neppe ducktales das van de vorige keer wel leuker
ja toch yolo hahahaah dope tech corequote:
dope fitquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja toch yolo hahahaah dope tech core
http://www.haxball.com/?r(...)5fa7c86b8e55d3771e53quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je room maakt wil ik best even langskomen
Ojaquote:
Geldt ook voor de rest hierzo hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zijn er weer TR's gemaakt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geldt ook voor de rest hierzo hoor
Terechtquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja, allemaal boefjes hierzoquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee ik kwam hier voor de gezelligheid.quote:
http://www.haxball.com/?r(...)7129911e3732dd8dc73bquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)5fa7c86b8e55d3771e53
dan ben je waarschijnlijk de enigequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee ik kwam hier voor de gezelligheid.
much sarcasmquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee ik kwam hier voor de gezelligheid.
Dan lig ik nog wel een tijdquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon wachten tot je hevig moet schijten en dan gebeurt het vanzelf
hoop ik
Nee?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
huh maar moet je niet de tafels uit je hoofd gaan leren ofzo?
tmiquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb vandaag al 2 keer mijn darmen geleegd
Doet dit even lekker in DM.quote:
oke matipquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Doet dit even lekker in DM.
bedankt
Het is gvd 3 uur, luivstuk vreten. En vanavond weer de nachtbraker uithangen en de grote mensen lastig vallen.quote:
het is kwart voor 3quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is gvd 3 uur, luivstuk vreten. En vanavond weer de nachtbraker uithangen en de grote mensen lastig vallen.
Ik was er al om 06:00 uitquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is gvd 3 uur, luivstuk vreten. En vanavond weer de nachtbraker uithangen en de grote mensen lastig vallen.
Doe ik 4 dagen in de week, is goed voor je.quote:
je vroeg of ik je een DM wilde sturen, doe ik het en ga je zeggen dat ik je lastig valquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:46 schreef Matip het volgende:
Herman, wil je mij niet per DM lastigvallen?
Damn, zou ik echt niet volhouden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe ik 4 dagen in de week, is goed voor je.
DjeDje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:49 schreef Pharkus het volgende:
Oh en nog iets fylax, wie was er nou gisteren FOK!ster van de dag?
Het komt niet elke dag hahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:49 schreef Pharkus het volgende:
Oh en nog iets fylax, wie was er nou gisteren FOK!ster van de dag?
7:20quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe laat sta jij dan op op schooldagen
ik vind dat je de komende Radio KLB je moet verontschuldigen en hopen dat ze meeluistertquote:
is er roomquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)7129911e3732dd8dc73b
Hahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat je de komende Radio KLB je moet verontschuldigen en hopen dat ze meeluistert
nadat je mijn verzoekje hebt afgedraaid uiteraard
wat is P.O.T.G.F.P???quote:
Wanneer ga je Korps Der Plagen eens helemaal draaien dan? Wordt helemaal lijp van die previewkutteaserquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |