quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo beter hoink?Je jasje zit niet helemaal lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepaal ik godver zelf wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je jasje zit niet helemaal lekker
Zo beter hoink?Beter. Contrast van kleuren. Al vind ik het zelf nog steeds een veel te aanwezige das.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo beter hoink?jasje zit wel strakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die tas
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
zwarte das zou beter zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter. Contrast van kleuren. Al vind ik het zelf nog steeds een veel te aanwezige das.
daar zit zijn swek inquote:
Komt door filter#insta #good hahah ;pquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter. Contrast van kleuren. Al vind ik het zelf nog steeds een veel te aanwezige das.
Zo beter hoink?Gele stropdas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zwarte das zou beter zijn
Dat is correct. Ben Harvey Specter niet,quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het is in de gauwigheid een beetje bij elkaar gegrist, dat pakje van tijger
Zou je ontslaan als je zo bij mij aankwamquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is correct. Ben Harvey Specter niet,En ik loop ook geen modeshows. Strak zat zo..
Je doet maar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, voel me niet meer op mijn gemak, weet niet of ik nog wel alles kan zeggen
Gelukkig ben ik niet geïnteresseerd in de Hentai branchequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je ontslaan als je zo bij mij aankwam
Zo ga ik dagelijks naar mijn werk knulquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar waar ga je heen, BT? Solliciteren? (Te lui om het topic terug te lezen, sry)
jammer, verdient goedquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet geïnteresseerd in de Hentai branche
Ik dacht dat jij nog op school zat? :squote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo ga ik dagelijks naar mijn werk knul
wat voor werk doe je eigenlijk dat je zo strak in pak moet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer zocht namelijk nog een kortzichtige marketingmanquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Afstuderend bezig hier. Heb wel een jaarcontract gekregen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog op school zat? :s
hij is weer helemaal de oude hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij kan het weten met die kapotte anus van je.
Als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
je had beter gb's kunnen vragenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staan er veel mb's in je Hentai-mapje, Hermann?
haha beetje overdressed als je vrachtwagenchauffeur bent, niet waar?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Netjes!quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Afstuderend bezig hier. Heb wel een jaarcontract gekregen.
hehequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef Matip het volgende:
[..]
haha beetje overdressed als je vrachtwagenchauffeur bent, niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |