Zou je ontslaan als je zo bij mij aankwamquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is correct. Ben Harvey Specter niet,En ik loop ook geen modeshows. Strak zat zo..
Je doet maar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, voel me niet meer op mijn gemak, weet niet of ik nog wel alles kan zeggen
Gelukkig ben ik niet geïnteresseerd in de Hentai branchequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je ontslaan als je zo bij mij aankwam
Zo ga ik dagelijks naar mijn werk knulquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar waar ga je heen, BT? Solliciteren? (Te lui om het topic terug te lezen, sry)
jammer, verdient goedquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet geïnteresseerd in de Hentai branche
Ik dacht dat jij nog op school zat? :squote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo ga ik dagelijks naar mijn werk knul
wat voor werk doe je eigenlijk dat je zo strak in pak moet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer zocht namelijk nog een kortzichtige marketingmanquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Afstuderend bezig hier. Heb wel een jaarcontract gekregen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog op school zat? :s
hij is weer helemaal de oude hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij kan het weten met die kapotte anus van je.
Als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
je had beter gb's kunnen vragenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staan er veel mb's in je Hentai-mapje, Hermann?
haha beetje overdressed als je vrachtwagenchauffeur bent, niet waar?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Netjes!quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Afstuderend bezig hier. Heb wel een jaarcontract gekregen.
hehequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef Matip het volgende:
[..]
haha beetje overdressed als je vrachtwagenchauffeur bent, niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |