quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo beter hoink?Je jasje zit niet helemaal lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepaal ik godver zelf wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je jasje zit niet helemaal lekker
Zo beter hoink?Beter. Contrast van kleuren. Al vind ik het zelf nog steeds een veel te aanwezige das.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo beter hoink?jasje zit wel strakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die tas
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
zwarte das zou beter zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter. Contrast van kleuren. Al vind ik het zelf nog steeds een veel te aanwezige das.
daar zit zijn swek inquote:
Komt door filter#insta #good hahah ;pquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter. Contrast van kleuren. Al vind ik het zelf nog steeds een veel te aanwezige das.
Zo beter hoink?Gele stropdas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zwarte das zou beter zijn
Dat is correct. Ben Harvey Specter niet,quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het is in de gauwigheid een beetje bij elkaar gegrist, dat pakje van tijger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |