En dan toch doen he!quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik mag geen kanker meer zeggen van pharkus
Dat is echt kanker erg voor je man.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Pas maar op dat ene Fylax deze post niet tr't.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mag je wel kk zeggen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ook niet toewensen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
tr gemachtquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kanker, zo'n klein woord.quote:
lig geen kosten meer voor de kapper.quote:
xdquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
lig geen kosten meer voor de kapper.
Gewoon Krebs gebruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie, kan 't altijd proberen
jij had zeker dat nummer van Steen aangevraagd eergisterenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie, kan 't altijd proberen
ik vond jouw nummer beter dan deze eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij had zeker dat nummer van Steen aangevraagd eergisteren
als*quote:
Ik zou ook nummers van Steen aanvragen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij had zeker dat nummer van Steen aangevraagd eergisteren
dacht hoink anders overquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond jouw nummer beter dan deze eigenlijk
spierverslappersquote:
preciesquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoink heeft mijn nummer niet eens gespeeld dus hij kan lekker waterpokken krijgen
Wat een positieve beledigingquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoink heeft mijn nummer niet eens gespeeld dus hij kan lekker waterpokken krijgen
ik ben sinds mijn volwassen gimmick erg positiefquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een positieve beledigingVergeleken met de woorden die gisteren werden gebezigd
dat ik daar nooit op ben gekomenquote:
*tquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een positieve beledigingVergeleken met de woorden die gisteren werden gebezigd
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:48 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zou ook nummers van Steen aanvragen.
haha nee, jij spoot deze onder;quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat ik daar nooit op ben gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ben toen bij releaseparty geweest, kanker ziek.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
deze is ook zo lekker ziek
ik wil geen chemokuur of behandeling
ik wil met de hele wereld naar de totale verkankering
Die vent kan helemaal niks.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent echt goed met die plaatjes werkend krijgen
ahaha echt hè wat een herman is 't ook eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Die vent kan helemaal niks.
[ afbeelding ]
ik ben wel goed in posts rapporteren, pas maar op jijquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahaha echt hè wat een herman is 't ook eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |