nope, volop zon hierquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:42 schreef Chloroform het volgende:
Is het bij jullie ook zo mistig? :s
Jaloers op je burgerquote:
aahhww wat een liefde weerquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Haha grapje remi, hou van je alsof je mijn retarded achterneefje bent.
Ja echt, niet normaal meer ditquote:
Zou eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Goede titel.quote:
Moet jij nou weer, met je frituurvet gezicht?quote:
denk als je dit daar draait, je vriend daarna moet kiezen tussen jou of zijn oudersquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede titel.
Zou draaien als ik bij mn schoonouders ben.
kun je het een beetje vinden met je schoonouders?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede titel.
Zou draaien als ik bij mn schoonouders ben.
Hou je ballenbakbekquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:55 schreef Matip het volgende:
[..]
Moet jij nou weer, met je frituurvet gezicht?
Keuze is al gemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
denk als je dit daar draait, je vriend daarna moet kiezen tussen jou of zijn ouders
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je het een beetje vinden met je schoonouders?
ik denk van niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keuze is al gemaakt![]()
[..]
Wat denk je zelf?
#classicquote:
Whehequote:
Heb net een cappuccino in je nek gegooid.quote:
Dat zou wat zijn zegquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb net een cappuccino in je nek gegooid.
Weet ik, want dat zag ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg![]()
Heb net cappuccino gehad.
Welke kleur dropsleutel maar dan neit van drop maar van winegum eet ik dan nu?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik, want dat zag ik.
Strikvraag: je eet nu spareribs met chilivlokkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke kleur dropsleutel maar dan neit van drop maar van winegum eet ik dan nu?
Groen, die zijn het lekkerst.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke kleur dropsleutel maar dan neit van drop maar van winegum eet ik dan nu?
quote:
Was wel strikvraag maar met broodje pindakaas met stukjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Strikvraag: je eet nu spareribs met chilivlokken
Doe mij maar Purple & yellowquote:
Black and yellow x 25quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was wel strikvraag maar met broodje pindakaas met stukjes
[..]
Doe mij maar Purple & yellow
Verslavende shit wel..quote:
Maar purple is framboosquote:
Purple & yellow?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was wel strikvraag maar met broodje pindakaas met stukjes
[..]
Doe mij maar Purple & yellow
Net op tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |