Welke mening heb jij dan? Eerste 30-35 minuten was werkelijk waar niks aan, geen van beide ploegen was aan het voetballen. Chelsea scoorde uit de counter waarna PSG iets meer ging voetballen en Chelsea gewoon met 11 man aan de doellat ging hangen om scoren te voorkomen. Toen PSG eenmaal scoorde was het weer weinig aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:57 schreef HPLC het volgende:
Ben geef fan van Chelsea, maar van die OP klopt geen zak. Heeft TS gisteren wel gekeken?
Ik heb de eerste helft gekeken, het enige wapenfeit van Chelsea in de eerste helft was een voorzet die door de keeper van PSG onderschept werd, het doelpunt kwam totaal uit de lucht gevallen, was zeer onverdiend.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:57 schreef HPLC het volgende:
Ben geef fan van Chelsea, maar van die OP klopt geen zak. Heeft TS gisteren wel gekeken?
Deze:quote:
quote:Eerste 30-35 minuten was werkelijk waar niks aan, geen van beide ploegen was aan het voetballen. Chelsea scoorde uit de counter waarna PSG iets meer ging voetballen en Chelsea gewoon met 11 man aan de doellat ging hangen om scoren te voorkomen. Toen PSG eenmaal scoorde was het weer weinig aan.
Ik kwam er gister na 25 minuten pas achter dat Zlatan mee deed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welke mening heb jij dan? Eerste 30-35 minuten was werkelijk waar niks aan, geen van beide ploegen was aan het voetballen. Chelsea scoorde uit de counter waarna PSG iets meer ging voetballen en Chelsea gewoon met 11 man aan de doellat ging hangen om scoren te voorkomen. Toen PSG eenmaal scoorde was het weer weinig aan.
Ik hoop dat vanavond een stuk leuker word. Slechter kan eigenlijk niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deze
[..]
Ik vond PSG net zo slecht eigenlijk en dat in eigen huis.
Het was gewoon een draak van een wedstrijd. Wat erg jammer is want het met deze twee ploegen veel leuker kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:02 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik kwam er gister na 25 minuten pas achter dat Zlatan mee deed.
Die Diego Costa is ook zo onwijs slecht. Op het WK was die kerel al drama, bij Chelsea is het een drama, over het algemeen is het een drama. Ik vind Kazim zelfs beter dan Diego Costaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het was gewoon een draak van een wedstrijd. Wat erg jammer is want het met deze twee ploegen veel leuker kunnen zijn.
Kazim van Feyenoord? Dan snap je er niks van. Kazim is een drama, prima voor de eredivisie en goed voor Feyenoord maar die zou bij Chelsea in de Engelse competitie niks in te brengen hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:17 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die Diego Costa is ook zo onwijs slecht. Op het WK was die kerel al drama, bij Chelsea is het een drama, over het algemeen is het een drama. Ik vind Kazim zelfs beter dan Diego Costa
Dat jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:18 schreef Eliseth het volgende:
oh vandaar dat de supporters zonodig een neger uit de metro moesten werken
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:57 schreef HPLC het volgende:
TS keek maar één helftquote:
Deze TS die zijn domheden als wijsheden verkondigtquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:17 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die Diego Costa is ook zo onwijs slecht. Op het WK was die kerel al drama, bij Chelsea is het een drama, over het algemeen is het een drama. Ik vind Kazim zelfs beter dan Diego Costa
Dit soort posts altijdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |