Een huis-tuin-en-keuken-psycholoog met een grote neus die vooral probeerde andere te trollen maar altijd af ging. Zoiets.quote:
Ik kan mindere users opnoemen, jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
Toch kon ik wickedmen wel waarderen.
Begint eentje er met een 'H'?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan mindere users opnoemen, ja
hahaha ik care totaal niet heheh hahahaha wowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:26 schreef remi1986 het volgende:
KLB / [KLB School SC] eten
leesvoer over die smsjes
wat een badass ben je toch ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha ik care totaal niet heheh hahahaha wow
nou nou nou etto .. volgens mij verloor je 2-0quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik allemaal Guus pwnen bij haxball, ineens een hele soap daaro...
Noem je deadprez nou een hoer?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Begint eentje er met een 'H'?
Welnee, dat was een glitch in het scoreboard.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou nou nou etto .. volgens mij verloor je 2-0
altijd moet je mij hebben als hermann er niet isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Noem je deadprez nou een hoer?
Dat soort taal gebruik ik niet hier, vriend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Noem je deadprez nou een hoer?
ja ik kan het niet goed gezien hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee, dat was een glitch in het scoreboard.
ik had natuurlijk gewoon kunnen zeggen: ja, Hoink is inderdaad een mindere userquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd moet je mij hebben als hermann er niet is
Moet ik voortaan na ieder potje een screenshot gaan maken, ja?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik allemaal Guus pwnen bij haxball, ineens een hele soap daaro...
Sorry, mijn waarde.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat soort taal gebruik ik niet hier, vriend.
Nee, ook glitches in de screenshots.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet ik voortaan na ieder potje een screenshot gaan maken, ja?
Zeker.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:30 schreef remi1986 het volgende:
die laatste 5-1 was wel lekker of niet Guus
kwam jij ook?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:30 schreef remi1986 het volgende:
die laatste 5-1 was wel lekker of niet Guus
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
www.haxball.com/room2394u2384jtsghg4
Zei je gister ook al.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Morgen sloop ik je Guus... WACHT MAAR
nopequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt Tardis nu eigk unbanned of niet?
Nee, was een glitch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zei je gister ook al.
En eergister.
Heeft maar een 48 uurs bannetje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Donderdag had ik begrepenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
nee Fylax kon niks meer voor hem doenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ja maar het had eventueel opgeheven kunnen wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft maar een 48 uurs bannetje.
quote:
Dan is ie iig terug voor Radio KLBquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft maar een 48 uurs bannetje.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee Fylax kon niks meer voor hem doen
ja ik vind het ook bullshit ... maar vond het wel weer netjes dat Fylax iig nog probeerde om het te laten opheffenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met z'n poten van de TR-knop afblijven.
geen zorgen ik ben er al, ik vang de klappen opquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd moet je mij hebben als hermann er niet is
net BCS gekeken. HEEEEEERE'S JOHNNY!quote:
de duur van die bans zijn sowieso vet vaag want ik heb ook wel eens een week gezeten voor "trollen"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:33 schreef hoink581 het volgende:
Valt allemaal nog wel mee. Ik kreeg een week voor een Braddie foto.
Kan allebei hè, je hebt TR en PR.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zou eigenlijk PR moeten heten, wat je report een post. Maar goed, wie ben ik?
vond het eigenlijk nooit sense maken, topic report voor een post. moet dan toch post report zijn.quote:
dit heb ik al heel vaak gedacht maar durfde niet te zeggen want newbiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gwn pr pr noemen en tr tr, is niet zo moeilijk allemaalquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit heb ik al heel vaak gedacht maar durfde niet te zeggen want newbie
alleen als ze ook teleologisch zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo zo, je kunt hier topics die abject en infaam zijn rapporteren??
Even DIMMs user history uitpluizen...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ik vind het ook bullshit ... maar vond het wel weer netjes dat Fylax iig nog probeerde om het te laten opheffen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen ik ben er al, ik vang de klappen op
[..]
net BCS gekeken. HEEEEEERE'S JOHNNY!
WAAROM ZEGT IEDEREEN DAN ALTIJD TRquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan allebei hè, je hebt TR en PR.
Mensen zijn dom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAAROM ZEGT IEDEREEN DAN ALTIJD TR
lol, alsof dat met een tr is gedaan..je doet dat dan toch bij de post zelf of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn pr pr noemen en tr tr, is niet zo moeilijk allemaal
tr gemachtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAAROM ZEGT IEDEREEN DAN ALTIJD TR
Remi1986quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja die van fylax zal een pr geweest zijn, maar je kan ook een heel topic reportenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lol, alsof dat met een tr is gedaan..je doet dat dan toch bij de post zelf of ben ik nou gek?
Nou, nou. Die jongen is 15... beetje compassie mag wel. We hebben op die leeftijd allemaal domme dingen gedaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zei een uur daarvoor nog dat het Tardis eigen schuld was en dat hij hoopte dat Tardis in die 2 dagen 'eens goed over zijn daden zou gaan nadenken'. Pas toen die besefte dat echt iedereen hem een snitch vond daarna kroop die met het staartje tussen de beentjes terug, maar zelfs zijn excuses aanbieden was te veel moeite en meneer moest nog even stoer doen met z'n 'achter de schermen'-gejank
kutlulquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
grapje ik tr alleen hoink en deadprez
insgelijksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
grapje ik tr alleen hoink en deadprez
gaat om principequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja die van fylax zal een pr geweest zijn, maar je kan ook een heel topic reporten
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, nou. Die jongen is 15... beetje compassie mag wel. We hebben op die leeftijd allemaal domme dingen gedaan.
Fylax is wel even op z'n plek gezet met z'n omhooggevallen gedragquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zei een uur daarvoor nog dat het Tardis eigen schuld was en dat hij hoopte dat Tardis in die 2 dagen 'eens goed over zijn daden zou gaan nadenken'. Pas toen die besefte dat echt iedereen hem een snitch vond daarna kroop die met het staartje tussen de beentjes terug, maar zelfs zijn excuses aanbieden was te veel moeite en meneer moest nog even stoer doen met z'n 'achter de schermen'-gejank
Guus_Geluk en ik waren op 15 jarige leeftijd niet zo achterlijk hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, nou. Die jongen is 15... beetje compassie mag wel. We hebben op die leeftijd allemaal domme dingen gedaan.
een spin-off met zo'n gekke advocaat in de hoofdrol had eigenlijk nooit zo goed moeten zijn, maar toch ben ik blij dat het wel zo isquote:
Ach, zodra Tardis terug is gaat die weer gewoon arrogant verderquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fylax is wel even op z'n plek gezet met z'n omhooggevallen gedrag
Kom op zeg... een beetje barmhartigheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef Laifve het volgende:
[..]
Guus_Geluk en ik waren op 15 jarige leeftijd niet zo achterlijk hoor.
Geen idee wie je bent, maar helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef Laifve het volgende:
[..]
ben je weer aan het schijten, retry?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef Laifve het volgende:
[..]
zal jou eens reportenquote:
laatste paar dagen hartstikke gemeen tegen mij en nu ditquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
der mann, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!
Ik ook niet, toen had ik nog wel een leven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Op mijn 15e was ik sowieso niet op FOK! aanwezig
tuurlijk niet sahbiquote:
Helemaal niet... was gewoon spel man...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laatste paar dagen hartstikke gemeen tegen mij en nu dit
ik ga binnenkort ook weer een leven opbouwen denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook niet, toen had ik nog wel een leven.
Toen maakte ik nog posts van het niveau DIMM en GhpH en was het nog spannend of de PUB SC mij zou accepteren of niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Op mijn 15e was ik sowieso niet op FOK! aanwezig
ja sorry hoor maar ik neem alles serieus hier, niks spel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal niet... was gewoon spel man...
Echt?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Toen maakte ik nog posts van het niveau DIMM en GhpH
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar ik neem alles serieus hier, niks spel.
ben je nou helemaal besodemieterd, het moet niet gekker worden zeg
jeetje mina
Ik vind datismijnmening een stuk leuker en attenter dan ghphquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen maakte ik nog posts van het niveau DIMM en GhpH en was het nog spannend of de PUB SC mij zou accepteren of niet.
Gelukkig heb ik mezelf afgelopen twee jaar ontwikkeld tot een beter mens. Dat was echt fantastisch.
Dat is dan ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind datismijnmening een stuk leuker en attenter dan ghph
dimm is chill voor een rechtsequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind datismijnmening een stuk leuker en attenter dan ghph
haha rechtse kutkleuter was jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen maakte ik nog posts van het niveau DIMM en GhpH en was het nog spannend of de PUB SC mij zou accepteren of niet.
Gelukkig heb ik mezelf afgelopen twee jaar ontwikkeld tot een beter mens. Dat was echt fantastisch.
Ach, dat gaat hij vanzelf wel merken als hij z'n gedrag niet aanpast.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, zodra Tardis terug is gaat die weer gewoon arrogant verder
hehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
Ik was anarchist op m'n 15e. Wist amper wat het was, maar punk was cool en zo.
ik zit nog steeds in deze categorie helaasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jij kon het soms ook wel met hem vinden in het quiztopic.quote:
Klopt, in de TV SC schijnt hij ook steeds minder lekker te liggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, dat gaat hij vanzelf wel merken als hij z'n gedrag niet aanpast.
Hij heeft zichzelf behoorlijk impopulair gemaakt in de afgelopen paar dagen.
het niveau van datismijnmening zul jij nooit kunnen benaderenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit nog steeds in deze categorie helaas
welterustenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef remi1986 het volgende:
mensen ik vind het wel weer genoeg voor vandaag. Welterusten en tot morgen!
Geforceerd volwassen doen heb ik nooit gedaan trouwens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit nog steeds in deze categorie helaas
Ja OK... maar doorgaans haalt hij het bloed van onder mijn nagels vandaan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij kon het soms ook wel met hem vinden in het quiztopic.
ik weet niet eens wie dat is als ik heel eerlijk benquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het niveau van datismijnmening zul jij nooit kunnen benaderen
wow gelijk ook denken dat wij er morgen zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef remi1986 het volgende:
Ben wel een van de beteren van mijn team, maar dat is niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik was moeilijk goede voetballer op mijn 15e
ik raad je wel aan om het een keer te proberen, heerlijk hoe mensen op je reagerenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geforceerd volwassen doen heb ik nooit gedaan trouwens.
slaapzequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef remi1986 het volgende:
Heeft een beetje de tact van Atilla de Hun, maar dan iets rechtser nog...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie dat is als ik heel eerlijk ben
rip retryquote:
Lol.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben wel een van de beteren van mijn team, maar dat is niet zo heel moeilijk
trustequote:
Sowieso niet moeilijk in dat amateurboerendorpgatvoetbal dat jij speeltquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben wel een van de beteren van mijn team, maar dat is niet zo heel moeilijk
How Can Mirrors Be Real If Our Eyes Aren't Real?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef Laifve het volgende:
[..]
How can you die if you weren't born?
-Jaden Smith
Genoteerd voor vannacht.quote:
Vandaag tot nu toe: 251quote:
How can Der mann be Mad if Nothing Happened?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
How Can Mirrors Be Real If Our Eyes Aren't Real?
wat zit je weer biggie te doen godverdommequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
How can Der mann be Mad if Nothing Happened?
Klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso niet moeilijk in dat amateurboerendorpgatvoetbal dat jij speelt
Vandaag tot nu toe: 218quote:
Loooooool probeer je indruk op mij te maken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat zit je weer biggie te doen godverdomme
flikker op ben je slaaf nietquote:
Ff inhalen nogquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vandaag tot nu toe: 251
ahaha gedisst
Gewoon een omhooggevallen kutspelertje dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef Laifve het volgende:
Iedere trainer cumt op mijn kwaliteiten alleen ik presteer alleen 5 wedstrijden per jaar.
Alleen de eerste wedstrijd presteren, 2 keer scoren, en daar het hele jaar op terenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef Laifve het volgende:
Iedere trainer cumt op mijn kwaliteiten alleen ik presteer alleen 5 wedstrijden per jaar.
Dat is nou zo leuk aan Dead... van poeslief naar hels in 0.5 post.quote:
Prez is altijd ongi.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is nou zo leuk aan Dead... van poeslief naar hels in 0.5 post.
wat is scorroquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef Laifve het volgende:
Bois laat Der_Mann hij wordt ook gefokt op scorro.
Ik vind het ook verrassend goed, wil gewoon meer Saul zienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een spin-off met zo'n gekke advocaat in de hoofdrol had eigenlijk nooit zo goed moeten zijn, maar toch ben ik blij dat het wel zo is
Wij gaan 2e seizoenshelft 4-4-2 spelen trouwens. Ben je nu mad?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alleen de eerste wedstrijd presteren, 2 keer scoren, en daar het hele jaar op teren![]()
Lol ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon een omhooggevallen kutspelertje dus.
hoe weet jij dit :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
haha hermann is de bitchboi van z'n ict-opleiding
Heiligschennis, elk team zou 4-3-3 moet spelenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij gaan 2e seizoenshelft 4-4-2 spelen trouwens. Ben je nu mad?
Ik zou nu een slechte moedergrap kunnen maken, maar Hermann leerde mij dat dat nogal kinderachtig is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Soms zit het gewoon diep Guus.
ik hou je in de gatenquote:
Toch niet dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heiligschennis, elk team zou 4-3-3 moet spelen
en nacho is een goed nieuw karakterquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het ook verrassend goed, wil gewoon meer Saul zien![]()
Mike was ook weer helemaal in z'n element.
Alleen daarom zou ik er al 3 makenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou nu een slechte moedergrap kunnen maken, maar Hermann leerde mij dat dat nogal kinderachtig is.
5 goals in de eerste 2 wedstrijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alleen de eerste wedstrijd presteren, 2 keer scoren, en daar het hele jaar op teren![]()
welke klasse/divisie speel je dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef Laifve het volgende:
[..]
5 goals in de eerste 2 wedstrijden.
Sta nog steeds in de spits iedere wedstrijd lol.
Heb vorige week mijn zesde gemaakt.
idd, past goed in de seriequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nacho is een goed nieuw karakter
lolquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
#antivoetbal #guusiseenhandballer
Ik zat pas diep in je moeder gisteren. Boh.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik er al 3 maken
Aldus linksback Guusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar 9 van de 13 man in het team zijn te incompetent om een fatsoenlijke loopactie te maken, dus het wordt sws niets
Mss gaan we zelfs inzakken idd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
#antivoetbal #guusiseenhandballer
Idk kanker laag lokaal team.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke klasse/divisie speel je dan?
zou ik serieus kkmad om kunnen wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mss gaan we zelfs inzakken idd.
deadprez de bomquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als je een Stratego speelstuk zou zijn... welke zou JIJ zijn?
ik heb mensen gewoon dingen geleerd door slecht te trollen, best wel trots op ditquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou nu een slechte moedergrap kunnen maken, maar Hermann leerde mij dat dat nogal kinderachtig is.
ben jij een van mijn klasgenoten misschienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef Laifve het volgende:
Maar ik ben ook bitchboi want ik heb mijn identiteit niet opgebiecht aan Der_Mann.
Birdmanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rechtsbackquote:
nooit gespeeldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hehe.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ik serieus kkmad om kunnen worden
Ik zei al dat ik de meest hinderlijke persoon uit je klas was, ik fok je soms in de les als mijn mattie er niet is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb mensen gewoon dingen geleerd door slecht te trollen, best wel trots op dit
[..]
ben jij een van mijn klasgenoten misschien
Vlag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
haha guus is een beugel-slungelquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe.
Mss dat ik dan middenveld kom, ben ziekelijk snel voor een slungel.
Ik ben nu bij 2, goede serie man.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerste 3 seizoenen gezien, seizoen 3 was pure tyfus, derhalve niet verder gekeken
Maar ik heb srs geen buitenboord. Hzo denk jij dat steeds?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha guus is een beugel-slungel
Oke.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow, iedereen oppassen met wat ie zegt. Snitch aanwezig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow, iedereen oppassen met wat ie zegt. Snitch aanwezig.
Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja klopt, dacht ik ook toen ik nog bij seizoen 2 was
heet je julianquote:
Zou gewoon leuk zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar ik heb srs geen buitenboord. Hzo denk jij dat steeds?
begint je naam met een j?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:52 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik de meest hinderlijke persoon uit je klas was, ik fok je soms in de les als mijn mattie er niet is.
maar wie is laif dan?quote:
Zou m'n kind echt nooit van m'n leven Julian noemenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga maar haten, moeilijk goede naam en je weet het
zijn genoeg die dat wel weten hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:55 schreef Laifve het volgende:
[..]
Lol waarom reageer je dan hierop straks weet iedereen je naam mi gado
Valt toch wel mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou m'n kind echt nooit van m'n leven Julian noemen
ik bedoel hoe je hem kent, retryquote:
Alleen omdat je dan elke keer als je je zoon roept moet denken aan de keiharde 5-0 haxball nederlagenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken 1 Julian waarmee ik beef had, en een andere waarmee ik ook beef had.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ouch, die zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alleen omdat je dan elke keer als je je zoon roept moet denken aan de keiharde 5-0 haxball nederlagen
whehequote:
Yo. Zal ik je oplader jatten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, jij bent gewoon marokkaan he jamal
Ik hoef dan ook niet met een Guus tussen de klamme lappen te kruipenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar vind Julian srs best een kutnaam
ondertussen vast al welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:57 schreef reeybehn het volgende:
Rumor has it dat gogosweden nog nooit een meisje geregeld heeft
uhm hij zei zijn naam gwnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik bedoel hoe je hem kent, retry
Irl heet ik geen Guus vriend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook niet met een Guus tussen de klamme lappen te kruipen
ik weet wat het isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Irl heet ik geen Guus vriend.
Maar mijn naam is ook niet bijzonder denderend tbh.
Joeri kankersloerie?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heet je misschien Joop?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sowieso is alles beter dan Albert, Henk of Kees.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is gwn normale naam toch.quote:
Mijn fat heet Henk kom vechten dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso is alles beter dan Albert, Henk of Kees.
ik word heel mijn leven al dag in dag uit gepest en ik kom nog steeds uit bed hoor hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Laifve het volgende:
[..]
Van je leven door je te pesten waardoor je niet meer wilt opstaan en zelfmoord pleegt.
Durf nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn fat heet Henk kom vechten dan.
Slaapze Henk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
Op woensdag heet ik altijd Henk.
Welterusten
Ik heb spijt man.. Je hebt gewoon een mongool en daar kun je niets aan doen, maar daar hoef ik niet constant de nadruk op te leggen. Sorry.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word heel mijn leven al dag in dag uit gepest en ik kom nog steeds uit bed hoor haha
hahaha
hahahahaha
slaap lekker geile Remquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
Welterusten
Bonne nuitquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
Welterusten
was goedkoop op de zwarte marktquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hebt gewoon een mongool en daar kun je niets aan doen
quote:Naam:x
Leeftijd:14
Hobby's:Geen... ...Mah gamen en voetbal kijken dan :$
Sport:Tennis...
Ambities:Geen...
Toekomstplannen:Geen
Muzieksmaak: Rap, Techno, "Hip-Hop", Dubstep...
Games?: FIFA 13... PES 13... Company Of Heroes... MW3... (BF Play4Free maar alleen met mijn vrienden dan)
Heb ik daar al eens bovenaan gestaan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
#WachtenOpDeDagcijfers
Al heb ik al een vermoeden wie er bovenaan staat, jullie?
O lullig man, ik pest geen mensen, ik dol met iedereen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word heel mijn leven al dag in dag uit gepest en ik kom nog steeds uit bed hoor haha
hahaha
hahahahaha
Ik twee keer :s :squote:Op woensdag 18 februari 2015 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb ik daar al eens bovenaan gestaan?
Vandaag is het Henk he, tis 0:00 geweest!quote:
Truste Guus of Joop of Karel...quote:
mijn godquote:
ja zeer mee eensquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:02 schreef Laifve het volgende:
[..]
O lullig man, ik pest geen mensen, ik dol met iedereen.
Vind het wel triest dat de kankerbatties van je ICT Opleiding biggie doen tegen de zwakste.
Want op straat zijn ze stiller dan een dode hond.
jij zult altijd Remqo voor mij blijven, Remqoquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:02 schreef Remqo het volgende:
Vandaag is het Henk he, tis 0:00 geweest!
Maar jij ook weltrusten.
jaquote:
wss was je toen ook al een kuttrolletjequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:04 schreef Laifve het volgende:
[..]
Waarom ik tennis als sport heb gezet is wel zwaar apart dan...
TR gemaakt. Zie je over 48 uur.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
JNG / JONG! voorstel topic
goed topic wel
ben ik :$quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
wie of wat is dit in je fotoboek dan? ;s
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
inb4 ban voor het posten van topics uit andere fora
te laat guusquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Gescout maar opdracht af moeten wijzen
Yeah, right
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TR gemaakt. Zie je over 48 uur.
DM waslijst van die conflict die mij waarschuwde lol.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
wss was je toen ook al een kuttrolletje
Kan welquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
dit kan niet kloppen toch
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 17-02-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 273 Der_Mann
02 215 deadprez
03 198 Fylax
04 184 voederbietel
05 174 Guus_Geluk7
06 170 hetzalallemaalwel