Rechtsbackquote:
nooit gespeeldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als je een Stratego speelstuk zou zijn... welke zou JIJ zijn?
Hehe.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ik serieus kkmad om kunnen worden
Ik zei al dat ik de meest hinderlijke persoon uit je klas was, ik fok je soms in de les als mijn mattie er niet is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb mensen gewoon dingen geleerd door slecht te trollen, best wel trots op dit
[..]
ben jij een van mijn klasgenoten misschien
Vlag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als je een Stratego speelstuk zou zijn... welke zou JIJ zijn?
haha guus is een beugel-slungelquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe.
Mss dat ik dan middenveld kom, ben ziekelijk snel voor een slungel.
Ik ben nu bij 2, goede serie man.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerste 3 seizoenen gezien, seizoen 3 was pure tyfus, derhalve niet verder gekeken
Maar ik heb srs geen buitenboord. Hzo denk jij dat steeds?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha guus is een beugel-slungel
Oke.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow, iedereen oppassen met wat ie zegt. Snitch aanwezig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow, iedereen oppassen met wat ie zegt. Snitch aanwezig.
Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja klopt, dacht ik ook toen ik nog bij seizoen 2 was
heet je julianquote:
Zou gewoon leuk zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar ik heb srs geen buitenboord. Hzo denk jij dat steeds?
begint je naam met een j?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:52 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik de meest hinderlijke persoon uit je klas was, ik fok je soms in de les als mijn mattie er niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |