Ja OK... maar doorgaans haalt hij het bloed van onder mijn nagels vandaan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij kon het soms ook wel met hem vinden in het quiztopic.
ik weet niet eens wie dat is als ik heel eerlijk benquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het niveau van datismijnmening zul jij nooit kunnen benaderen
wow gelijk ook denken dat wij er morgen zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef remi1986 het volgende:
mensen ik vind het wel weer genoeg voor vandaag. Welterusten en tot morgen!
Ben wel een van de beteren van mijn team, maar dat is niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik was moeilijk goede voetballer op mijn 15e
ik raad je wel aan om het een keer te proberen, heerlijk hoe mensen op je reagerenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geforceerd volwassen doen heb ik nooit gedaan trouwens.
slaapzequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef remi1986 het volgende:
mensen ik vind het wel weer genoeg voor vandaag. Welterusten en tot morgen!
Heeft een beetje de tact van Atilla de Hun, maar dan iets rechtser nog...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie dat is als ik heel eerlijk ben
rip retryquote:
Lol.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben wel een van de beteren van mijn team, maar dat is niet zo heel moeilijk
trustequote:
Sowieso niet moeilijk in dat amateurboerendorpgatvoetbal dat jij speeltquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben wel een van de beteren van mijn team, maar dat is niet zo heel moeilijk
How Can Mirrors Be Real If Our Eyes Aren't Real?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef Laifve het volgende:
[..]
How can you die if you weren't born?
-Jaden Smith
Genoteerd voor vannacht.quote:
Vandaag tot nu toe: 251quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |