ik ga binnenkort ook weer een leven opbouwen denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook niet, toen had ik nog wel een leven.
Toen maakte ik nog posts van het niveau DIMM en GhpH en was het nog spannend of de PUB SC mij zou accepteren of niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Op mijn 15e was ik sowieso niet op FOK! aanwezig
ja sorry hoor maar ik neem alles serieus hier, niks spel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helemaal niet... was gewoon spel man...
Echt?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Toen maakte ik nog posts van het niveau DIMM en GhpH
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar ik neem alles serieus hier, niks spel.
ben je nou helemaal besodemieterd, het moet niet gekker worden zeg
jeetje mina
Ik vind datismijnmening een stuk leuker en attenter dan ghphquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen maakte ik nog posts van het niveau DIMM en GhpH en was het nog spannend of de PUB SC mij zou accepteren of niet.
Gelukkig heb ik mezelf afgelopen twee jaar ontwikkeld tot een beter mens. Dat was echt fantastisch.
Dat is dan ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind datismijnmening een stuk leuker en attenter dan ghph
dimm is chill voor een rechtsequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind datismijnmening een stuk leuker en attenter dan ghph
haha rechtse kutkleuter was jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen maakte ik nog posts van het niveau DIMM en GhpH en was het nog spannend of de PUB SC mij zou accepteren of niet.
Gelukkig heb ik mezelf afgelopen twee jaar ontwikkeld tot een beter mens. Dat was echt fantastisch.
Ach, dat gaat hij vanzelf wel merken als hij z'n gedrag niet aanpast.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, zodra Tardis terug is gaat die weer gewoon arrogant verder
hehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
Ik was anarchist op m'n 15e. Wist amper wat het was, maar punk was cool en zo.
ik zit nog steeds in deze categorie helaasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jij kon het soms ook wel met hem vinden in het quiztopic.quote:
Klopt, in de TV SC schijnt hij ook steeds minder lekker te liggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, dat gaat hij vanzelf wel merken als hij z'n gedrag niet aanpast.
Hij heeft zichzelf behoorlijk impopulair gemaakt in de afgelopen paar dagen.
het niveau van datismijnmening zul jij nooit kunnen benaderenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit nog steeds in deze categorie helaas
welterustenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef remi1986 het volgende:
mensen ik vind het wel weer genoeg voor vandaag. Welterusten en tot morgen!
Geforceerd volwassen doen heb ik nooit gedaan trouwens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit nog steeds in deze categorie helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |