maar wie is laif dan?quote:
Zou m'n kind echt nooit van m'n leven Julian noemenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga maar haten, moeilijk goede naam en je weet het
zijn genoeg die dat wel weten hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:55 schreef Laifve het volgende:
[..]
Lol waarom reageer je dan hierop straks weet iedereen je naam mi gado
Valt toch wel mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou m'n kind echt nooit van m'n leven Julian noemen
ik bedoel hoe je hem kent, retryquote:
Alleen omdat je dan elke keer als je je zoon roept moet denken aan de keiharde 5-0 haxball nederlagenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken 1 Julian waarmee ik beef had, en een andere waarmee ik ook beef had.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ouch, die zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alleen omdat je dan elke keer als je je zoon roept moet denken aan de keiharde 5-0 haxball nederlagen
whehequote:
Yo. Zal ik je oplader jatten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, jij bent gewoon marokkaan he jamal
Ik hoef dan ook niet met een Guus tussen de klamme lappen te kruipenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar vind Julian srs best een kutnaam
ondertussen vast al welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:57 schreef reeybehn het volgende:
Rumor has it dat gogosweden nog nooit een meisje geregeld heeft
uhm hij zei zijn naam gwnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik bedoel hoe je hem kent, retry
Irl heet ik geen Guus vriend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook niet met een Guus tussen de klamme lappen te kruipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |