ik weet wat het isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Irl heet ik geen Guus vriend.
Maar mijn naam is ook niet bijzonder denderend tbh.
Joeri kankersloerie?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heet je misschien Joop?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sowieso is alles beter dan Albert, Henk of Kees.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is gwn normale naam toch.quote:
Mijn fat heet Henk kom vechten dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso is alles beter dan Albert, Henk of Kees.
ik word heel mijn leven al dag in dag uit gepest en ik kom nog steeds uit bed hoor hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Laifve het volgende:
[..]
Van je leven door je te pesten waardoor je niet meer wilt opstaan en zelfmoord pleegt.
Durf nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn fat heet Henk kom vechten dan.
Slaapze Henk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
Op woensdag heet ik altijd Henk.
Welterusten
Ik heb spijt man.. Je hebt gewoon een mongool en daar kun je niets aan doen, maar daar hoef ik niet constant de nadruk op te leggen. Sorry.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word heel mijn leven al dag in dag uit gepest en ik kom nog steeds uit bed hoor haha
hahaha
hahahahaha
slaap lekker geile Remquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
Welterusten
Bonne nuitquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
Welterusten
was goedkoop op de zwarte marktquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hebt gewoon een mongool en daar kun je niets aan doen
quote:Naam:x
Leeftijd:14
Hobby's:Geen... ...Mah gamen en voetbal kijken dan :$
Sport:Tennis...
Ambities:Geen...
Toekomstplannen:Geen
Muzieksmaak: Rap, Techno, "Hip-Hop", Dubstep...
Games?: FIFA 13... PES 13... Company Of Heroes... MW3... (BF Play4Free maar alleen met mijn vrienden dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |