How can Der mann be Mad if Nothing Happened?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
How Can Mirrors Be Real If Our Eyes Aren't Real?
wat zit je weer biggie te doen godverdommequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
How can Der mann be Mad if Nothing Happened?
Klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso niet moeilijk in dat amateurboerendorpgatvoetbal dat jij speelt
Vandaag tot nu toe: 218quote:
Loooooool probeer je indruk op mij te maken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat zit je weer biggie te doen godverdomme
flikker op ben je slaaf nietquote:
Ff inhalen nogquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vandaag tot nu toe: 251
ahaha gedisst
Gewoon een omhooggevallen kutspelertje dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef Laifve het volgende:
Iedere trainer cumt op mijn kwaliteiten alleen ik presteer alleen 5 wedstrijden per jaar.
Alleen de eerste wedstrijd presteren, 2 keer scoren, en daar het hele jaar op terenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef Laifve het volgende:
Iedere trainer cumt op mijn kwaliteiten alleen ik presteer alleen 5 wedstrijden per jaar.
Dat is nou zo leuk aan Dead... van poeslief naar hels in 0.5 post.quote:
Prez is altijd ongi.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is nou zo leuk aan Dead... van poeslief naar hels in 0.5 post.
wat is scorroquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef Laifve het volgende:
Bois laat Der_Mann hij wordt ook gefokt op scorro.
Ik vind het ook verrassend goed, wil gewoon meer Saul zienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een spin-off met zo'n gekke advocaat in de hoofdrol had eigenlijk nooit zo goed moeten zijn, maar toch ben ik blij dat het wel zo is
Wij gaan 2e seizoenshelft 4-4-2 spelen trouwens. Ben je nu mad?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alleen de eerste wedstrijd presteren, 2 keer scoren, en daar het hele jaar op teren![]()
Lol ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon een omhooggevallen kutspelertje dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |