Wat een agressieve techniek man.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
The Order 1886. dat wordt er eentje die ik used bij de game mania koop, binnen een dag uitspeel en weer omruil
is een gierige techniekquote:Op zondag 15 februari 2015 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een agressieve techniek man.
kanker is geen vloek, dat is een ziekte.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij altijd veel vloekt.
zeker nadat je realiseert dat eend en dp ook kaolo slecht zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
Afgedroogd worden door eend en deadprez en je realiseren dat je fucking slecht bent in haxball
Frank neemt me regelmatig serieusquote:Op zondag 15 februari 2015 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij nog serieus wordt genomen door de mods huehuehuehue
maar die is ook al een beetje koekoe aan het worden van de ouderdomquote:Op zondag 15 februari 2015 13:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Frank neemt me regelmatig serieus
TR gemachtquote:Op zondag 15 februari 2015 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar die is ook al een beetje koekoe aan het worden van de ouderdom
Het stukje illusie wat je je geloofwaardigheid zou kunnen noemen volledig weggooien met deze postquote:
door kanker te zeggen? is toch alleen met kanker schelden, en ook al dan zie ik dagelijks hier mensen met kanker schelden en er gebeurt nooit ietsquote:
Ik heb er een waarschuwing voor gekregen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door kanker te zeggen? is toch alleen met kanker schelden, en ook al dan zie ik dagelijks hier mensen met kanker schelden en er gebeurt nooit iets
3 x TR gemachtquote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door kanker te zeggen? is toch alleen met kanker schelden, en ook al dan zie ik dagelijks hier mensen met kanker schelden en er gebeurt nooit iets
wij zeggen kk, dat kan voor alles staan.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KanKaartjequote:Op zondag 15 februari 2015 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wij zeggen kk, dat kan voor alles staan.
ik nietquote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb er een waarschuwing voor gekregen.
ik heb niet met kanker gescholden dus ik denk het nietquote:
oh sorry, ik ben nog niet gewaarschuwd door een belangrijk persoonquote:Op zondag 15 februari 2015 13:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Herman, ik waarschuw je
TR gemachtquote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met dat gekanker om te kankeren.
wojo je zei kankerquote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met dat gekanker om te kankeren.
uhuh, webloggers krijgen tr-meldingen.quote:
Ik heb er volgens mij wel wat notes voor.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou poe poequote:Op zondag 15 februari 2015 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij wel wat notes voor.
sommige mods kunnen het niet zo goed hendelen.quote:
geen idee, ik heb zelfs een paar positieve notes.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
sommige mods kunnen het niet zo goed hendelen.
slijmbalquote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, ik heb zelfs een paar positieve notes.
ben gwn een goede user jatokquote:
hoe werkt dat?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, ik heb zelfs een paar positieve notes.
ff onder het bureau gaan bij een modjequote:
Zou ik ook zonder notebelofte doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ff onder het bureau gaan bij een modje
thirsty motherfuckerquote:Op zondag 15 februari 2015 14:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ik ook zonder notebelofte doen.
Iedereen probeert te doen alsof ze dingen te doen hebben op zondag, maar ondertussen lurken ze en jeuken de vingers om te posten.quote:
kom nog een potje haxballenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen probeert te doen alsof ze dingen te doen hebben op zondag, maar ondertussen lurken ze en jeuken de vingers om te posten.
bedankt voor het vragen remi, leuk dat je daar zo geïnteresseerd in bent.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hey Hermann, hoe is het met je anus?
masseer je anus met wat zalfquote:Op zondag 15 februari 2015 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor het vragen remi, leuk dat je daar zo geïnteresseerd in bent.
ik ging eerder vandaag schijten en dat lukte nog wel, maar het afvegen deed behoorlijk zeer. als ik gewoon zit voel ik het niet meer zo
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
masseer je anus met wat zalf
Ga naar dokterquote:Op zondag 15 februari 2015 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wist niet dat een zere anus zo fataal kon zijn
Als je na een week nog last hebt, dan zou ik echt gaan. Je hoeft je trouwens niet te schamen voor de dokter, het hoort bij zijn werk.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er iets is waar ik geen zin in heb is het de dokter mijn anus laten zien
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik de enige die het passend vindt dat Herman een pijnlijke anus heeft?
wel echt iets voor hemquote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
SOG MANquote:Op zondag 15 februari 2015 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen probeert te doen alsof ze dingen te doen hebben op zondag, maar ondertussen lurken ze en jeuken de vingers om te posten.
nog steeds geen zin inquote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je na een week nog last hebt, dan zou ik echt gaan. Je hoeft je trouwens niet te schamen voor de dokter, het hoort bij zijn werk.
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
Neequote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
volgens mij hou jij je meer bezig met mijn shitlist dan ikzelfquote:Op zondag 15 februari 2015 14:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sta ik vandaag al op je shitlist, of doe je daar nu niet meer aan?
Eerder een masochist denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was zo aan het denken over Herman zijn anus en toen werd ik hard... ben ik nu hommo?
was je alquote:Op zondag 15 februari 2015 14:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was zo aan het denken over Herman zijn anus en toen werd ik hard... ben ik nu hommo?
idd, gewoon karma ditquote:Op zondag 15 februari 2015 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n enorme shitlist elke dag.
Herman is ongiquote:Op zondag 15 februari 2015 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg.... doe nou eens aardig Herman
the truth hurtsquote:Op zondag 15 februari 2015 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg.... doe nou eens aardig Herman
Ja echtquote:Op zondag 15 februari 2015 14:56 schreef remi1986 het volgende:
Man houdt seksafwijzingen van vrouw bij in Excel
zou ook echt iets voor Hermann zijn
oud ditquote:Op zondag 15 februari 2015 14:56 schreef remi1986 het volgende:
Man houdt seksafwijzingen van vrouw bij in Excel
zou ook echt iets voor Hermann zijn
half jaar geleden op reddit gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
artikel van vandaag, dus niet zo zeuren
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
half jaar geleden op reddit gezien
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
artikel van vandaag, dus niet zo zeuren
quote:
quote:16 juni 2014 begon de man er mee, nadat hij voor de zoveelste keer zonder seks naar bed moest.
Als jij een excelsheet moest bijhouden over de keren dat je zonder seks naar bed moest zou je zelfs in excel 2013 te weinig rijen hebbenquote:
tellen de jaren ook mee toen ik nog een peuter/kleuter was?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als jij een excelsheet moest bijhouden over de keren dat je zonder seks naar bed moest zou je zelfs in excel 2013 te weinig rijen hebben
Toen kreeg je toch voldoende?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tellen de jaren ook mee toen ik nog een peuter/kleuter was?
je kan nu wel moeilijk doen over de datum, of hoe oud dat artikel is, dat is totaal niet relevant. Ging erom dat het ook wel iets voor jou zou zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
de bron is ook van juli 2014, niet zo mad doen jullie
nee ik was zo iemand die gemeen deed tegen de meisjes in de kleuterklas maar ik was stiekem verliefd op ze hihihiquote:Op zondag 15 februari 2015 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toen kreeg je toch voldoende?
niets veranderd dusquote:Op zondag 15 februari 2015 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik was zo iemand die gemeen deed tegen de meisjes in de kleuterklas maar ik was stiekem verliefd op ze hihihi
jij doet moeilijk over de datum. en neequote:Op zondag 15 februari 2015 15:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan nu wel moeilijk doen over de datum, of hoe oud dat artikel is, dat is totaal niet relevant. Ging erom dat het ook wel iets voor jou zou zijn.
Nee, niets van meegekregen... maar, hoe liep het, staat ze al op je shitlist?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag je me gisteren djedje niet hosselen dan
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, niets van meegekregen... maar, hoe liep het, staat ze al op je shitlist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ik
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]godkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ik
vind ik een hele gepaste opmerking nu
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ik![]()
jellyquote:Op zondag 15 februari 2015 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
godkk
[..]Zo zo, ekte hosselaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ikStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ik ookquote:Op zondag 15 februari 2015 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
godkk
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ik
migado jungski
ik heb haar ook zien typen, dat je niet zo aanhankelijk moet doen. Dus je mag mee, voor haar betalen, 3 stoelen verderop zitten en na afloop haar meteen weer thuis brengenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan nog wat van mijn hosselskills leren. het beste wat uit jou komt is ''BROFISTFUCK''
[..]zit je spannende seksleven er niet zo in te wrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ikwat kijk jij
dat heb ik haar ook zien typen, en toen reageerde ik daarop en zei ze dat het weer goed was.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb haar ook zien typen, dat je niet zo aanhankelijk moet doen. Dus je mag mee, voor haar betalen, 3 stoelen verderop zitten en na afloop haar meteen weer thuis brengen
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan nog wat van mijn hosselskills leren. het beste wat uit jou komt is ''BROFISTFUCK''
nee hoor, wens je veel plezierquote:Op zondag 15 februari 2015 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb ik haar ook zien typen, en toen reageerde ik daarop en zei ze dat het weer goed was.
jouw jelly spat van het scherm af
is voor mij gewoon normaal hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 15:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zit je spannende seksleven er niet zo in te wrijven
heb je linkje?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:18 schreef deadprez het volgende:
heheh allemaal happen op haas in dat topic over xtc
[..]mad skillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ik
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:19 schreef richolio het volgende:
Ben bij Sparta, het enige wat ik zie is 22 rondjes. 'T is net Haxball
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:19 schreef richolio het volgende:
Ben bij Sparta, het enige wat ik zie is 22 rondjes. 'T is net Haxball
frustraties?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jouw begrip van normaliteit is precies waar het misgaat.
sorry dat ik een beter leven heb :squote:Op zondag 15 februari 2015 15:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jouw begrip van normaliteit is precies waar het misgaat.
thanks broquote:
je staat vandaag toch niet op mijn shitlistquote:Op zondag 15 februari 2015 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja wat is het nou, shitlist of bro
quote:
jij hanteert deze techniek net als hermann ook bij djedje?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
nee ik was zo iemand die gemeen deed tegen de meisjes in de kleuterklas maar ik was stiekem verliefd op ze hihihi
hoe kan zij nou 115 zijn als de wereld pas 15 jaar bestaat?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ga deze tips naleven http://www.nytimes.com/20(...)ung-at-115.html?_r=0
nee daar ging het niet omquote:Op zondag 15 februari 2015 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
jij hanteert deze techniek net als hermann ook bij djedje?
Ik zou graag meedoen met deze grap maar kwam er vandaag achter dat ik een enorme loser ben met haxball.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:23 schreef richolio het volgende:
Sparta verliest, dus dan zou dat zeg maar het team zijn waar Der Mann in zit.
dat was vroeger, nu ben ik opgegroeid in een eckte hosselkoningquote:Op zondag 15 februari 2015 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
jij hanteert deze techniek net als hermann ook bij djedje?
Jij bent op 't Kasteel en zit ondertussen te Fok!ken?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:23 schreef richolio het volgende:
nee, denk dat als ik aan de man ga ik jong zal sterven uit frustratiequote:Op zondag 15 februari 2015 15:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoe kan zij nou 115 zijn als de wereld pas 15 jaar bestaat?
maar wil je nou gehosseld worden of niet wnat dan zal ik je eens wat laten zien
ik win meestal als ik assists kan geven aan hzawquote:Op zondag 15 februari 2015 15:23 schreef richolio het volgende:
oke, ik heb d'r maar 40 euro ingestoken maar w / equote:Op zondag 15 februari 2015 15:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, denk dat als ik aan de man ga ik jong zal sterven uit frustratie
waar heb je dat in gestokenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oke, ik heb d'r maar 40 euro ingestoken maare
huehuequote:Op zondag 15 februari 2015 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waar heb je dat in gestoken
beetje melodramatisch zo hoor ;squote:Op zondag 15 februari 2015 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
huehue
ja nee laat maar ik gooi het wel weg
;S ja mar had gwn mn best gedaan dus dan is het gewon jammer als je zo gaat doen maar whatever okequote:Op zondag 15 februari 2015 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
beetje melodramatisch zo hoor ;s
die man zal ook daarna pas opbloeien denk ikquote:Op zondag 15 februari 2015 15:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, denk dat als ik aan de man ga ik jong zal sterven uit frustratie
ik vind wel een manier op hem te naaien uit het grafquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die man zal ook daarna pas opbloeien denk ik
wajo necrofielquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik vind wel een manier op hem te naaien uit het graf
oei dodged the bullet, maar goed dat je zojuist niet op mijn hosselskills ingingquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
huhuhuhuquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die man zal ook daarna pas opbloeien denk ik
dat moet je niet zeggen waar ze bij is :ssssquote:Op zondag 15 februari 2015 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oei dodged the bullet, maar goed dat je zojuist niet op mijn hosselskills inging
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef BozeHaas het volgende:
houses lijkt me echt zo'n dominante vrouw
Met latex speelpakjesquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef BozeHaas het volgende:
houses lijkt me echt zo'n dominante vrouw
eet schijtquote:Op zondag 15 februari 2015 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!
Etto, lulquote:Op zondag 15 februari 2015 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!
nog nietquote:Op zondag 15 februari 2015 15:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sta alweer op de lijst zie ik...
jij bent ook wel zo'n geest die eeuwig gefrustreerd en verdrietig rond blijft hangen en nooit rust vindt, jaquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
oh god.. de hosselkoningquote:Op zondag 15 februari 2015 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds gisteren heb ik dat effect op de vrouwtjes
Dat scheelt op jaarbasisquote:Op zondag 15 februari 2015 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hoeft niet op mijn shitlist te staan om gehaat te worden
samen voor eeuwig op aarde rondspoken? :$quote:Op zondag 15 februari 2015 15:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent ook wel zo'n geest die eeuwig gefrustreerd en verdrietig rond blijft hangen en nooit rust vindt, ja
Van Working is het een liefkozig naampje... Der Mann is gewoon mad.quote:
nietesquote:Op zondag 15 februari 2015 15:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van Working is het een liefkozig naampje... Der Mann is gewoon mad.
altijd babequote:Op zondag 15 februari 2015 15:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
samen voor eeuwig op aarde rondspoken? :$
hahah dit jaquote:Op zondag 15 februari 2015 15:36 schreef BozeHaas het volgende:
jezelf een bad boy noemen maar wel een tientallen folders vol met gesorteerde porno hebben
Gaat dit over MAHL?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:36 schreef BozeHaas het volgende:
jezelf een bad boy noemen maar wel een tientallen folders vol met gesorteerde porno hebben
lieve boys doen dat nietquote:Op zondag 15 februari 2015 15:36 schreef BozeHaas het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van Working is het een liefkozig naampje... Der Mann is gewoon mad.
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tardis, overigens... vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee over hermann die zijn pornocollectie ging posten
je liegt dat je barstquote:Op zondag 15 februari 2015 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sletquote:Op zondag 15 februari 2015 15:38 schreef housesoftheholy het volgende:
waarom doen jullie zo aardig tegen elkaar, gadver, word daar echt niet goed van.
fucking debieltjequote:Op zondag 15 februari 2015 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hjbquote:Op zondag 15 februari 2015 15:38 schreef housesoftheholy het volgende:
waarom doen jullie zo aardig tegen elkaar, gadver, word daar echt niet goed van.
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 01:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.superhandig enzo
Wat doet die 'straight' map daar. Betekent dat al die vrouwennamen eigenlijk tranny's zijn of wat?quote:
Doe niet alsof je niet weet wie Stoya is.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat doet die 'straight' map daar. Betekent dat al die vrouwennamen eigenlijk tranny's zijn of wat?
gewoon 1 man 1 vrouw pornoquote:Op zondag 15 februari 2015 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat doet die 'straight' map daar. Betekent dat al die vrouwennamen eigenlijk tranny's zijn of wat?
jouw kneuzigheden licht ik zonder problemen even uit hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd ik dacht dat je te lui was om terug te zoeken
ik moet altijd huilen van jouquote:Op zondag 15 februari 2015 15:38 schreef housesoftheholy het volgende:
dat is lief van jequote:Op zondag 15 februari 2015 15:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw kneuzigheden licht ik zonder problemen even uit hoor
Gegoogled, ben over 10 min terug.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe niet alsof je niet weet wie Stoya is.
hoef je eigenlijks niets voor te doenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw kneuzigheden licht ik zonder problemen even uit hoor
lekker voor jequote:Op zondag 15 februari 2015 15:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik moet altijd huilen van jou
neequote:Op zondag 15 februari 2015 15:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha hij had toch ook hele mappen vol met plaatjes van die 13 jarige zangeresjes?
te makkelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 15:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoef je eigenlijks niets voor te doen
dat was babewatcher of LBK volgens mijquote:Op zondag 15 februari 2015 15:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha hij had toch ook hele mappen vol met plaatjes van die 13 jarige zangeresjes?
''ariana grande almost nip slip''quote:Op zondag 15 februari 2015 15:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die zat gewoon in the fappening, geen nipslip meer nodigquote:Op zondag 15 februari 2015 15:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''ariana grande almost nip slip''
die is 15quote:Op zondag 15 februari 2015 15:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ongeveerquote:Op zondag 15 februari 2015 15:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Herman is toch ook rond die leeftijd
haha, dat jaquote:Op zondag 15 februari 2015 15:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
oh dus het gaat wel over mij?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee.. toen je helemaal lijp werd van gelekte foto's van matige celebrities dacht ik
hoezo dat danquote:Op zondag 15 februari 2015 15:48 schreef hoink581 het volgende:
Dit heeft veel weg van een verbale gangrape zonder toestemming van het slachtoffer.
Wat in het woord rape doet jou vermoeden dat toestemming is vereist?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:48 schreef hoink581 het volgende:
Dit heeft veel weg van een verbale gangrape zonder toestemming van het slachtoffer.
Ik had bang moeten gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat in het woord rape doet jou vermoeden dat toestemming is vereist?
die stop ik in de map ''Group''.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had bang moeten gebruiken natuurlijk.
ownedquote:
Wordt waarschijnlijk toch gesloten en doorverwezen naar het facebookergernissentopic.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB Topic waard denk je?kan nog leuk worden
truequote:Op zondag 15 februari 2015 16:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk toch gesloten en doorverwezen naar het facebookergernissentopic.
Nina is toch niet zo erg?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nina en Remo. Dat kon ook niet anders dan fout gaan.
Ik heb geen westerse naam hoor pls.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voel je je aangevallen op je naam, Nina?
is goed princepeziaquote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb geen westerse naam hoor pls.
moeilijk lelijke naam gewoonquote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooie naam zelfs... en remo is ook niet verkeerd denk ik... ik heb er geen associaties bij
Ok Henk-Janquote:Op zondag 15 februari 2015 16:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moeilijk lelijke naam gewoon![]()
allebei trouwens
Jezus hoink.quote:
habbiebabbie pls.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
inb4 Fatimaquote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die Dirk heet ofzo.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die Dirk heet ofzo.
Altijd serieus, altijd mad.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd boos HZAW
Ik vind Mavi wel leukquote:Op zondag 15 februari 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik denk dat HOTH Dora heet in het echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |