bedankt voor het vragen remi, leuk dat je daar zo geïnteresseerd in bent.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hey Hermann, hoe is het met je anus?
masseer je anus met wat zalfquote:Op zondag 15 februari 2015 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor het vragen remi, leuk dat je daar zo geïnteresseerd in bent.
ik ging eerder vandaag schijten en dat lukte nog wel, maar het afvegen deed behoorlijk zeer. als ik gewoon zit voel ik het niet meer zo
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
masseer je anus met wat zalf
Ga naar dokterquote:Op zondag 15 februari 2015 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wist niet dat een zere anus zo fataal kon zijn
Als je na een week nog last hebt, dan zou ik echt gaan. Je hoeft je trouwens niet te schamen voor de dokter, het hoort bij zijn werk.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er iets is waar ik geen zin in heb is het de dokter mijn anus laten zien
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik de enige die het passend vindt dat Herman een pijnlijke anus heeft?
wel echt iets voor hemquote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
SOG MANquote:Op zondag 15 februari 2015 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen probeert te doen alsof ze dingen te doen hebben op zondag, maar ondertussen lurken ze en jeuken de vingers om te posten.
nog steeds geen zin inquote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je na een week nog last hebt, dan zou ik echt gaan. Je hoeft je trouwens niet te schamen voor de dokter, het hoort bij zijn werk.
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
Neequote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |