TR gemachtquote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met dat gekanker om te kankeren.
wojo je zei kankerquote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met dat gekanker om te kankeren.
uhuh, webloggers krijgen tr-meldingen.quote:
Ik heb er volgens mij wel wat notes voor.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door kanker te zeggen? is toch alleen met kanker schelden, en ook al dan zie ik dagelijks hier mensen met kanker schelden en er gebeurt nooit iets
nou poe poequote:Op zondag 15 februari 2015 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij wel wat notes voor.
sommige mods kunnen het niet zo goed hendelen.quote:
geen idee, ik heb zelfs een paar positieve notes.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
sommige mods kunnen het niet zo goed hendelen.
slijmbalquote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, ik heb zelfs een paar positieve notes.
ben gwn een goede user jatokquote:
hoe werkt dat?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, ik heb zelfs een paar positieve notes.
ff onder het bureau gaan bij een modjequote:
Zou ik ook zonder notebelofte doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ff onder het bureau gaan bij een modje
thirsty motherfuckerquote:Op zondag 15 februari 2015 14:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ik ook zonder notebelofte doen.
Iedereen probeert te doen alsof ze dingen te doen hebben op zondag, maar ondertussen lurken ze en jeuken de vingers om te posten.quote:
kom nog een potje haxballenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen probeert te doen alsof ze dingen te doen hebben op zondag, maar ondertussen lurken ze en jeuken de vingers om te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |