Het stukje illusie wat je je geloofwaardigheid zou kunnen noemen volledig weggooien met deze postquote:
door kanker te zeggen? is toch alleen met kanker schelden, en ook al dan zie ik dagelijks hier mensen met kanker schelden en er gebeurt nooit ietsquote:
Ik heb er een waarschuwing voor gekregen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door kanker te zeggen? is toch alleen met kanker schelden, en ook al dan zie ik dagelijks hier mensen met kanker schelden en er gebeurt nooit iets
3 x TR gemachtquote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door kanker te zeggen? is toch alleen met kanker schelden, en ook al dan zie ik dagelijks hier mensen met kanker schelden en er gebeurt nooit iets
wij zeggen kk, dat kan voor alles staan.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KanKaartjequote:Op zondag 15 februari 2015 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wij zeggen kk, dat kan voor alles staan.
ik nietquote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb er een waarschuwing voor gekregen.
ik heb niet met kanker gescholden dus ik denk het nietquote:
oh sorry, ik ben nog niet gewaarschuwd door een belangrijk persoonquote:Op zondag 15 februari 2015 13:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Herman, ik waarschuw je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |