Wat een agressieve techniek man.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
The Order 1886. dat wordt er eentje die ik used bij de game mania koop, binnen een dag uitspeel en weer omruil
is een gierige techniekquote:Op zondag 15 februari 2015 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een agressieve techniek man.
kanker is geen vloek, dat is een ziekte.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij altijd veel vloekt.
zeker nadat je realiseert dat eend en dp ook kaolo slecht zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
Afgedroogd worden door eend en deadprez en je realiseren dat je fucking slecht bent in haxball
Frank neemt me regelmatig serieusquote:Op zondag 15 februari 2015 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij nog serieus wordt genomen door de mods huehuehuehue
maar die is ook al een beetje koekoe aan het worden van de ouderdomquote:Op zondag 15 februari 2015 13:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Frank neemt me regelmatig serieus
TR gemachtquote:Op zondag 15 februari 2015 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar die is ook al een beetje koekoe aan het worden van de ouderdom
Het stukje illusie wat je je geloofwaardigheid zou kunnen noemen volledig weggooien met deze postquote:
door kanker te zeggen? is toch alleen met kanker schelden, en ook al dan zie ik dagelijks hier mensen met kanker schelden en er gebeurt nooit ietsquote:
Ik heb er een waarschuwing voor gekregen.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door kanker te zeggen? is toch alleen met kanker schelden, en ook al dan zie ik dagelijks hier mensen met kanker schelden en er gebeurt nooit iets
3 x TR gemachtquote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door kanker te zeggen? is toch alleen met kanker schelden, en ook al dan zie ik dagelijks hier mensen met kanker schelden en er gebeurt nooit iets
wij zeggen kk, dat kan voor alles staan.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KanKaartjequote:Op zondag 15 februari 2015 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wij zeggen kk, dat kan voor alles staan.
ik nietquote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb er een waarschuwing voor gekregen.
ik heb niet met kanker gescholden dus ik denk het nietquote:
oh sorry, ik ben nog niet gewaarschuwd door een belangrijk persoonquote:Op zondag 15 februari 2015 13:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Herman, ik waarschuw je
TR gemachtquote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met dat gekanker om te kankeren.
wojo je zei kankerquote:Op zondag 15 februari 2015 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met dat gekanker om te kankeren.
uhuh, webloggers krijgen tr-meldingen.quote:
Ik heb er volgens mij wel wat notes voor.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou poe poequote:Op zondag 15 februari 2015 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij wel wat notes voor.
sommige mods kunnen het niet zo goed hendelen.quote:
geen idee, ik heb zelfs een paar positieve notes.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
sommige mods kunnen het niet zo goed hendelen.
slijmbalquote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, ik heb zelfs een paar positieve notes.
ben gwn een goede user jatokquote:
hoe werkt dat?quote:Op zondag 15 februari 2015 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, ik heb zelfs een paar positieve notes.
ff onder het bureau gaan bij een modjequote:
Zou ik ook zonder notebelofte doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ff onder het bureau gaan bij een modje
thirsty motherfuckerquote:Op zondag 15 februari 2015 14:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ik ook zonder notebelofte doen.
Iedereen probeert te doen alsof ze dingen te doen hebben op zondag, maar ondertussen lurken ze en jeuken de vingers om te posten.quote:
kom nog een potje haxballenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen probeert te doen alsof ze dingen te doen hebben op zondag, maar ondertussen lurken ze en jeuken de vingers om te posten.
bedankt voor het vragen remi, leuk dat je daar zo geïnteresseerd in bent.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hey Hermann, hoe is het met je anus?
masseer je anus met wat zalfquote:Op zondag 15 februari 2015 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor het vragen remi, leuk dat je daar zo geïnteresseerd in bent.
ik ging eerder vandaag schijten en dat lukte nog wel, maar het afvegen deed behoorlijk zeer. als ik gewoon zit voel ik het niet meer zo
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
masseer je anus met wat zalf
Ga naar dokterquote:Op zondag 15 februari 2015 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wist niet dat een zere anus zo fataal kon zijn
Als je na een week nog last hebt, dan zou ik echt gaan. Je hoeft je trouwens niet te schamen voor de dokter, het hoort bij zijn werk.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er iets is waar ik geen zin in heb is het de dokter mijn anus laten zien
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik de enige die het passend vindt dat Herman een pijnlijke anus heeft?
wel echt iets voor hemquote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
SOG MANquote:Op zondag 15 februari 2015 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen probeert te doen alsof ze dingen te doen hebben op zondag, maar ondertussen lurken ze en jeuken de vingers om te posten.
nog steeds geen zin inquote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je na een week nog last hebt, dan zou ik echt gaan. Je hoeft je trouwens niet te schamen voor de dokter, het hoort bij zijn werk.
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
Neequote:Op zondag 15 februari 2015 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |