Had al een hele op, als ik er nog wat nam (ivm mijn lichaamsgewicht) zou ik nog steeds hard gaan.quote:
Neem eens een vaatwastablet.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Had al een hele op, als ik er nog wat nam (ivm mijn lichaamsgewicht) zou ik nog steeds hard gaan.
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Als ik lekker snoep, ga ik praten over stofzuigers. Met totaal onbekenden mensen,alsof ik ze al jaren ken.Maarja, terrechte klacht.
Blijkbaar heb ik gisternacht met een random chick de hele tijd over metro's zitten te praten en ze bleef de hele tijd naar mij staren. Bleek dat ze mij te raar maar te zielig vond om mij alleen te latenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Als ik lekker snoep, ga ik praten over stofzuigers. Met totaal onbekenden mensen,alsof ik ze al jaren ken.Maarja, terrechte klacht.
Ik ken een junk die elke ochtend en avond onder de douche gaat, dat is echt geen vieze junk hoorquote:
Zijn gebit is wel vies.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik ken een junk die elke ochtend en avond onder de douche gaat, dat is echt geen vieze junk hoor
Maximaal een maand pauze zekerquote:Op zondag 15 februari 2015 15:02 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Niet eens in de zo veel tijd snoepen
Laatste keer was met Koningsdag vorig jaar, zeikwijf.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn gebit is wel vies.
[..]
Maximaal een maand pauze zeker
Maar jezelf ondertussen wel kapot snuivenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Laatste keer was met Koningsdag vorig jaar, zeikwijf.
Dat niet doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar jezelf ondertussen wel kapot snuiven
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar jezelf ondertussen wel kapot snuiven
Ditquote:
Dat kun je gewoon in de winkel kopen dus zal het wel niet zo slecht zijn voor je, maar dat spul wat jij gebruiktquote:Op zondag 15 februari 2015 15:06 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nee.
Grappig, zegt degene die zich elke week kapotdrinkt en denkt dat dat beter is
Keuzes van de overheid vertrouwenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon in de winkel kopen dus zal het wel niet zo slecht zijn voor je, maar dat spul wat jij gebruikt
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hier nog zo'n vuige junkzeker ook nog van een slet haar bil snuiven hè
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |