Had al een hele op, als ik er nog wat nam (ivm mijn lichaamsgewicht) zou ik nog steeds hard gaan.quote:
Neem eens een vaatwastablet.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Had al een hele op, als ik er nog wat nam (ivm mijn lichaamsgewicht) zou ik nog steeds hard gaan.
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Als ik lekker snoep, ga ik praten over stofzuigers. Met totaal onbekenden mensen,alsof ik ze al jaren ken.Maarja, terrechte klacht.
Blijkbaar heb ik gisternacht met een random chick de hele tijd over metro's zitten te praten en ze bleef de hele tijd naar mij staren. Bleek dat ze mij te raar maar te zielig vond om mij alleen te latenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Als ik lekker snoep, ga ik praten over stofzuigers. Met totaal onbekenden mensen,alsof ik ze al jaren ken.Maarja, terrechte klacht.
Ik ken een junk die elke ochtend en avond onder de douche gaat, dat is echt geen vieze junk hoorquote:
Zijn gebit is wel vies.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik ken een junk die elke ochtend en avond onder de douche gaat, dat is echt geen vieze junk hoor
Maximaal een maand pauze zekerquote:Op zondag 15 februari 2015 15:02 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Niet eens in de zo veel tijd snoepen
Laatste keer was met Koningsdag vorig jaar, zeikwijf.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn gebit is wel vies.
[..]
Maximaal een maand pauze zeker
Maar jezelf ondertussen wel kapot snuivenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Laatste keer was met Koningsdag vorig jaar, zeikwijf.
Dat niet doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar jezelf ondertussen wel kapot snuiven
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar jezelf ondertussen wel kapot snuiven
Ditquote:
Dat kun je gewoon in de winkel kopen dus zal het wel niet zo slecht zijn voor je, maar dat spul wat jij gebruiktquote:Op zondag 15 februari 2015 15:06 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nee.
Grappig, zegt degene die zich elke week kapotdrinkt en denkt dat dat beter is
Keuzes van de overheid vertrouwenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon in de winkel kopen dus zal het wel niet zo slecht zijn voor je, maar dat spul wat jij gebruikt
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hier nog zo'n vuige junkzeker ook nog van een slet haar bil snuiven hè
Alcohol is niet zo slecht voor je, want je kunt het in een winkel kopen?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon in de winkel kopen dus zal het wel niet zo slecht zijn voor je, maar dat spul wat jij gebruikt
Conspiracy gekkie gespot.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Keuzes van de overheid vertrouwenSchaap
Waarom verkopen ze anders geen XTC in je lokale Albert Heijn?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:09 schreef agter het volgende:
[..]
Alcohol is niet zo slecht voor je, want je kunt het in een winkel kopen?
Want dat maakt alcohol minder schadelijk?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze anders geen XTC in je lokale Albert Heijn?
Eentje over een hele avond is toch niet veel?quote:Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Had al een hele op, als ik er nog wat nam (ivm mijn lichaamsgewicht) zou ik nog steeds hard gaan.
Minder slecht dan dat junkiespul van jou, zag een keer iemand die had XTC genomen en hij begon agressief om zich heen te slaan echt niet normaal meer.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:10 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
want alcohol is goet en gesond voor jau ja tog
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Minder slecht dan dat junkiespul van jou, zag een keer iemand die had XTC genomen en hij begon agressief om zich heen te slaan echt niet normaal meer.
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Minder slecht dan dat junkiespul van jou, zag een keer iemand die had XTC genomen en hij begon agressief om zich heen te slaan echt niet normaal meer.
Zoals sommig uitgaanspubliek bij bepaalde kroegen ook wel doen?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het is minder schadelijk dan dat spul van jullie ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:11 schreef agter het volgende:
[..]
Want dat maakt alcohol minder schadelijk?
Werkt normaliter prima bij mij manquote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Eentje over een hele avond is toch niet veel?
Die hebben coke gesnoven.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:13 schreef agter het volgende:
[..]
Zoals sommig uitgaanspubliek bij bepaalde kroegen ook wel doen?
Bob heeft al een behoorlijke tolerantie opgebouwd.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Werkt normaliter prima bij mij man
zou mij niets verbazenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bob heeft al een behoorlijke tolerantie opgebouwd.
Ja bij mij werkt 1 ook goed alleen neem ik wel bij tijdens de avond. Dan blijf je op je piek. Daar ging dit topic toch over?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Werkt normaliter prima bij mij man
Haas plsquote:Op zondag 15 februari 2015 15:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een boze XTC user gezien.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ging dus naar een teknofeestje, kwam er om half 1 aan, om 1 uur geslikt zou voldoende moeten zijn voor de hele nacht.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja bij mij werkt 1 ook goed alleen neem ik wel bij tijdens de avond. Dan blijf je op je piek. Daar ging dit topic toch over?
Nee hoor. Ook als ik meerdere maanden niks op heb neem ik bij.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bob heeft al een behoorlijke tolerantie opgebouwd.
En hoe zit het dan met de ochtend en de middag? Of ging je door op pep? Of werd het feestje gestopt?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:18 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
ik ging dus naar een teknofeestje, kwam er om half 1 aan, om 1 uur geslikt zou voldoende moeten zijn voor de hele nacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |