;S ja mar had gwn mn best gedaan dus dan is het gewon jammer als je zo gaat doen maar whatever okequote:Op zondag 15 februari 2015 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
beetje melodramatisch zo hoor ;s
die man zal ook daarna pas opbloeien denk ikquote:Op zondag 15 februari 2015 15:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, denk dat als ik aan de man ga ik jong zal sterven uit frustratie
ik vind wel een manier op hem te naaien uit het grafquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die man zal ook daarna pas opbloeien denk ik
wajo necrofielquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik vind wel een manier op hem te naaien uit het graf
oei dodged the bullet, maar goed dat je zojuist niet op mijn hosselskills ingingquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
huhuhuhuquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die man zal ook daarna pas opbloeien denk ik
dat moet je niet zeggen waar ze bij is :ssssquote:Op zondag 15 februari 2015 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oei dodged the bullet, maar goed dat je zojuist niet op mijn hosselskills inging
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef BozeHaas het volgende:
houses lijkt me echt zo'n dominante vrouw
Met latex speelpakjesquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef BozeHaas het volgende:
houses lijkt me echt zo'n dominante vrouw
eet schijtquote:Op zondag 15 februari 2015 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!
Etto, lulquote:Op zondag 15 februari 2015 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!
nog nietquote:Op zondag 15 februari 2015 15:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sta alweer op de lijst zie ik...
jij bent ook wel zo'n geest die eeuwig gefrustreerd en verdrietig rond blijft hangen en nooit rust vindt, jaquote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
oh god.. de hosselkoningquote:Op zondag 15 februari 2015 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds gisteren heb ik dat effect op de vrouwtjes
Dat scheelt op jaarbasisquote:Op zondag 15 februari 2015 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hoeft niet op mijn shitlist te staan om gehaat te worden
samen voor eeuwig op aarde rondspoken? :$quote:Op zondag 15 februari 2015 15:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent ook wel zo'n geest die eeuwig gefrustreerd en verdrietig rond blijft hangen en nooit rust vindt, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |