nee ik was zo iemand die gemeen deed tegen de meisjes in de kleuterklas maar ik was stiekem verliefd op ze hihihiquote:Op zondag 15 februari 2015 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toen kreeg je toch voldoende?
niets veranderd dusquote:Op zondag 15 februari 2015 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik was zo iemand die gemeen deed tegen de meisjes in de kleuterklas maar ik was stiekem verliefd op ze hihihi
jij doet moeilijk over de datum. en neequote:Op zondag 15 februari 2015 15:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan nu wel moeilijk doen over de datum, of hoe oud dat artikel is, dat is totaal niet relevant. Ging erom dat het ook wel iets voor jou zou zijn.
Nee, niets van meegekregen... maar, hoe liep het, staat ze al op je shitlist?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag je me gisteren djedje niet hosselen dan
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, niets van meegekregen... maar, hoe liep het, staat ze al op je shitlist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ik
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]godkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ik
vind ik een hele gepaste opmerking nu
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ik![]()
jellyquote:Op zondag 15 februari 2015 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
godkk
[..]Zo zo, ekte hosselaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ikStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ik ookquote:Op zondag 15 februari 2015 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
godkk
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ik
migado jungski
ik heb haar ook zien typen, dat je niet zo aanhankelijk moet doen. Dus je mag mee, voor haar betalen, 3 stoelen verderop zitten en na afloop haar meteen weer thuis brengenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan nog wat van mijn hosselskills leren. het beste wat uit jou komt is ''BROFISTFUCK''
[..]zit je spannende seksleven er niet zo in te wrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rol ikwat kijk jij
dat heb ik haar ook zien typen, en toen reageerde ik daarop en zei ze dat het weer goed was.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb haar ook zien typen, dat je niet zo aanhankelijk moet doen. Dus je mag mee, voor haar betalen, 3 stoelen verderop zitten en na afloop haar meteen weer thuis brengen
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan nog wat van mijn hosselskills leren. het beste wat uit jou komt is ''BROFISTFUCK''
nee hoor, wens je veel plezierquote:Op zondag 15 februari 2015 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb ik haar ook zien typen, en toen reageerde ik daarop en zei ze dat het weer goed was.
jouw jelly spat van het scherm af
is voor mij gewoon normaal hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 15:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zit je spannende seksleven er niet zo in te wrijven
heb je linkje?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:18 schreef deadprez het volgende:
heheh allemaal happen op haas in dat topic over xtc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |