Deuce is wel beschikbaar denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys heb medelijden met me/breng me chocola. M'n valentijnsdate heeft me geditched.
Ik wil mijn ferrero rocher wel met je delen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys heb medelijden met me/breng me chocola. M'n valentijnsdate heeft me geditched.
Hij "moest werken" en "kwam daar op het laatste moment achter". Tyfussmoesjes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Deuce is wel beschikbaar denk ik.
Maar hoezo dannnn?
Het was dus niet een duidelijke valentijnsdate?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij "moest werken" en "kwam daar op het laatste moment achter". Tyfussmoesjes.
Ok technisch gezien was het gewoon een vriend van me die langs ging komen maar toch. Ik ga de site van het asiel maar checken voor katten.
pak maar een wortelquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja toch. Die zijn tenminste blij om je te zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
Beter koop je een kat hoor clumsy die zal je nooit ditchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan altijd nog je moeder bellen, krijg je wel een preek dat het een westers commerciële feestdag is enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij "moest werken" en "kwam daar op het laatste moment achter". Tyfussmoesjes.
Ok technisch gezien was het gewoon een vriend van me die langs ging komen maar toch. Ik ga de site van het asiel maar checken voor katten.
haha ik snap hem je zorgt zelf voor de knoflooksausquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
Kapsalonnetje en een fapje. Mijn avond kan niet meer stuk.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
Kapsalonnetje en een fapje. Mijn avond kan niet meer stuk.
wel beetje jammer dat je mijn posts openbaar maakt, ben k zo open dit met je te delen moet je het weer voor de hele wereld bekend makenquote:
ga maar trainen danquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
dit hele topique is wel vrij... dood
hehe we worden graag bedrogenquote:Op zondag 15 februari 2015 10:37 schreef G.R.S. het volgende:
http://eerlijkeverpakkingen.tumblr.com/
ray heeft te harde deadlifts gezet en is nu krom gebogen hoorde ik via viaquote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mis Ray. Ray was een ouwe knuffelaar.
Ik zou ray wel als oudere broer willen hebben.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ray heeft te harde deadlifts gezet en is nu krom gebogen hoorde ik via via
Singer-songwriters en prog-rock met vleugje metal vnl.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens (en dames) wat voor muziek luisteren jullie?
Ik wil weer genieten van muziek maar ik vind niets meer leuk lijkt het
Kan je wat singer-songwriters noemen?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Singer-songwriters en prog-rock met vleugje metal vnl.
jason mrazquote:Op zondag 15 februari 2015 17:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan je wat singer-songwriters noemen?
ik denk niet dat je mijn suggesties leuk gaat vindenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef JackieBrown het volgende:
metal?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ik denk niet dat je mijn suggesties leuk gaat vinden
Mijn twee absolute favorieten zijn Damien Rice en Tom Waits. Hele andere geluiden wel. Representatieve nummers:quote:Op zondag 15 februari 2015 17:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan je wat singer-songwriters noemen?
Coldplay en Damien Rice kon ik vroeger wel waarderen, Snow Patrol ook.. wel allemaal in een bepaalde sfeer.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn twee absolute favorieten zijn Damien Rice en Tom Waits. Hele andere geluiden wel. Representatieve nummers:
Maar goed, ik vind de eerste twee albums van Coldplay heel tof, ben fan van de Counting Crows en Snow Patrol, Heb platen van Jeff Buckley en Leonard Cohen, dus het is een heel uitgebreid gebied.
Hmmm kijk.. misschien toch maar eens aan Spotify gaan geloven dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Op technogebied heb je niets aan mij, daar kan ik echt helemaal niets mee. Om op te trainen zet ik nog wel eens het foute uur op. En verder is spotify gewoon een briljante uitvinding. Als je een nummer hebt wat je lekker vindt, kun je er een radiostation mee beginnen, waardoor je soortgelijke nummers krijgt. Zo kom ik altijd wel aan nieuwe muziek.
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmmm kijk.. misschien toch maar eens aan Spotify gaan geloven dan.
Man vroeger deed ik de radio aan en was er altijd wel wat leuks op en nu heb ik niet eens zin om 'm überhaupt nog aan te raken
Weet niet waarom maar nummers van hun eerste LP hebben ze van youtube gehaald maar When 5am heeft erg lekkere nummers:quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef JackieBrown het volgende:
Dat when 5 am klinkt goed!quote:Op zondag 15 februari 2015 17:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar nummers van hun eerste LP hebben ze van youtube gehaald maar When 5am heeft erg lekkere nummers:
Op hun soundcloud staat nog wel wat https://soundcloud.com/whenfiveam
Stumbleine natuurlijk
KOAN sound & Asa
Deze man weet.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef kaasplankje het volgende:
verder luister ik overdag sublimefm die hebben wel lkkre jazzy sound
en paolo nutini vind ik ook cool, cinematic orchestra, alle albums van radiohead ook
Typhoonquote:Op zondag 15 februari 2015 17:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmmm kijk.. misschien toch maar eens aan Spotify gaan geloven dan.
Man vroeger deed ik de radio aan en was er altijd wel wat leuks op en nu heb ik niet eens zin om 'm überhaupt nog aan te raken
Typhoonquote:Op zondag 15 februari 2015 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Typhoon
Qua radio gewoon Radio1. Krijg je nog wat mee wat erin de wereld speelt.
Richie Hawtin ligt dan misschien ook wel in jouw straatjequote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat when 5 am klinkt goed!![]()
Die andere twee vind ik te eentonig
thanks
Die verkopen ze hier op straat in de winter. Nooit geprobeerd though.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
In Turkse winkeltjes verkopen ze gestoofde kastanjes, maar die zijn niet veel lager in voedingsgehalte.
Doen. Echt. En dan jezelf haten omdat je denkt iets gezonds te eten maar er een miljoen kcals in blijkt te zitten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier op straat in de winter. Nooit geprobeerd though.
Gadverdamme Richie hawtinquote:Op zondag 15 februari 2015 18:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Richie Hawtin ligt dan misschien ook wel in jouw straatje
Vrijdag was ie hier in Luxor. Wat een baasquote:
Keer in Hedon meegemaakt hele tijd terug.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrijdag was ie hier in Luxor. Wat een baas. Fantastische band ook erbij. 2 uur lang het dak eraf.
quote:
Spaansquote:Op zondag 15 februari 2015 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm. Welke taal is handiger om te leren. Frans of Spaans?
ja en darkraver ook lekkerquote:Op zondag 15 februari 2015 18:43 schreef V1z0R het volgende:
Jonge, niks beter dan 90's party met Charly Lownoise en Mental Theo... Die Theo is ook echt mental!
Komt 'ie dan he... Man dan losgaan, goede oude tijd.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja en darkraver ook lekker
lekker rave
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Komt 'ie dan he... Man dan losgaan, goede oude tijd.
Werd minder toen Patrick Jumpen kwam
Darkraver heb ik vaak zat dikke sets horen zetten. Afsluiten met terror op emporium bijv.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Henk kan Darkraver ook wel waarderen. Henk is echt het raveteefje van de gym.
Wou ik wel maar hadden toen satelliet, en voor Nederlandse TV moest je dan extra decoder hebben.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:51 schreef Beach het volgende:
ik durf te wedden dat Vizor altijd TMF Jump keek
haha serieus?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wou ik wel maar hadden toen satelliet, en voor Nederlandse TV moest je dan extra decoder hebben.
Shuffle ging ik pas mee doen.
Uren oefenen en ook zo'n wijde broek kopen.
Gewoon alles meegedaan, ja toch.quote:
steef en Daanquote:Op zondag 15 februari 2015 19:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon alles meegedaan, ja toch.
Nakkies, ploffies, mengetjes...
Binnenkort naar qmusic foute partyquote:Op zondag 15 februari 2015 18:43 schreef V1z0R het volgende:
Jonge, niks beter dan 90's party met Charly Lownoise en Mental Theo... Die Theo is ook echt mental!
u jelly?quote:
In den bosch?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice, ik heb ook kaartjes.
Ook voor een we love the nineties-feest, overigens.
Zie je veel, of compleet weg kwijt of ineens nette familiemensen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:17 schreef fathank het volgende:
[..]
steef en Daan
Een van de twee is laatst nog geïnterviewd door de Volkskrant ofzo. Had gewoon een goeie baan etc.
Gezellie, ga ik je zienquote:
Wees niet bang. Badtripbop was laatst nog nieuwsgierig naar z'n stalker die z'n fapdoekje in een origamizwaan had gevouwenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie je veel, of compleet weg kwijt of ineens nette familiemensen.
/Badtripbob z'n voortgang even checken
Daar wil je niet dood gevonden worden. 35+ tokkies die een kaartje via vakantieveilingen hebben gescoord.quote:
Ik ben een beetje huiverig over het feit dat het dezelfde locatie is als waar de Piratenpartijen worden gehouden wel, ja. Ik heb de kaartjes dan ook gekregen, zou ze zelf niet zozeer kopen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden. 35+ tokkies die een kaartje via vakantieveilingen hebben gescoord.
Gvdquote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees niet bang. Badtripbop was laatst nog nieuwsgierig naar z'n stalker die z'n fapdoekje in een origamizwaan had gevouwen
jezus zou daar echt niet heen gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig over het feit dat het dezelfde locatie is als waar de Piratenpartijen worden gehouden wel, ja. Ik heb de kaartjes dan ook gekregen, zou ze zelf niet zozeer kopen.
misschien zijn daar wel wanhopige 40+ chicks te scorenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jezus zou daar echt niet heen gaan
Ik zou een feestje zoeken wat wel de moeite is.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig over het feit dat het dezelfde locatie is als waar de Piratenpartijen worden gehouden wel, ja. Ik heb de kaartjes dan ook gekregen, zou ze zelf niet zozeer kopen.
Dan heb je kutpillen. Altijd laten testen vriend.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
al had ik 10 pillen zou ik me daar nog kk voelen
Heauxmauxquote:
Je mist iets, homo.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:56 schreef Beach het volgende:
Ik ben nooit verder gegaan dan wiet, hasj en alcohol. Ook niet het gevoel dat ik iets mis.
Dat zijn de minst leuke/meest waardeloze druksquote:Op zondag 15 februari 2015 20:56 schreef Beach het volgende:
Ik ben nooit verder gegaan dan wiet, hasj en alcohol. Ook niet het gevoel dat ik iets mis.
Waarom zou zo'n ding minder ruimte in beslag nemen dan een blender?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Had laatst toch deze besteld?
Wat een bazenapparaat. Neemt geen ruimte in itt een blender, draait z'n hand niet om voor bevroren fruit en heeft 2 superhendige bekers. Smoothiehemel.
Heb je nog leuke drukstipjes Henk?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zijn de minst leuke/meest waardeloze druks
Omdat hij kleiner is.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n ding minder ruimte in beslag nemen dan een blender?
Dan was ik alsnog duurder uit geweest. Plus hiervan kan je het ding wat je erop zet als beker gebruiken = minder vaat. Plus Hij heeft een reservebeker, plus hij heeft afsluitende deksels.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En als je nou gewoon een kleinere blender had gekocht?
Ja lijkt me wel. Al kan er wel maar max 500 ml in één beker.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
Kan ik er ook shit als pannekoekenbeslag in maken?
Ik zal morgenavond pannenkoeken maken en er een fotoverslag van posten, ok?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
Oke, als ik hem koop en hij kan het niet, krijg ik dan van jou 24,95?
Gebruik dan even mijn American Pancake receptje:quote:Op zondag 15 februari 2015 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal morgenavond pannenkoeken maken en er een fotoverslag van posten, ok?
Beker inhoud van 500ml, dat worden een paar heel kleine pannenkoeken dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
Kan ik er ook shit als pannekoekenbeslag in maken?
Valt mee, Murican Pancakes rijzen wel. Ik maak er eigenlijk nooit meer dan 4, dus red het wel met 500ml.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beker inhoud van 500ml, dat worden een paar heel kleine pannenkoeken dan.
Ik hoorde dat Jahroon verkleed als de Hulk, Bane en Brad Pitt ging.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Viert überhaupt iemand hier carnaval?
Mweh doe wel gewoon mijn havermoutpannenkoeken.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gebruik dan even mijn American Pancake receptje:
70 gram havermout
50 gram zelfrijzend bakmeel
25 gram rietsuiker
2 eieren
150ml melk
Lepeltje kaneel
In een klein pannetje kun je hier 4 pannenkoeken van maken.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
henk ging als superman
niet echt superman
hij ging wel hard
Maak dat maar voor Weissman.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mweh doe wel gewoon mijn havermoutpannenkoeken.
250 gram kristalbloem
500 ml magere melk
1 scheutje bakolie door beslag
3 handjes havermout zo erdoor (werkt perfect)
en optioneel 1 ei en/of een snuf vanillesuiker.
Beslag moet zonder de havermout precies een laagje achterlaten op de lepel, anders nog wat bloem of melk toevoegen. Geen olie in de pan verder. Zowel warm als koud goed eetbaar.
Ik denk zo dat je SPERMA bedoelt???quote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weissman maakt z'n eigen beslag. Snap je.
Niet echt beslag, maar iets anders.
Heb ik al regelmatig gedaan.quote:
Dat beslag eet ik ook wel rauwquote:Op zondag 15 februari 2015 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weissman maakt z'n eigen beslag. Snap je.
Niet echt beslag, maar iets anders.
Rauw, maar niet koud, hoop ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb ik al regelmatig gedaan.
[..]
Dat beslag eet ik ook wel rauw![]()
Ketaquote:Op zondag 15 februari 2015 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je nog leuke drukstipjes Henk?
Jaquote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Viert überhaupt iemand hier carnaval?
Ik ga dit jaar voor het eerst, en ben ietwat huiverig. Jullie onder de rivieren nemen die shit angstvallig serieus.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben vrijdag zaterdag en zondag gegaan. Piloot met jetlag, vampier en piraat was t dit jaar. T is wel weer genoeg geweest. Zal zo ff foto's zoeken, maar lig nog te drinken in bed met de iPad.
Als wie zou je gaan dan, Rosie o'Donnell?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ik vind het verkleedpartijtje wel leuk, maar echt alleen voor één avondje.
Ik vind het ook eeuwig zonde dat Halloween hier geen grote happening is zoals in de VS. Ik zou echt all out gaan, als ik daar zou wonen.
#geestelijknogeenkleuter
whehe. Het is dat ze niet superherkenbaar is. Karin bloemen is voor volgend jaar een optie. Al ben ik dan natuurlijk een miljoen kilo afgevallen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als wie zou je gaan dan, Rosie o'Donnell?
halloween is een excuus om je zo sletterig mogelijk te kledenquote:Op maandag 16 februari 2015 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ik vind het verkleedpartijtje wel leuk, maar echt alleen voor één avondje.
Ik vind het ook eeuwig zonde dat Halloween hier geen grote happening is zoals in de VS. Ik zou echt all out gaan, als ik daar zou wonen.
#geestelijknogeenkleuter
Ja, net als carnaval hier. Maar ik zou m'n hele huis echt ombouwen tot spookhuisquote:Op maandag 16 februari 2015 13:01 schreef Beach het volgende:
[..]
halloween is een excuus om je zo sletterig mogelijk te kleden
oooooooooooooooooooooooo snapquote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent homo, die vieren 365 dagen per jaar carnaval.
Meh. Niks serieus nemen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor het eerst, en ben ietwat huiverig. Jullie onder de rivieren nemen die shit angstvallig serieus.
Ik doe steeds een poging me te verkleden als hetero, maar ik krijg die lelijke kledingstijl maar niet onder de kniequote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent homo, die vieren 365 dagen per jaar carnaval.
Ow, Cum Clowntje van me... zoals beloofdquote:Op maandag 16 februari 2015 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, net als carnaval hier. Maar ik zou m'n hele huis echt ombouwen tot spookhuis.
Feestdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de wijsneuzen, ik ben de linkse
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
gewoon homo worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Homomannen zijn ook veel leuker dan heteromannen.
Reden #4352 dat ik single ben.
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja. Ze is fantastisch. Echt. Haar ochtendhoofd is een miljoen keer beter dan mijn beste hoofd. Godverdomme, zagen alle vrouwen er maar uit als Mia fucking Khalifa.
geef toe dat je jaloers bent op haarquote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja. Ze is fantastisch. Echt. Haar ochtendhoofd is een miljoen keer beter dan mijn beste hoofd. Godverdomme, zagen alle vrouwen er maar uit als Mia fucking Khalifa.
jij snapt het vriend liever lekker nep dan echt lelijkquote:Op maandag 16 februari 2015 14:35 schreef kaasplankje het volgende:
vind die borsten van mia toch wel lkr hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Het enige wat in mijn leven mist is een kop als een 14-jarig Pakistaans jongetje en de gave om plastic hangtieten te hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
geef toe dat je jaloers bent op haar
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
lolllllquote:Op maandag 16 februari 2015 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt. Het enige wat in mijn leven mist is een kop als een 14-jarig Pakistaans jongetje en de gave om plastic hangtieten te hebben.
ja als ik een wens mocht doen zou ik wesnen dat alle chicks zo'n lkkre fysiek zouden hebbenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:43 schreef Questular het volgende:
+ een mooi figuur, jammer dat je dat schijnbaar over het hoofd ziet.
Ik houd wel van wat variatie.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja als ik een wens mocht doen zou ik wesnen dat alle chicks zo'n lkkre fysiek zouden hebben
"liever lekker nep dan lelijk echt"quote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh die billen zijn ook zo nep als wat.
Wel mee eens.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
"liever lekker nep dan lelijk echt"
Ik snap écht de hype om haar nietquote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
"liever lekker nep dan lelijk echt"
Vind haar gezicht helemaal niet slecht hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap écht de hype om haar niet. Ok dr fysiek is goed (zolang ze een bh aanheeft) maar die kop als een trekhaak gaat je na drie keer toch ook tegenstaan? En er zijn maar zoveel standjes waarin je dr niet aan hoeft te kijken.
Laat mij dan maar natuurlijk dik en lelijk zijn, kost een hoop minder geld.
Ik heb überhaupt nog nooit wat van haar gekeken. Ik doe gewoon mee met de rest hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap écht de hype om haar niet. Ok dr fysiek is goed (zolang ze een bh aanheeft) maar die kop als een trekhaak gaat je na drie keer toch ook tegenstaan? En er zijn maar zoveel standjes waarin je dr niet aan hoeft te kijken.
Laat mij dan maar natuurlijk dik en lelijk zijn, kost een hoop minder geld.
Daar verschillen we dan van mening.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind haar gezicht helemaal niet slecht hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mm die zijn ook wel nicequote:Op maandag 16 februari 2015 15:00 schreef Deuce92 het volgende:
Doe mij maar Kiara Mia.
[ afbeelding ]
Ja, haar tieten en billen zijn ook nep.
Nieuw in ons assortiment. Wandelend springkussen. Ideaal voor kinderfeestjes.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:11 schreef kaasplankje het volgende:
vind mayra hills toch wel de perfecte vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben er helium in gedaan voor upforce.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja. Ademen en rechtop kunnen blijven staan is overrated.
18kg aan helium?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze hebben er helium in gedaan voor upforce.
quote:Laatste voyeur(s) aspirantspierbundel
Klokov
Multiply
Klokov
Klokov
De-Haas
kaasplankje
clumsy_clown
Klokov
Klokov
jammer zo lenig ben ik nietquote:Op maandag 16 februari 2015 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ff je kop uit je reet trekken kaasje.
ja tuurlijk ik keek als kind al jaloers naar onze hont als die zijn ster aan het afsoppen wasquote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou je jezelf rimmen als je het kon?
Hey sapstengel.
is toch vrouw vriend hasha snap jequote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo ik wil niet menge maar ik zou dit niet pikke vriend
kk dan ma op uit dit topicquote:Op maandag 16 februari 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh etha de pannenkoeken worden morgen. Vandaag geen tijd voor. Sorry.
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouw heeft seks met 3000 mannen tijdens huwelijk
Dayumn.
quote:"Mijn echtgenoot vindt het allemaal prima.
quote:
quote:haar man doet naar eigen zeggen precies hetzelfde, maar dan met vrouwen.
Is dat Beauke?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouw heeft seks met 3000 mannen tijdens huwelijk
Dayumn.
kkquote:Op maandag 16 februari 2015 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Hey WeissG.R.Stengel_clown.
Wie van jullie zou?
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
Tja, ze kunnen niet allemaal zo sexy zijn als z'n kerstfoto's.quote:
Ik zit hier echt hardop te lachenquote:Op maandag 16 februari 2015 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen niet allemaal zo sexy zijn als z'n kerstfoto's.
zo, gelijk een maand nofapquote:Op maandag 16 februari 2015 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou mezelf verhangen als ik morgen zo wakker zou worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn nofap is daardoor aan een einde gekomen.quote:
hnggggg, wouldsucknipplehair/10quote:Op maandag 16 februari 2015 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Wie van jullie zou?
hmm lkkr wat zaad over die hamsterwangetjes blaffen hmmquote:Op maandag 16 februari 2015 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
heb echt zin om clumsy clown er eens lekker van langs te geven met mn lul
dem child bearing hipsquote:Op maandag 16 februari 2015 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Wie van jullie zou?
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Wie van jullie zou?
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |