Deuce is wel beschikbaar denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys heb medelijden met me/breng me chocola. M'n valentijnsdate heeft me geditched.
Ik wil mijn ferrero rocher wel met je delen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys heb medelijden met me/breng me chocola. M'n valentijnsdate heeft me geditched.
Hij "moest werken" en "kwam daar op het laatste moment achter". Tyfussmoesjes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Deuce is wel beschikbaar denk ik.
Maar hoezo dannnn?
Het was dus niet een duidelijke valentijnsdate?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij "moest werken" en "kwam daar op het laatste moment achter". Tyfussmoesjes.
Ok technisch gezien was het gewoon een vriend van me die langs ging komen maar toch. Ik ga de site van het asiel maar checken voor katten.
pak maar een wortelquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja toch. Die zijn tenminste blij om je te zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
Beter koop je een kat hoor clumsy die zal je nooit ditchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan altijd nog je moeder bellen, krijg je wel een preek dat het een westers commerciële feestdag is enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij "moest werken" en "kwam daar op het laatste moment achter". Tyfussmoesjes.
Ok technisch gezien was het gewoon een vriend van me die langs ging komen maar toch. Ik ga de site van het asiel maar checken voor katten.
haha ik snap hem je zorgt zelf voor de knoflooksausquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
Kapsalonnetje en een fapje. Mijn avond kan niet meer stuk.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
Kapsalonnetje en een fapje. Mijn avond kan niet meer stuk.
wel beetje jammer dat je mijn posts openbaar maakt, ben k zo open dit met je te delen moet je het weer voor de hele wereld bekend makenquote:
ga maar trainen danquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
dit hele topique is wel vrij... dood
hehe we worden graag bedrogenquote:Op zondag 15 februari 2015 10:37 schreef G.R.S. het volgende:
http://eerlijkeverpakkingen.tumblr.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |