Deuce is wel beschikbaar denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys heb medelijden met me/breng me chocola. M'n valentijnsdate heeft me geditched.
Ik wil mijn ferrero rocher wel met je delen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys heb medelijden met me/breng me chocola. M'n valentijnsdate heeft me geditched.
Hij "moest werken" en "kwam daar op het laatste moment achter". Tyfussmoesjes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Deuce is wel beschikbaar denk ik.
Maar hoezo dannnn?
Het was dus niet een duidelijke valentijnsdate?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij "moest werken" en "kwam daar op het laatste moment achter". Tyfussmoesjes.
Ok technisch gezien was het gewoon een vriend van me die langs ging komen maar toch. Ik ga de site van het asiel maar checken voor katten.
pak maar een wortelquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja toch. Die zijn tenminste blij om je te zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
Beter koop je een kat hoor clumsy die zal je nooit ditchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan altijd nog je moeder bellen, krijg je wel een preek dat het een westers commerciële feestdag is enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij "moest werken" en "kwam daar op het laatste moment achter". Tyfussmoesjes.
Ok technisch gezien was het gewoon een vriend van me die langs ging komen maar toch. Ik ga de site van het asiel maar checken voor katten.
haha ik snap hem je zorgt zelf voor de knoflooksausquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
Kapsalonnetje en een fapje. Mijn avond kan niet meer stuk.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
Kapsalonnetje en een fapje. Mijn avond kan niet meer stuk.
wel beetje jammer dat je mijn posts openbaar maakt, ben k zo open dit met je te delen moet je het weer voor de hele wereld bekend makenquote:
ga maar trainen danquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
dit hele topique is wel vrij... dood
hehe we worden graag bedrogenquote:Op zondag 15 februari 2015 10:37 schreef G.R.S. het volgende:
http://eerlijkeverpakkingen.tumblr.com/
ray heeft te harde deadlifts gezet en is nu krom gebogen hoorde ik via viaquote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mis Ray. Ray was een ouwe knuffelaar.
Ik zou ray wel als oudere broer willen hebben.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ray heeft te harde deadlifts gezet en is nu krom gebogen hoorde ik via via
Singer-songwriters en prog-rock met vleugje metal vnl.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens (en dames) wat voor muziek luisteren jullie?
Ik wil weer genieten van muziek maar ik vind niets meer leuk lijkt het
Kan je wat singer-songwriters noemen?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Singer-songwriters en prog-rock met vleugje metal vnl.
jason mrazquote:Op zondag 15 februari 2015 17:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan je wat singer-songwriters noemen?
ik denk niet dat je mijn suggesties leuk gaat vindenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef JackieBrown het volgende:
metal?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ik denk niet dat je mijn suggesties leuk gaat vinden
Mijn twee absolute favorieten zijn Damien Rice en Tom Waits. Hele andere geluiden wel. Representatieve nummers:quote:Op zondag 15 februari 2015 17:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan je wat singer-songwriters noemen?
Coldplay en Damien Rice kon ik vroeger wel waarderen, Snow Patrol ook.. wel allemaal in een bepaalde sfeer.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn twee absolute favorieten zijn Damien Rice en Tom Waits. Hele andere geluiden wel. Representatieve nummers:
Maar goed, ik vind de eerste twee albums van Coldplay heel tof, ben fan van de Counting Crows en Snow Patrol, Heb platen van Jeff Buckley en Leonard Cohen, dus het is een heel uitgebreid gebied.
Hmmm kijk.. misschien toch maar eens aan Spotify gaan geloven dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Op technogebied heb je niets aan mij, daar kan ik echt helemaal niets mee. Om op te trainen zet ik nog wel eens het foute uur op. En verder is spotify gewoon een briljante uitvinding. Als je een nummer hebt wat je lekker vindt, kun je er een radiostation mee beginnen, waardoor je soortgelijke nummers krijgt. Zo kom ik altijd wel aan nieuwe muziek.
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmmm kijk.. misschien toch maar eens aan Spotify gaan geloven dan.
Man vroeger deed ik de radio aan en was er altijd wel wat leuks op en nu heb ik niet eens zin om 'm überhaupt nog aan te raken
Weet niet waarom maar nummers van hun eerste LP hebben ze van youtube gehaald maar When 5am heeft erg lekkere nummers:quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef JackieBrown het volgende:
Dat when 5 am klinkt goed!quote:Op zondag 15 februari 2015 17:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar nummers van hun eerste LP hebben ze van youtube gehaald maar When 5am heeft erg lekkere nummers:
Op hun soundcloud staat nog wel wat https://soundcloud.com/whenfiveam
Stumbleine natuurlijk
KOAN sound & Asa
Deze man weet.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef kaasplankje het volgende:
verder luister ik overdag sublimefm die hebben wel lkkre jazzy sound
en paolo nutini vind ik ook cool, cinematic orchestra, alle albums van radiohead ook
Typhoonquote:Op zondag 15 februari 2015 17:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmmm kijk.. misschien toch maar eens aan Spotify gaan geloven dan.
Man vroeger deed ik de radio aan en was er altijd wel wat leuks op en nu heb ik niet eens zin om 'm überhaupt nog aan te raken
Typhoonquote:Op zondag 15 februari 2015 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Typhoon
Qua radio gewoon Radio1. Krijg je nog wat mee wat erin de wereld speelt.
Richie Hawtin ligt dan misschien ook wel in jouw straatjequote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat when 5 am klinkt goed!![]()
Die andere twee vind ik te eentonig
thanks
Die verkopen ze hier op straat in de winter. Nooit geprobeerd though.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
In Turkse winkeltjes verkopen ze gestoofde kastanjes, maar die zijn niet veel lager in voedingsgehalte.
Doen. Echt. En dan jezelf haten omdat je denkt iets gezonds te eten maar er een miljoen kcals in blijkt te zitten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier op straat in de winter. Nooit geprobeerd though.
Gadverdamme Richie hawtinquote:Op zondag 15 februari 2015 18:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Richie Hawtin ligt dan misschien ook wel in jouw straatje
Vrijdag was ie hier in Luxor. Wat een baasquote:
Keer in Hedon meegemaakt hele tijd terug.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrijdag was ie hier in Luxor. Wat een baas. Fantastische band ook erbij. 2 uur lang het dak eraf.
quote:
Spaansquote:Op zondag 15 februari 2015 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm. Welke taal is handiger om te leren. Frans of Spaans?
ja en darkraver ook lekkerquote:Op zondag 15 februari 2015 18:43 schreef V1z0R het volgende:
Jonge, niks beter dan 90's party met Charly Lownoise en Mental Theo... Die Theo is ook echt mental!
Komt 'ie dan he... Man dan losgaan, goede oude tijd.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja en darkraver ook lekker
lekker rave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |