Jaquote:Op zondag 15 februari 2015 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Viert überhaupt iemand hier carnaval?
Ik ga dit jaar voor het eerst, en ben ietwat huiverig. Jullie onder de rivieren nemen die shit angstvallig serieus.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben vrijdag zaterdag en zondag gegaan. Piloot met jetlag, vampier en piraat was t dit jaar. T is wel weer genoeg geweest. Zal zo ff foto's zoeken, maar lig nog te drinken in bed met de iPad.
Als wie zou je gaan dan, Rosie o'Donnell?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ik vind het verkleedpartijtje wel leuk, maar echt alleen voor één avondje.
Ik vind het ook eeuwig zonde dat Halloween hier geen grote happening is zoals in de VS. Ik zou echt all out gaan, als ik daar zou wonen.
#geestelijknogeenkleuter
whehe. Het is dat ze niet superherkenbaar is. Karin bloemen is voor volgend jaar een optie. Al ben ik dan natuurlijk een miljoen kilo afgevallen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als wie zou je gaan dan, Rosie o'Donnell?
halloween is een excuus om je zo sletterig mogelijk te kledenquote:Op maandag 16 februari 2015 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ik vind het verkleedpartijtje wel leuk, maar echt alleen voor één avondje.
Ik vind het ook eeuwig zonde dat Halloween hier geen grote happening is zoals in de VS. Ik zou echt all out gaan, als ik daar zou wonen.
#geestelijknogeenkleuter
Ja, net als carnaval hier. Maar ik zou m'n hele huis echt ombouwen tot spookhuisquote:Op maandag 16 februari 2015 13:01 schreef Beach het volgende:
[..]
halloween is een excuus om je zo sletterig mogelijk te kleden
oooooooooooooooooooooooo snapquote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent homo, die vieren 365 dagen per jaar carnaval.
Meh. Niks serieus nemen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor het eerst, en ben ietwat huiverig. Jullie onder de rivieren nemen die shit angstvallig serieus.
Ik doe steeds een poging me te verkleden als hetero, maar ik krijg die lelijke kledingstijl maar niet onder de kniequote:Op maandag 16 februari 2015 12:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent homo, die vieren 365 dagen per jaar carnaval.
Ow, Cum Clowntje van me... zoals beloofdquote:Op maandag 16 februari 2015 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, net als carnaval hier. Maar ik zou m'n hele huis echt ombouwen tot spookhuis.
Feestdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de wijsneuzen, ik ben de linkse
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
gewoon homo worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Homomannen zijn ook veel leuker dan heteromannen.
Reden #4352 dat ik single ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |